Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mulle tulee aina niin paha mieli - FB-asiaa.

Vierailija
30.04.2013 |

Aina kun huomaan et joku fb-kaveri on "irtisanonut" kaveruuden niin meen ihan alamaihin. Tyhmää? No kyllä, mutta minkäs teet. Ryhdyn aina miettimään et mitä kirjoitin niin ärsyttävästi ettei enää kestä lukea mun päivityksiä. Enkä kuitenkaan ees hirveen usein päivittele...

Poteeko kukaan muu samaa vaivaa? Nimimerkillä "poistunko fb:sta kokonaan".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes huomaa tollaisia.. ihan varmasti on jotkut ikivanhat työkaverit mut listoiltaan poistanutkin ja hyvä niin. Ei siinä yleensä ole mitään henkilökohtaista, vaan monet haluaa sieltä siistiä kaikki turhanpäiväiset tuttavuudet, mitä on tullut joskus alussa kahmittua, että näyttäs ystävämäärä isommalta. Tai kun ei enää pidä yhteyttä, niin sama poistaa sellaiset ihmiset myös. Itse en tuota haalimista harrasta, vaan tykkään, että siellä ois vaan lähimmät ihmiset. Älä ota henkilökohtaisesti. Ja jos on joku läheinen poistanut, niin varmaan voi suoraan kysyäkin :)

Yleisesti, jos FB aiheuttaa pahaa mieltä, niin älä käytä sitä.

Vierailija
2/3 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän samanlainen.. johtuu ehkä siitä ettei mulla ole kamalan suuria sosiaalisia verkostoja ja satoja ystäviä..Tosin kyllä minullakin on ollut kavereina noita vanhoja tuttuja, jotka ei juuri aiheuta mitään reaktiota, jos ovat poistaneet listaltaan, mutta myös monia sellaisia, joiden kohdalla olen jäänyt miettimään miksi ovat poistaneet... varsinkin kun monesti huomaan esim. olevani ainoa yhteisöstä (vaikkapa yhteisessä kaveripiirissä) joka on poistettu..olisi sentään kohteliasta laittaa vaikka viesti miksi näin.. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tilanteeseen on vaikea ottaa kantaa, mutta ei siitä mieltä kannata pahoittaa. Itse olen siivonnut facebookista ne, jotka eivät koskaan päivitä mitään (tai jotka ovat blokanneet minut pois lukemasta päivityksiään) ja sitten ne, joistä on enemmän häiriötä kuin iloa (yhden asian ihmiset, esim. koirasekopäät, liibalaaba-linkittäjät ja rasististen vitsien jakajat)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän