Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokia sun helvetissä syötäisiin?

Vierailija
29.04.2013 |

Tuon musaketjun innoittamana. Listaa kasaan, max 10 ruokalajia per listaus.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikastiketta, veriruokia, sieniä, heinäsirkkoja ja muita ötököitä, aivoja ja uunimakkaraa.

Vierailija
62/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mäkkäriruokaa

- eineksistä valmistettua safkaa

- valmiiksimarinoitua lihaa

- makkaraa

- maitoa juomaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajatellutkin olevani outolintu ruokamieltymysten suhteen, mutta mua oikeastaan mitkään tässä ketjussa mainitut inhokit inhottaneet millään tavalla (poisluetaan jotkut hämähäkin jalat tms, jotka eivät varsinaisesti ole ruokaa). Paljon oli siellä herkkuruokiani joukossa.

Mun helvetissä syötäisiin jotain valkoista vehnämössöä, jossa ei olisi edes höysteenä mitään terveellistä, esim. salamipizzaa tai lihapiirakkaa, jossa ei ole nimeksikään lihaa. Tai pelkkää makkaraa.

Vierailija
64/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruoka missä on sipulia ja/tai paprikaa. Porkkanavelli ja laskiaispulla läntättynä kuumaan sokeroituun maitoon syvälle lautaselle (hyi yök, terveisiä vaan lastentarhaan!). Tartar-pihvi. Kieliruoat. Einesmaksalaatikko. Munuaisruoat. Osterit. Kookos.

Vierailija
65/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetissäni ei olisi ruokatarjoilua.

Vierailija
66/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoa, verilettuja, mustaa makkaraa, ostereita, simpukoita ja juomaksi coca colaa ja olutta. Hyi puistatus!

Vierailija
67/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillosipuleita, keltaista kurpitsaa, sisäelimiä.

Monet täällä mainituista inhokeista kuuluvat omiin suosikeihini, ihan tuli nälkä ketjua lukiessa :)

Vierailija
68/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitettyjä perunoita, maksalaatikko (ja kaikki muut sisäelinruuat), veriletut (ja kaikki muut veriruuat), paprikaa ihan missä muodossa vaan, ranskanleipää... ja tietenkin kaikkea pilaantunutta tai muuten vaan pahaa =)

Vierailija
69/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 15:33"]

Mä oon aina ajatellutkin olevani outolintu ruokamieltymysten suhteen, mutta mua oikeastaan mitkään tässä ketjussa mainitut inhokit inhottaneet millään tavalla (poisluetaan jotkut hämähäkin jalat tms, jotka eivät varsinaisesti ole ruokaa). Paljon oli siellä herkkuruokiani joukossa.

Mun helvetissä syötäisiin jotain valkoista vehnämössöä, jossa ei olisi edes höysteenä mitään terveellistä, esim. salamipizzaa tai lihapiirakkaa, jossa ei ole nimeksikään lihaa. Tai pelkkää makkaraa.

[/quote]

Olen pitkälti samaa mieltä. Minun helvetissäni ei näkyisi ostereita tai edes (hyvin tehtyä) tillilihaa, mutta sen sijaan kaikkia niitä ruokalajeja, jotka olisi tavalla tai toisella luotu valkoisen vehnän ympärille. Olisi lasagnea, pizzaa, lihapiirakkaa ja vehnätortillaa, jotka olisi kuorrutettu paksulti juustolla. Vaikka en ole millekään em. ruoka-aineille sinänsä allerginen, pystyn syömään niitä ehkä kerran vuodessa, koska ne tekevät niin huonon olon.

Vierailija
70/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi ihan vain yksi ruoka: paprika. Ei se maku, mutta taatusti närästys korventaisi kuin ikään helvetissä sen jälkeen ruokatorvessa.

Vierailija
71/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa. Kalaa. Kanamunia.

Vierailija
72/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskisoosia

kesäkeittoa

silakoita

kaikkea mistä vatsa menee todella sekaisin ja lämmintä kiljua palan painikkeeksi.

Vierailija
73/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vastata, vaikkei näitä ehkä kukaan jaksa lukea.

Menu

Voipuuroa

Ryynimakkaraa

Kuminaleipää

Suolapähkinäjäätelöä Snickersien kera

Vierailija
74/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VUOHENJUUSTOA. Maistuu vatsataudille. Kuvotuksien ylimmäinen kuvotus.

Ei-niin-tuoreita ostereita 

Maksapihvejä ja esikeitettyjä perunoita. Kiinankaalia.

80 -luvun koulun tillilihaa. Lantturaastetta.

Englantilaista Christmas puddingia. Kuin jättimäinen, viskissä lilluneilla kuivahedelmillä maistettu paska.

Mämmiä ja haaleaa kuohukermaa sellaisenaan

Vierailija
75/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi

-lenkkimakkaraa ja prinssinnakkeja

-einespizzoja

-minimaissia

-hillosipuleita

-norjan lohta

-maustetuja broilerisuikaleita

-edamia

-einessalaatit

-makusiiderit

Vierailija
76/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selleriä!

Vierailija
77/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mitä tahansa, mikä on tehty huonoista raaka-aineista ja/tai huonolla ammattitaidolla- eineksiä

-puolivalmisteista tehtyä ruokaa

Ja sitten ihan miten hyvin tahansa tehtynä

- perunapuuroa

- talkkunaa

- karjalanpaistia

-

Vierailija
78/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumiperunoita, lipeäkalaa ja valkokastiketta sekä lisänä ranskanleipää kuorrutettuna Kallen mätitahnalla

Vierailija
79/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tarkottaako nuo alapeukut sitä että joku tykkää noista jauhoperunamuuseista ja kananugeteista. :p Vai kenties läskistä ja nitriittilihasta. :P :P

Vierailija
80/86 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykyrokkaa ja muita erilaisia veri- ja sisäelinruokia, mikä toki sopiikin hyvin helvetin teemaan. Välillä syötäis hernekeittoa ja palanpainikkeeksi piimää.