Työkaverin vaimolta tuli mulle viesti että ”kuka olet ja miksi sulla on treffit mun aviomiehen kanssa ravintolassa X”
Mitä ihmettä, kuka kehtaa lukea miehensä työpuhelinta ja vielä kysellä tuollaisia?!?
Tunnen oloni tosi kiusaantuneeksi ja en halua vastata.
Kyse on ainoataan työasiasta. Mitä te tekisitte??
Kommentit (67)
Muuten voi mustasukkaisuuksissaan sekoilla kuinka paljon tahansa, mutta outoa jos joku ei 2020-luvulla tajua, että työpuhelimessa olevia viestejä ei lueta. Jos ei perheenjäseniin voi tuon vertaa luottaa, puhelimesta täytyy ottaa se esikatselu näytölle pois. Miten perusasioista voidaan olla noin pihalla tämän etätyöjakson jälkeenkin, vai ratsaako monikin mamma myös miehensä työläppäriä?
Vastaisin ei ole sinun puhelimesi, joten asia ei kuulu sinulle hå-rå.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin varmaan, että mitkä ihmeen treffit? En ole ollut siellä kuin työasioissa. Samaan viestiin ilmoittaisin, että pomolle ilmoitettu, että kyseisen työkaverin puhelinta lukee hänen perheenjäsenensä.
Saahan työpuhelinta muutkin perheessä käyttää jos siitä itse maksujakin maksaa. Kos se on niin salainen, se kuuluu jättää työpaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin varmaan, että mitkä ihmeen treffit? En ole ollut siellä kuin työasioissa. Samaan viestiin ilmoittaisin, että pomolle ilmoitettu, että kyseisen työkaverin puhelinta lukee hänen perheenjäsenensä.
Saahan työpuhelinta muutkin perheessä käyttää jos siitä itse maksujakin maksaa. Kos se on niin salainen, se kuuluu jättää työpaikalle.
No ei todellakaan saa, se on työpuhelin ja työntekijän käyttöön ei mikään perhepuhelin.
En vastaisi. Mainitsisin työkaverille. Pariskunta selvittäköön asiansa itse, ja mies pitäköön jatkossa huolen siitä, että työpuhelinta eivät ulkopuoliset tongi.