Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka täällä on sitä mieltä, että naisen on vaikeampi pysyä normaalipainoisena kuin miehen?

Vierailija
06.07.2020 |

Aiemmin oli perusteluita, että naisille nyt varmaan kertyy luonnollisesti rasvaa ja toinen perusteli, että kyllä aikuisella naisellakin on aikuisen nälkä siinä missä miehelläkin. Tulee siis tarve syödä lähes miehen ruoka-annos koska nälän tunne on aikuisen/miehen tasoa.

Muita hyviä perusteluita kuin nainen on tässäkin asiassa "uhri"?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä yhtään lohduta tieto siitä, että naisille kerääntyy helpommin rasva kun miehenä minulle kaikki mahdollinen läski menee suoraan vatsaan. Vaikka sixpäckin hommaisin niin läskien alle sekin jäisi.

Vierailija
22/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti lihas painaa enemmän kuin rasva. Miehille kertyy helpommin lihasta, naisille rasvaa. Eli kaiken logiikan mukaan painonhallinta pitäisi olla naisille helpompaa.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että painonhallinta on ihan yksilöstä kiinni, ei sukupuolesta. Joillain paino tahtoo luonnostaan pysyä hyvin alhaisena, jotkut lihovat herkästi ja jotkut ovat normaalipainoisia ilman suurempia ponnisteluita. Suurin osa lihavista on toki lihavia huonojen elämäntapojen, ei kehon taipumusten vuoksi.

Siis tämähän on huomioitu jo siinä, että miehen normaalipaino on enemmän kuin samanpituisen naisen. 

Ei ole. Bmi kaava on kummallakin sama. Ei ole mitään sukupuolitettua laskukaavaa. Naisen painosta vaan koostuu iso osa rasvasta ja miehellä se on lihasta. Miten voit olla noin totaalisen pihalla asioista?

Siksi BMI on miehille epäreilu, mutta eihän se naisille käy että miehillä olisi korkeampi normaalipainon BMI.

BMI ei muutenkaan ole kuin suuntaa antava mittari. Urheilua harrastavilla (sekä miehillä että naisilla) BMI näyttää helposti ylipainoa, vaikka rasvaprosentti olisi hyvin alhainen. 

Kyllä miehistäkin hyvin suuri osa on nykyään ihan vaan läskejä. 

Liikunta ja lihaskunto on nykyään niin vähäistä, että normaalipainoisetkin ovat läskekä. Jotkut ovat ns. laihoja läskejä. Minulla on painoindeksi normaali, mutta rasvaprosentti on selvästi yläkanttiin. Hoikalle näytän ulospäin vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä yhtään lohduta tieto siitä, että naisille kerääntyy helpommin rasva kun miehenä minulle kaikki mahdollinen läski menee suoraan vatsaan. Vaikka sixpäckin hommaisin niin läskien alle sekin jäisi.

Vaarallisin rasva on sen sinun sixbacking alla. Sisäelimien ympärille kestyy haitallista rasvaa.

Vierailija
24/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen hormonitoiminto on lähtökohtaisesti rakennettu niin että se pyrkii keräämään rasvaa, jotta voi ylläpitää jälkeläistä kehossaan ja ruokkia tätä rintamaidolla. Se ei ole mikään mielipide kysymys vaan biologinen fakta että naisen keho valmistautuu ja on aina valmiina elättämään yhden sisällään ja vähintään yhden rinnallaan.

Millä perustelet sen, että todella moni nainen lihoo vaihdevuosi-iässä, eli siinä vaiheessa, kun hormonitoiminta muuttuu sellaiseksi, ettei raskaus enää ole mahdollinen?

Olen tavannut naisia, jotka pysyivät aikaisemmin hoikkina, vaikka söivät mitä mieli teki, ja kuinka paljon halusivat. Kun vaihdevuodet alkoivat, tuli lyhyessä ajassa kiloja, vaikka elämäntavat pysyivät muuttumattomina.

Vierailija
25/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille juuri sen helpommin rasvaa kerry, mutta estrogeeni auttaa toki siinä, että se ohjaa rasvan kertymään reisiin ja perseeseen.

Vierailija
26/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

annaslut kirjoitti:

Hei kaverit

jutella naispuolisten naisten kanssa täällä))

http://69chat.club

käyttäjänimeni onannaxx))

odottaa

Naispuolinen nainen!

Millainen onkaan miespuolinen nainen? Entä naispuolinen mies?

Vierailija
27/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat nyt keksivät minkä vain tekosyyn lihavuudelleen.

Vierailija
28/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille juuri sen helpommin rasvaa kerry, mutta estrogeeni auttaa toki siinä, että se ohjaa rasvan kertymään reisiin ja perseeseen.

Jos söisi ylimääräistä estrogeenia, niin saisiko se rasvan siirtymään perseeseen?

Vierailija
29/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos söisi ylimääräistä estrogeenia, niin saisiko se rasvan siirtymään perseeseen?

Ei, se saa vaan kehosi oman estrogeenin tuoton loppumaan.

Vierailija
30/30 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, se saa vaan kehosi oman estrogeenin tuoton loppumaan.

Vähän niin kuin miehet syö steroideja, niin oma tuotanto hiipuu ja pitää syödä hormonit pillereinä lopun elämää, mutta toisaalta saihan aineilla isot muskelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme