Millaisia ihmisiä sun helvetissä olisi?
Mun helvetissä olisi vouhottavia typeryksiä, puheliaita tyhjää jauhavia naisia sekä miehiä, joiden suurin päiväuni on joku Ferrari.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:26"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:24"]
Mielensäpahoittajia.
[/quote]
Hei, mä voisin mennä sun helvettiin. Olisi hauska kun sanoisi mitä vaan niin joku aina pahoittaisi mielensä siellä. Se voisi olla aika hauskaa. Sitten porukalla ruodittaisiin niitä ongelmia. =D Musta tuntuu että voisin kuolla nauruun siellä.
[/quote]
BTW, olet jo kuollut... se olis sitte ihan lopullinen tuomio, sitä vaan jatkus ja jatkus ja jatkus ja jatkus ja jatkus ja jatkus ja jatkus... ei naurattas kauaa.
Siellä olisi kovaäänisiä pissiksiä huudattamassa bieberiä soittimistaan ja kiljumassa kun törmäävät toisiinsa. Besserwissereitä. Mukahauskoja appiukkoja tytöttelemässä ja vinkkaamassa silmää. Katkeria vanhojapiikoja soittamassa maailman pienimpiä epävireisiä viuluja. Koliikkisia vauvoja. Yli-innokkaita työmiehijä lehtipuhaltimien kanssa. Kukaan ei olisi kuullutkaan deororantista, eikä kukaan osaisi pidättää. Limaisia "isoja pomoja" ahdistelemassa. Rasistisia wt-ihmisiä mölyämässä mielipiteitään. Kännissä oleva isäni klooneineen. Himouskovaisia valistamassa miten minäkin olisin voinut pelastua. Ja isoäitini kertomassa missä kaikessa teen väärin.... Oh dear.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:26"]
Mielensäpahoittajia.
[/quote]
Hei, mä voisin mennä sun helvettiin. Olisi hauska kun sanoisi mitä vaan niin joku aina pahoittaisi mielensä siellä. Se voisi olla aika hauskaa. Sitten porukalla ruodittaisiin niitä ongelmia. =D Musta tuntuu että voisin kuolla nauruun siellä.
[/quote]
Sanot vaikka "huomenta" ja joku pahoittaa siitä mielensä :(
Kauanko jaksaisit nauraa?
miesasiamiehiä ja täydellisiä äitejä.
Kieroja alkoholisteja leikkimässä puukkohippajaisia.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:31"]
miesasiamiehiä ja täydellisiä äitejä.
[/quote]
...siis miksi olen palstalla?
Mulle pelkkä hieltähaiseva helvetti olisi jo melkoinen rangaistus.
- äkkipikaisia, jyrääviä ja suutahtelevia oman navan tuijottajia jotka ovat omasta mielestään vaan ihanan tulisia ja temperamenttisia
- besserwissereitä, jotka olettavat aina tietävänsä toisenkin ihmisen henkilökohtaiset asiat paremmin kuin ihminen itse
- teennäisiä, muita kohtaan alentavasti suhtautuvia lässyttäjiä, jotka omasta mielestään ovat vain ihanan lempeitä ja empaattisia (koska he eivät ymmärrä, että fiksu, empaattinen ihminen osaa myös kunnioittaa muita)
- psykopaatteja, patologisia valehtelijoita, väkivaltaisia hulluja
Ihmiset yskii ja aivastaa ja ei peitä suutaan. Eivät niistä nenää vaan niiskuttavat jatkuvasti ja sitten vielä räkä kurisee kurkussa kun ne puhuu. Räkä valuu nenästä.
kokoomuslaisia ja kielioppivirheisiin puuttuvia pilkunn*ssijoita
Niitä, jotka aiva keskeyttävät toisen puheen. En saisi koskaan sanottua omaa lausetta loppuun, ikinä, joku aina......
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:37"]
Niitä, jotka aiva keskeyttävät toisen puheen. En saisi koskaan sanottua omaa lausetta loppuun, ikinä, joku aina......
[/quote]
Toi oli muuten aika hyvä...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 16:37"]
[/quote]
Toi oli muuten aika hyvä...
[/quote]
Siis aika kamalaa olisi jos ihan aina tapahtuisi niin, että kun yrittää sanoa jotain tulee joku ja....
Sitten ei enää muista mitä.......
Siellä olisi ihmisiä jotka muistuttaisi aina mikä on normi ja että sinä nyt poikkeat siitä normista jotenkin. Että olisit aina erilainen kuin muut ettet koskaan olisi siinä normi kaavassa. Liian ruma,liian kouluttamaton,liian lihava,liian laiska,liian huono ruuanlaittaja, liian vähän seksiä jne..lista olisi loputon. Sitten he hymähtelisivät miten itse ovat juuri siinä normissa tai vähän parempiakin.
Mielensäpahoittajia.
[/quote]