Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö bussissa saa yskiä?

Vierailija
30.04.2013 |

Olin tänään tulossa kaupungilta kotiin (hieman kipeänä, kurkku ärtyy ja yskittää välillä kamalasti)

Huomasin heti, että bussikuskina oleva henkilö oli hieman myrtsinä. Ei tervehtinyt takaisin. Tottuneesti laitoin bussikortin kortinlukijaan (yleensä kukaan ei kysy määränpäätä, koska 20 kilometrin kortti)

Kuski kuitenkin tokaisi todella töykeään sävyyn " MINNE?" ja säpsähdin jotenkin ihan kauheasti ja hämäännyin (meni ehkä 10 sekuntia miettiä, että minne olinkaan menossa.) vastattuani sain epämääräistä " voi jeesus.."-muminaa.

Jossain puolessa välissä matkaa minua alkoi yskittämään ihan kamalasti. Hetken siinä yskittyäni kuski ärähtää, että onko pakko räkiä ympäriinsä. Pyysin anteeksi ja kuski totesi, että kohta jäät seuraavalle pysäkille.

Matkan aikana kuski ehti myös huutaa yhdelle lastenvaunumammalle sekä teinille, joka söi eväitään bussissa (käski poikaa heittämään sämpylän mäkeen)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin valituksen bussifirmaan.

Vierailija
2/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet tietenkin valituksen. Bussissa saa yskiä, tosin kohteliasta on yskiä esim. omaan hihaan, tai laittaa käsi tai nenäliina eteen. Muiden päälle yskiminen on todella huonoa käytöstä. Tosin siitäkään kuskin ei kyllä tulisi pillastua tuohon malliin. Älä ota henkilökohtaisesti, näin pääkaupunkiseudulla törkeät bussikuskit on sääntö eikä poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kuskilla huono päivä. Sympatiat sinulle. Mutta sinun tapaukseesi puuttumatta, toivoisin todellakin että ihmiset pitäisivät mukanaan puhdasta nenäliinaa johon yskiä tai aivastaa. Etenkin julkisissa. 

Vierailija
4/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset on jossain vaiheessa talvea kuin astuisi tubisairaalaan. Kaikki röhii ja niiskuu. 

Mutta mitäs sille voi, jos on kipeänä. Kuskilla taisi olla huono päivä. Laita palautetta. 

Vierailija
5/5 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut peittää suutasi kun yskit. Eli tartutit flunssasi muile?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän