Onko kukaan tilannut lumingerie.fi:stä?
Etsin "täydellisiä tissiliivejä", enkä ole 35 ikävuoteen mennessä sellaisia löytänyt. Kävin hiljattain Change-liikkessä, jossa kookseni mitattiin 65G ja sen kokoiset liivit ostinkin. Käytössä ne ovat kuitenkin osoittautuneet väärän kokoiseksi, eli tissit pulpahtelevat niistä ulos. Luulen, että seuraava kuppikoko olisi ollut se sopiva.
Mutta asiaan. Katselin netistä, että jos tilaisin liivit jostain "isotissisten" kaupasta. En jaksaisi kierrellä liikkeissä sovittelemassa, etenkin kun nuo Changenkin liivit tuntuivat sovittaessa oikean kokoisilta. Törmäsin tuollaiseen lumingerie.fi -sivuun, jossa on paljon kauniita liivejä isolle povelle. Onko kellään kokemuksia? Mitenköhän heidän kokonsa menevät, verrattuna vaikkapa Changen kokoihin? Changenhan kuppikoot ovat tunnetusti erilaiset kuin muualla. Minulla on yhdet urheiluliivit kokoa 70E, jotka ovat aika sopivat. Mistä minä nyt tiedän sitten minkä kokoiset tilaisin?
Kiitollisena kuulisin kokemuksia!
Kommentit (23)
Tilasin liivit Lumingerista ja menevät valitettavasti palautukseen tai itse asiassa vaihtoon, koska firma mainostaa, että sen saa ilmaiseksi, enkä halua jäädä 5 euroa tappiolle postikuluista, koska tilaamani liivit eivät tuntuneet hyvältä päällä.
Valitettavan hidasta on firman asiakaspalvelu, kun eivät saman päivän aikana kerkeä vastaamaan sähköpostiviestiin. Ymmärrettävää kyllä siinä mielessä, et heille s-postia tulee varmasti paljon, koska nettiputiikki kyseessä, mutta toivottavasti kuitenkin huomenna tulis edes vastaus, ettei veny tuotteen palautus ja näin ollen korvaavan tuotteen saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Oon tilannut joo. Tilasin kolmet liivit ja ainakin ne kaikki tuntuis olevan suunniteltu lähinnä isoille silikonirinnoille eikä isoille luomurinnoille. Ihan siis mahdottomat käyttää, ei mitään tukea, hiertää ja kiertää, tissit pullahtelee kupeista ulos jne. Onhan ne ihan hitsin kauniit kaikki kolme, mutta ei ne päällä kyllä voi muuta tehdä kuin seistä paikoillaan :)
Vika lienee sinun valinnoissasi eikä rintaliiveissä!
Kannattaa ottaa seurantaan myös Lumingerien kauppiaan Kupista asiaa-blogi, jossa paljon asiaa rintaliivien sovittamisesta ja oikeasta istuvuudesta. http://kupista-asiaa.blogspot.com/