Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-kaverini on niin luuseri!

Vierailija
02.02.2013 |

Soitti äsken ja kysyi , että pääsisikö lapsi yökylään, koska kaverillani puhkesi migreeni.

Soittaisi mieluummin sossuille, jos ei pienessä päänsäryssä kykene lapsestaan huolehtimaan.

Tämä samainen yh muuten vie lapsen aina päiväkotiin, jos itse on sairaslomalla esim. flunssan tähden.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaalla viisivuotiaalla tytöllä on pk:ssa paljon kavereita ja hänellä on varmasti siellä kivempi päivä kuin kärttyisen äidin kanssa. Minä en ole niin superihminen että kipeänä jaksaisin touhuta lapsen kanssa yhtä paljon kuin normaalisti, haluan levätä ja tulen kärttyiseksi lapsellekin mikä lopulta harmittaa molempia.

En ymmärrä mikä tässä on niin tuomittavaa.

Yh minäkin

Vierailija
2/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti äsken ja kysyi , että pääsisikö lapsi yökylään, koska kaverillani puhkesi migreeni.

Soittaisi mieluummin sossuille, jos ei pienessä päänsäryssä kykene lapsestaan huolehtimaan.

Tämä samainen yh muuten vie lapsen aina päiväkotiin, jos itse on sairaslomalla esim. flunssan tähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta, niin tiedät, ettei tosiaan ole mikään "pikku" päänsärky.

Vierailija
4/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta migreeni mulla aika-ajoin on, ja onkin sellanen vaiva, etten pysty muuta kuin kivussa makaamaan pimeässä, äänettömässä, tuoksuttomassa tilassa (=mahdottomuus) ja oksentamaan parinkymmenen minuutin välein.

Onneksi on jo sen ikäset lapset, että pystyvät tarvittaessa pitämään toisistaan huolen.

Vierailija
5/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse on työttömänä kotona

Vierailija
6/6 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä ihana ystävä. Oikea kultakimpale.

Ihanaa, ettei ap:n olen tarvinnut kärsiä migreenistä koskaan. Ai mistäkö huomaa?

Meillä muuten viedään lapsi päikkään jos kotona on vain kipeä aikuinen.