Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin vaimolta tuli mulle viesti että ”kuka olet ja miksi sulla on treffit mun aviomiehen kanssa ravintolassa X”

Vierailija
06.07.2020 |

Mitä ihmettä, kuka kehtaa lukea miehensä työpuhelinta ja vielä kysellä tuollaisia?!?
Tunnen oloni tosi kiusaantuneeksi ja en halua vastata.
Kyse on ainoataan työasiasta. Mitä te tekisitte??

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin asiasta työkaverille. Hän sitten selvittäköön asiansa

Vierailija
2/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ravintola teidän työpaikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on selvästi palstaillut täällä ahkeraan.

Vierailija
4/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin varmaan, että mitkä ihmeen treffit? En ole ollut siellä kuin työasioissa. Samaan viestiin ilmoittaisin, että pomolle ilmoitettu, että kyseisen työkaverin puhelinta lukee hänen perheenjäsenensä. 

Vierailija
5/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko viesti työpuhelimeesi vai omaan puhelimeesi?

Vierailija
6/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin työpuhelin on henkilökohtainen, mutta en silti haluaisi aiheuttaa ongelmia työkaverilleni. Tuntuu myös ahdistavalta ottaa asia puheeksi hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
7/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että tapaaminen on luottamuksellinen.

Vierailija
8/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se miehen työpuhelin liittyy tarinaan?

Vierailija
9/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo

Vierailija
10/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaiseen numerooni, mikä toki löytyy työkaverini puhelimesta työnumeron alta.

Ap

Vierailija
12/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ravintola teidän työpaikka?

Kyllä mulla on ainakin jatkuvasti työtapaamisia ravintoloissa. Lounaita business-kumppanien kanssa jne.

Vierailija
13/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Eiköhän meno ole kirjattu vahingossa väärään kalenteriin joten miten se puhelin tähän niin kuin liittyi?

Vierailija
14/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin työpuhelin on henkilökohtainen, mutta en silti haluaisi aiheuttaa ongelmia työkaverilleni. Tuntuu myös ahdistavalta ottaa asia puheeksi hänen kanssaan.

Ap

Lähetä saamasi viesti työkaverillesi. Saatesanoina esim. , että sain tällaisen, onkohan jokin polttarivitsi?

Vierailija
15/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisi viestissään että on tidon sieltä hankkinut.

Ap

Vierailija
16/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat hivenen mustasukkaisia.

Laitoin uudelle työkaverille tekstiviestiä, että tulee ekana työpäivänään huoneeseeni heti aamusta. Vaimo laittoi kiukkuista viestiä, että miksi viestittelen hänen miehelleen ja saa olla viimeinen kerta. Laitoin uuden viestin, että kun pitäisi sille miehelle saada tieto, mihin mennä ekana työpäivänään. Vaimo laittoi kiukkuisen viestin, että tuollaiset viestit laitetaan työkännyyn, ei henk. koht. puhelimeen. Ongelma vaan oli se, että myös se tuleva työkänny oli minulla. Mies oli vähän nolona.

Vierailija
17/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaiseen numerooni, mikä toki löytyy työkaverini puhelimesta työnumeron alta.

Ap

Joko keksit, miten se työpuhelin tarinaan liittyy. Oliko siellä viesti, jossa sovit treffit?

Vierailija
18/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaisi, että. Olen miehesi työkaveri, meillä on työtapaaminen ja en halua olla muissa merkeissä miehesi tai sinun kanssasi tekemisissä. Jos otat minuun vielä yhteyttä, joudun kertomaan esimiehellemme, että luet miehesi työpuhelinta ja hänen työviestejään.

Vierailija
19/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat hivenen mustasukkaisia.

Laitoin uudelle työkaverille tekstiviestiä, että tulee ekana työpäivänään huoneeseeni heti aamusta. Vaimo laittoi kiukkuista viestiä, että miksi viestittelen hänen miehelleen ja saa olla viimeinen kerta. Laitoin uuden viestin, että kun pitäisi sille miehelle saada tieto, mihin mennä ekana työpäivänään. Vaimo laittoi kiukkuisen viestin, että tuollaiset viestit laitetaan työkännyyn, ei henk. koht. puhelimeen. Ongelma vaan oli se, että myös se tuleva työkänny oli minulla. Mies oli vähän nolona.

:'D

Vierailija
20/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen provo jossa ap antaa ensin ymmärtää että tuo X on joku Michelin-ravintola, mutta sitten kun on pari sivua keskusteltu niin paljastaa sen olevan joku lähiöräkälä. Näitä on nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän