Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla huono päivä tänään?

Vierailija
06.07.2020 |

Masentaa niin prkeleesti...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono päivä, jotain kertoo jo sekin että olen täällä lukemassa näitä..

Vierailija
2/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Menkat alkoi ja kivut on näin ekana päivänä ihan kamalat. Vettä sataa puolen tunnin välein ja välillä taukoaa. Syyllinen olo kun en ole jaksanut lenkittää koiria tänään kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuhammas lohkesi. :((

Tämä oli vain viimeinen koettelemukseni.

Aiemmin päivällä auto hajosi tielle. Vihdoin kotiin päästyäni totesin, että kissat olivat tuhonneet pitkästyneenä yhden ison palapelin ja sotkeneet huoneen.

Olen itkeskellyt toteutumatonta ihmissuhdetta, jonka mahdottomuus valkeni minulle eilen.

Nyt päätä särkee, kun otin halpaa valkkaria lohduksi.

Ei p*r***e.

Vierailija
4/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys, masentaa.

Vierailija
5/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli töissä ns. tilanne päällä ja menin vastuuntuntoisena esimiehenä työntekijän avuks omalla vapaa-ajalla ja olin töissä yli puolenyön. Ja

sanoin äänenkin että vaikka me tässä tehdään hikihatussa töitä niin kiitosta tuskin kuuluu.

Tänään sitten tuli kutsu palaveriin ja paskaa sato tuulettimen täydeltä. Tällaisen jälkeen tekisi mieli sanoa pitäkää tunkkinne. Annoin kyllä hienovaraisesti palautetta huonosti organisoidusta toiminnasta.

V*tuttanut koko päivän.

Vierailija
6/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita äidillesi/mummollesi/tädillesi tai tutulle vanhukselle ja ilahduta häntä.

Vierailija
7/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itse asiassa ollut jo yli viikon yhtäjaksoisesti huono päivä. Olen ollut jo kauan keskivaikeasti masentunut, pelkään että olen vajonnut syvempään masennukseen nyt. Toivottavasti kuitenkin parempi päivä koittaa vielä.

Vierailija
8/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, itse asiassa ollut jo yli viikon yhtäjaksoisesti huono päivä. Olen ollut jo kauan keskivaikeasti masentunut, pelkään että olen vajonnut syvempään masennukseen nyt. Toivottavasti kuitenkin parempi päivä koittaa vielä.

Oletko hakeutunut hoitokontaktiin mihinkään?

Vierailija
9/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin päivällä auto hajosi tielle. Vihdoin kotiin päästyäni totesin, että kissat olivat tuhonneet pitkästyneenä yhden ison palapelin ja sotkeneet huoneen.

Olen itkeskellyt toteutumatonta ihmissuhdetta, jonka mahdottomuus valkeni minulle eilen.

Ei p*r***e.

Itsekin olen ihastunut yhteen mieheen jota en voi saada. Miksi pitää tavata vastustamattomia ihmisiä joita ei kuitenkaan voi saada? Todella rasittavaa. Tuntuu ettei voi mennä minnekään kun sitten tulee tuollainen tilanne päälle ja tunteet ihan sekaisin jonkun ihmisen takia ja se vaikuttaa negatiivisesti elämään. Saatana. Pitäis varmaan vaan pysyä kotona.

Vierailija
10/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ennen se korostui masentuneisuutena ja heikkona olona. Nykyään vituttaa niin ankarasti ja on aggressiivinen olo. Joku mulkvisti ajoi aivan takapuskurissa kiinni kun olin menossa tankille. Jokainen solu minussa huusi ja halusi pysäyttää takana ajavan kuskin ja paiskoa hampaat syvälle sen kurkkuun.

Vierailija
11/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Väsyttää, masentaa, tympii ja keljuttaa.

Vierailija
12/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa ja on orpo olo, vaikka puhuin ystävän ja äitini kanssa tänään. Ei pysty keskittymään eikä huvita kirjan lukeminen tällä hetkellä vaikka leffojen perusteella tiedän kirjatrilogian hyväksi. Jäin vaan kuuntelemaan musiikkia. Mikään ei piristä tällä haavaa. Onneksi kohta käypi tie pötkölandiaan :(

Vierailija
13/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma. Ja vieraita joka päivälle tällä viikolla. Ei jaksa.

Vierailija
14/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eka mies joutui käymään päivystyksessä kun häntä alkoi ottaa rinnasta (Kaikki nyt ok). Sitten muutamaa tuntia myöhemmin lapsi löi päänsä ja kävimme päivystyksessä. Pelästyin niin että on itkettänyt koko illan. Lisäksi miehelle ja minulle tuli riita, ja siitäkin on kurja olo. Toisaalta olen nyt touhuillut lasten kanssa enemmän kuin yleensä ja välillä on itkettänyt kuinka ihania he ovat.

Vierailija
15/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniä koko päivän. Minulla on Panacod riippuvuus ja päätin nyt vieroittautua itse. Helvetin moiset vieroitusoireet. Vatsa kuralla kauhee hedari ja ahdistaa. Töissä olin melkein 9h kun hävettää itseni enkä todellakaan kehtaa mennä työterveyteen. Mutta kamalaa se oli ja huomenna jatkuu.

Vierailija
16/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... telkkari lopetti yhteistyön, kattovalot on yhtä lamppua lukuunottamatta ollut pimeenä jo kotvan jos toisenkin, kukaan ei oo soittanu moneen päivään, enkä kiitos yleisen saamattomuuden ja ADHDn ole saanut tehtyä mitään millekään näistä asioista :D eli ensimmäinen päivä tässä elämässä kun PALSTA on suurin (ja ainoa) viihteeni koko päivänä. Voi jumala, ota minut jo pois täältä!!!

Vierailija
17/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska ei olisi ollut huono päivä.

Vierailija
18/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menkat alkoi, vatsa turvonnut kipeä pallo. Rahaa menee kesämökin hankintoihin, työttömänä olo on pas**aa, tunnen jotenkin vierottuvan kaikista, mitkään työpaikat ei natsaa. Inhoan tätä kylmää, sateista säätä. Tänään on ollut tosi huono päivä tsemit kaikille kanssatarpojille ❤️

Vierailija
19/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei p*r***e.

Itsekin olen ihastunut yhteen mieheen jota en voi saada. Miksi pitää tavata vastustamattomia ihmisiä joita ei kuitenkaan voi saada? Todella rasittavaa. Tuntuu ettei voi mennä minnekään kun sitten tulee tuollainen tilanne päälle ja tunteet ihan sekaisin jonkun ihmisen takia ja se vaikuttaa negatiivisesti elämään. Saatana. Pitäis varmaan vaan pysyä kotona.

Näinpä juuri. Minä vieläpä tein aloitteen ja aluksi olin sekaisin onnesta, kun luulin, että tässä se nyt on, Elämäni Rakkaus.

Paskanmarjat.

❤️💔

Se, jonka viestiä kommentoit

Vierailija
20/20 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ahdistava krapula.

Ja nuori ei päässyt inssistä läpi (uusintakoe maksaa 90€ :()

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi