Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin vaimolta tuli mulle viesti että ”kuka olet ja miksi sulla on treffit mun aviomiehen kanssa ravintolassa X”

Vierailija
06.07.2020 |

Mitä ihmettä, kuka kehtaa lukea miehensä työpuhelinta ja vielä kysellä tuollaisia?!?
Tunnen oloni tosi kiusaantuneeksi ja en halua vastata.
Kyse on ainoataan työasiasta. Mitä te tekisitte??

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin "Hei! Olen Lassen työkaveri. Tapaaminen liittyy työasioihin. Mukavaa iltaa teille! Terveisin Liisa"

Vierailija
42/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin "Hei! Olen Lassen työkaveri. Tapaaminen liittyy työasioihin. Mukavaa iltaa teille! Terveisin Liisa"

Juuri näin. Naurattaa ihan tämä mielensäpahoittamisen kulttuuri. Kyllä aviopuolisot saattavat paljonkin keskenään puhelimiaan vaikka yrityksen policy olisi vaikka mitä. ja mitä jos näytölle vaan on tullut viesti, että Mervin tekstari: ravintola XXX klo 18.00 ja nainen on sen hoksannut. Kummallista ruveta heti uhkailemaan pomolle kertomisella jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Miksi vastaisit? Saati sitten menet pomonne puheille.

Vierailija
44/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joikuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Naurattaa ihan tämä mielensäpahoittamisen kulttuuri. Kyllä aviopuolisot saattavat paljonkin keskenään puhelimiaan vaikka yrityksen policy olisi vaikka mitä. ja mitä jos näytölle vaan on tullut viesti, että Mervin tekstari: ravintola XXX klo 18.00 ja nainen on sen hoksannut. Kummallista ruveta heti uhkailemaan pomolle kertomisella jne...

Et sä silti varmaan kaiva siitä puhelimesta työkaverin numeroa ja rupea siltä kyselemään että mikä tää juttu on?! Tai jos rupeat niin on kyllä sairasta touhua!

Vierailija
45/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se ravintola teidän työpaikka?

On, jos asiakkaita tai projektiin osallistuvia viedään illalliselle.

-ohis

Vierailija
46/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä myllyyn vaan.

Vierailija
47/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen Saara Suomalainen. Olen miehesi Risto Ruotsalaisen kollega. Olen käynyt hänen kanssaan työhön liittyvällä lounaalla, en treffeillä."

Olisiko tuollainen vastaus ok?

Vierailija
48/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joikuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen hullu vaimoko siellä? Tiedoksi sulle että vaikka siihen ukkos puhelimeen tulee viesti niin sulla ei ole mitään oikeuksia tonkia sieltä miehesi naispuolisten työkavereiden numeroa ja vainota heitä. Selvitä miehes kanssa ne ongelmasi äläkä sekota ulkopuolisia asiaan.

Vierailija
49/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin asiasta tälle kollegalle.

Vierailija
50/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen Saara Suomalainen. Olen miehesi Risto Ruotsalaisen kollega. Olen käynyt hänen kanssaan työhön liittyvällä lounaalla, en treffeillä."

Olisiko tuollainen vastaus ok?

Muuten ok, mutta loppu muotoon: ”Työpaikallani on normaalia käydä lounaalla kollegojen kanssa.”

Vierailija
51/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi hänelle ollenkaan. Enkä ottaisi puheeksikaan etäisen kollegan kanssa. Jos alkaa vainoamaan, sitten vasta

Vierailija
52/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solidaarisuutta naiset! Kuka mies menisi tämmöisessä tilanteessa kertomaan pomolle työpuhelimen väärinkäytöstä?

Laittaisin itse viestin että olen työkaveri ja työtapaamisesta kyse. Olen muutenkin ystävällinen ihmisille enkä näe mitään syytä pantata tällaista tietoa. Kertoisin kyllä työkaverillekin viestistä.

Vierailija
53/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on nais(t)en elämä. Yhdellä viestillä tai puhelulla tämäkin olisi selvinnyt.

Vierailija
54/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisi vain, että miksi tollasta kyselet ja mitkä ihmeen treffit. Kysele mieheltäs, jos hänellä on menoja jotka Kiinnostavat.

Vierailija
55/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on nais(t)en elämä. Yhdellä viestillä tai puhelulla tämäkin olisi selvinnyt.

On raskasta olla sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen puoliso.

Vierailija
56/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Solidaarisuutta naiset! Kuka mies menisi tämmöisessä tilanteessa kertomaan pomolle työpuhelimen väärinkäytöstä?

Laittaisin itse viestin että olen työkaveri ja työtapaamisesta kyse. Olen muutenkin ystävällinen ihmisille enkä näe mitään syytä pantata tällaista tietoa. Kertoisin kyllä työkaverillekin viestistä.

Kuka idiootti antaa työkännykkänsä jonkun selattavaksi? Meillä on vielä puhelimissa salaukset ettei niin tehdä.

Vierailija
57/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi mitään koska en olisi kenenkään vaimolle selitysvelvollinen. Selvittäköön pariskunta välinsä itse.

Vierailija
58/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa mitään. Sulla ei ole mitään tilivelvollisuutta työkaverin vaimolle. Eli itse olisin kun viesti olisi tullut väärään numeroon.

Vierailija
59/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ei oo treffit kyseessä, vain työasia. Mä deittailen vain komeita miehiä.”

Vierailija
60/67 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkoitat miehesi tuolla tyylillä. Kuulostaa aivan kreisiltä touhulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan