On teillä siellä Helsingissä hienoa menoa, kun 12-vuotiaatkin
Kommentit (10)
Niin, voitko kuvitella, että ihan vauvojakin hakataan kotioloissa. Ja ihan maalaispitäjissä.
Se on kato silleen, ettei se siellä Pihtiputaalla nouse valtakunnan uutiseksi.
Vertaa vaan Bostonin pommi-iskua, jossa kuoli 3, ja samana päivänä Irakissa tapahtunutta autopommi-iskua, jossa kuoli 50.
Minä asuin lapsena ja nuorena Salossa ja siellä ainakin tuollaisia tapahtui kaupungilla varsinkin perjantai-iltaisin silloin tällöinkin. Ei mikään vain Helsingin juttu.
Mulla 14- ja 12- vuotiaat pojat. Heitä eikä heidän kavereitaan ole hakattu ei edes uhattu. Ja ihan Helsingissä asutaan ja paljon liikutaan ympäri kaupungia harrastusten takia!
Teillä siellä Imatralla hukutetaan koulutyttö mutaojaan, jos huonosti menneet reenit sattuu vituttamaan.
ja heti iso liuta snadilaisia puolustamassa, että kyllä muuallakin. Voi teitä.
Joo, ite kans tyytyväinen, että en enää asu siellä. Alkaa oleen juntti paikka koko Helsinki. Käytös on ainakin sellasta, junttia meinaa ja on katukoristeina narkkiksia ja kerjäläisiä.
En vaan tajua tätä iänikuista toisten mollaamista asuinpaikan suhteen. Yhdet tykkää asua suurkaupungissa (joka ei suomessa onnistu), toiset kaupungissa, kolmannet pienessä kaupungissa, neljännet kyläyhteisössä, viidennet ihan maalla... jnejne. Problem?
Mä en tajunnutkaan, että tää on Helsingin syytä.
Tuollaista menoa, tai ainakin sillä uhkailua oli jo pienessä 7000 asukkaan maalaispitäjässä 80-luvulla.
Minä ainakin kuulin yläasteen ajan, kuinka "joku on hommannut ne ja nämä hakkaamaan sut", ja kieltämättä yritin pysyä poissa näiden porukoiden lähistöltä.