Lyhyet miehet ovat kauniita.
Kommentit (26)
Totta. Lyhyet miehet ovat komeita.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten Bile-Dani?
En käyttäisi sanaa "kaunis".
Juuri eilen bongasin kauppareissulla arviolta 165 cm pitkän miehen. Oli tosi komea. Nuori, parrakas, harteikas. Silmät kuin suklaata. Flirttailtiin ympäri kauppaa. Jäi ihana fiilis.
N182 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten Bile-Dani?
Kuka on Bile-Dani?
Jos tekee Lumikki ja seitsemän kääpiötä -elokuvaa, niin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten Bile-Dani?
Kuka on Bile-Dani?
https://i.media.fi/incoming/1046042.jpg/alternates/FREE_1440/1046042.jpg
Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit!
Vierailija kirjoitti:
No on! Ja voin kumota väitteen että olis pieni muna. Mun miesystävä on alle 170cm ja sillä on isoimpia kyrpiä mitä oon saanu.
Kuvaa, tai en usko.
Vierailija kirjoitti:
No on! Ja voin kumota väitteen että olis pieni muna. Mun miesystävä on alle 170cm ja sillä on isoimpia kyrpiä mitä oon saanu.
Laita kuvaa niin arvioidaan
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä miehillä on pieni pippeli
Onko 175 cm pitkä mies lyhyt? On meinaan 26,5 cm pitkä erektiossa. Kyllä, mittasin uteliaisuuttani.
-onnekas nainen
Saahan sitä haluta. Mutta lyhyttä miestä ei niin vain otetakaan, heillä on pitkä jono kiinnostuneita kauniita naisia oven takana ja varaa vaatia naiselta vain parasta.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haluta. Mutta lyhyttä miestä ei niin vain otetakaan, heillä on pitkä jono kiinnostuneita kauniita naisia oven takana ja varaa vaatia naiselta vain parasta.
Onko tänään siis maailmanlaajuinen vastakohtapäivä?
Asenna sitten grindr, siellä niitä kai on.
Noo,en tykkää lyhyistä ukoista.Niil on oikeesti joillain iso mela.Ja nainen voi olla lyhyt ,pienempi kuitenkin kuin mies.Mies on max 185cm,siihen naine 10-20cm lyhyempi.Joskus nähnyt pariskuntii joista voi kysyy kumpi teistä on nainen.Nainenki oli mikä pituus tahaan samanlaiset on värkit.Luuta vaan pitemmällä enempi.Ei oo kaunis jos naine on tosi pitkää.Mut lyhyt man,no riippuu miehistä.Hontelo pieni kukkakeppi..ök..vähä pitempikin kukkis oo hyvä näky.Atleettinen mies,pikkupeppu sopival pituudel on söötti.Maku asioita.Toisaalta sisin tärkein millane ihminen,miks pitäs näyttää jollekki huippumallille,tyhjää kumiseva pää...tylsä...eipä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään siis maailmanlaajuinen vastakohtapäivä?
Tuo on lyhyen miehen tavallinen päivä.
Lyhyemmät elävät pidempään ja on vähemmän syöpää kuin pitkillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Seurustelen miehen kanssa joka on 172cm, ja äärimmäisen hyvin varustettu sekä osaa sitä käyttää. Eli kaikki ennakkoluulot menivät mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Seurustelen miehen kanssa joka on 172cm, ja äärimmäisen hyvin varustettu sekä osaa sitä käyttää. Eli kaikki ennakkoluulot menivät mönkään.
Sama täällä! Paitsi että mun mies 175cm. Varustus on isoin mitä olen nähnyt.