Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin äimistynyt lääkärin sanoista!

Vierailija
02.02.2013 |

Vein poikiani lääkäriin kuumeilun takia ja mukanani oli 2v. ja 4v. tytöt. Toisella tytöistä on diabetes. Tytöt istui matkarattaissa kiltisti kun lääkäri kutsui huoneeseen nuorinta poikaa ja vanhin (14v. jäi odottamaan vielä vuoroaan).

Yhtäkkiä kun vein vaunut siihen ihan lääkärin huoneen ovensuulle niin lekuri hokasi, että toinen poikani on odotushuoneessa.

Yhtäkkiä tuimana käski, että sitten viet tytöt poikas hoitoon täksi aikaa!

Katsoin lääkäriä pitkään ja sanoin etten varmaan vie kun toisella on diabeteskin, enkä voi alaikäistä velvoittaa hoitamaan tyttöjä.

Sitten lääkäri rutisi jotain kuinka jotkut on huoneessa paljain varpain.

Ymmärrän toisaalta, mutta emme olleet kuin ovensuussa ja siivoojatkin on olemassa. En siis olisi tervetullut esim. itse menemään lääkäriin lasten kanssa niin, että tytöt ovat rattaissa. Huonompi juttu yksinhuoltajana. Tai jos toinen tytöistä sairastuu.

Mitä ihmettä lekurin päässä liikkui KÄSKEÄ minua tuollaiseen, oliskin kysynyt edes nätisti ENNEN kun menemme huoneeseen.

Pyh.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tekstisi useaan otteeseen, enkä tajunnut siitä juuri mitään. Ehkä vika voi olla minussa, mutta todennäköisesti se on kyllä sinussa.

Mutta miten diabetes nyt liittyy mihinkään, ja miksi sinusta on kohtuutonta, että vastaanottokäyntiin liittymättömät henkilöt (ilmeisesti kaksi tyttöä tjs.) odottavat ulkopuolella 14v poikasi kanssa?

Vierailija
2/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minustakaan 14 vuotiasta voi velvoittaa hoitamaan pientä sisartaan. Tai siis lääkäri ei voi sellaista käskeä, jos et itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä diabetes on tuore asia ja ei osaa itse vielä olojaan kertoa/tunnistaa eli hypot on hyvin todennäköisiä, eikä poikani osaa sellaisessa tilanteessa vielä pärjätä kun ei edes aikuinen perhetyöntekijä pärjäisi eikä ole pistolupaa ym.

Vierailija
4/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vihainen lääkärille? Mistä?

Vierailija
5/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin provo aikoihin, häpeä!

Vierailija
6/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette sellaisen saaneet? Ja eihän hypotilanteessa mitään pistoslupia tarvita, vaan vaikkapa pillimehua..

Vierailija
7/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on siksi rattaissa?

Vierailija
8/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaunuparkki on siinä tuulikaapin suulla, tuon ikäiset olisvat hyvin voineet kävellä odotusaulaan ja tarvittaessa napata syliin.

Tosiaankin vastaanotto huoneessa osa potilasita kulkee avojaloin.

Vierailija
9/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hypo tulisi ihan varmaan sen 10 minuutin aikana, kun olen siellä lääkärin vastaanotolla.

Ei voi vaatia, että 14-vuotias poika vielä osaisi tulla koputtamaan lääkärin huoneen oveen ja hakemaan minua apuun. Kyllä sen ikäinen menee ihan shokkiin itsekkin, kun huomaa, että pikkusisko voi huonosti. Enkä usko, että poika edes löytäisi oikeaa ovea, kun siellä lääkäriasemalla on niin monta samannäköistä ovea. Nih.

Vierailija
10/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämminkiä niiden 2- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa tulisi, niin kai se 14-vuotias voi siinä tapauksessa koputtaa lääkärin huoneen oveen ja kertoa, että hei nyt sattu tämmöstä, tarvittais apua...

Vierailija
11/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että ottaa lapsensa huoneeseen mukaan ja mieluummin rattaissa.

Eli tuli tunne, että se on väärin niitä rattaita sinne huoneeseen viedä kun jotkut on siellä jopa paljain varpain.

Kiva mennä seuraavalla kerralla...

Vierailija
12/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äimistyttävän hölmöjä äitejä sitä onkin.

Lääkäriajan kesto? 10 min.

Vierailija
13/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä viimeistään hän paljasti olevansa aloitteleva provo.

Niin ja muuten, esim. Klaukkalan terveysasemalla KAIKKI vaunut ja rattaat pitää jättää eteisaulaan, varmaan monissa muissakin paikoissa.

Vierailija
14/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöt leikkineet itsensä ihan väsyneiksi. Kun sain tietää, että pian on meidän vuoro niin puin heille jo hieman päälle ja laitoin rattaisiin.

Lääkärin huone ei ollut lähelläkään odotustilaa!

Mun vaan ei ole pakko jättää lapsiani minnekään jos en halua.

Vierailija
15/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tyhmä ap. No, kai tuollaisia ihmisiä on oikeastikin olemassa?

Vierailija
16/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöt leikkineet itsensä ihan väsyneiksi. Kun sain tietää, että pian on meidän vuoro niin puin heille jo hieman päälle ja laitoin rattaisiin.

Lääkärin huone ei ollut lähelläkään odotustilaa!

Mun vaan ei ole pakko jättää lapsiani minnekään jos en halua.

Vierailija
17/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan joku hörhö

Vierailija
18/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusisko on hengenvaarassa. Kuinka monta hypo-kohtaista tällä siskolla on ollut? Kuinka todennäköistä on, että juuri sillä hetkellä kun olette siellä lääkärin huoneessa kohtaus iskee?

Jotenkin outo juttu, vaikka toisaalta ymmärrän, että harmistuit.

Vierailija
19/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa auttaa jos se tyttö nyt just sattuis samaan jonkun kohtauksen kun siellä ei ole töissä kun...niin just sairaanhoitajia tai lääkäreitä.Ja miksi ihmeessä se 14.v edes oli sitten siellä mukana?Ja kai ne tytöt ois tosiaan voinu kävellä sinne huoneeseen?

Vierailija
20/47 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa auttaa jos se tyttö nyt just sattuis samaan jonkun kohtauksen kun siellä ei ole töissä kun...niin just sairaanhoitajia tai lääkäreitä.Ja miksi ihmeessä se 14.v edes oli sitten siellä mukana?Ja kai ne tytöt ois tosiaan voinu kävellä sinne huoneeseen?