G: Milloin viimeksi olet maksanut vuokraa?
Kommentit (46)
Eihän avmammat maksa vuokraa! Kaikki meistä asuu omissa asunnoissa ;)
Ihan oikeaa vuokraa asunnosta 1998 asti. 2002 maksoin vuoden verran asumisoikeusmaksua, joka on käytännössä vuokraa.
ikää 42
5. huhtikuuta maksoin tytön ja pojan opiskelukämppien vuokrat, yhteensä 1300 e. Näin olen tehnyt jo pari vuotta. Tosin toinen vuokranantaja on äitini, joka palauttaa rahat :-).
Vuonna 1997, sitten n. 2 vuoden ajan 2010-2012 jonka rakennusprojekti kesti, vuokranmaksu loppui taas viime jouluna. Ikää 37 vuotta.
Viime viikon maanantaina eli 22.5.2013. Ikää on 45 vuotta.
Juuri äsken laitoin seuraavan kuukauden vuokran 4000 euroa vuokraisännän tilille. In your face 21!
terv. -kompakti tehoyksiö toimivilla neliöillä, omalla parvekkeella ja mahdollisuudella saunavuoroon taloyhtiön kämäisissä tiloissa (liikenteen äänet saattavat kuulua ja kuuluvat asuntoon)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2013 klo 12:31"]
Juuri äsken laitoin seuraavan kuukauden vuokran 4000 euroa vuokraisännän tilille. In your face 21!
terv. -kompakti tehoyksiö toimivilla neliöillä, omalla parvekkeella ja mahdollisuudella saunavuoroon taloyhtiön kämäisissä tiloissa (liikenteen äänet saattavat kuulua ja kuuluvat asuntoon)
[/quote]
Missä tällainen helmi on?
Viime kuun 20. päivä. Olen 39 vuotias.
Viime viikolla maksettiin. Meille ei asuntolainaa tule ikinä, emme halua.
8 vuotta sitten. Tuolloin olin juuri eronnut ja asuin lasten kanssa vuoden vuokralla ennenkuin ostin oman asunnon. Ikää nyt 44 v.
7,5 vuotta sitten, kun olin ostanut omistusasunnon jonka remontoin täysin. Asuin tilapäisesti vuokralla vanhempien luona. Ikää 35v.
Elokuussa 1996. Sen jälkeen muutimme omakotitaloon:)
53v