Mitä ruokia sun helvetissä syötäisiin?
Tuon musaketjun innoittamana. Listaa kasaan, max 10 ruokalajia per listaus.
Kommentit (86)
- mäkkäriruokaa
- eineksistä valmistettua safkaa
- valmiiksimarinoitua lihaa
- makkaraa
- maitoa juomaksi
Mä oon aina ajatellutkin olevani outolintu ruokamieltymysten suhteen, mutta mua oikeastaan mitkään tässä ketjussa mainitut inhokit inhottaneet millään tavalla (poisluetaan jotkut hämähäkin jalat tms, jotka eivät varsinaisesti ole ruokaa). Paljon oli siellä herkkuruokiani joukossa.
Mun helvetissä syötäisiin jotain valkoista vehnämössöä, jossa ei olisi edes höysteenä mitään terveellistä, esim. salamipizzaa tai lihapiirakkaa, jossa ei ole nimeksikään lihaa. Tai pelkkää makkaraa.
Kaikki ruoka missä on sipulia ja/tai paprikaa. Porkkanavelli ja laskiaispulla läntättynä kuumaan sokeroituun maitoon syvälle lautaselle (hyi yök, terveisiä vaan lastentarhaan!). Tartar-pihvi. Kieliruoat. Einesmaksalaatikko. Munuaisruoat. Osterit. Kookos.
Helvetissäni ei olisi ruokatarjoilua.
Maksalaatikkoa, verilettuja, mustaa makkaraa, ostereita, simpukoita ja juomaksi coca colaa ja olutta. Hyi puistatus!
Hillosipuleita, keltaista kurpitsaa, sisäelimiä.
Monet täällä mainituista inhokeista kuuluvat omiin suosikeihini, ihan tuli nälkä ketjua lukiessa :)
keitettyjä perunoita, maksalaatikko (ja kaikki muut sisäelinruuat), veriletut (ja kaikki muut veriruuat), paprikaa ihan missä muodossa vaan, ranskanleipää... ja tietenkin kaikkea pilaantunutta tai muuten vaan pahaa =)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 15:33"]
Mä oon aina ajatellutkin olevani outolintu ruokamieltymysten suhteen, mutta mua oikeastaan mitkään tässä ketjussa mainitut inhokit inhottaneet millään tavalla (poisluetaan jotkut hämähäkin jalat tms, jotka eivät varsinaisesti ole ruokaa). Paljon oli siellä herkkuruokiani joukossa.
Mun helvetissä syötäisiin jotain valkoista vehnämössöä, jossa ei olisi edes höysteenä mitään terveellistä, esim. salamipizzaa tai lihapiirakkaa, jossa ei ole nimeksikään lihaa. Tai pelkkää makkaraa.
[/quote]
Olen pitkälti samaa mieltä. Minun helvetissäni ei näkyisi ostereita tai edes (hyvin tehtyä) tillilihaa, mutta sen sijaan kaikkia niitä ruokalajeja, jotka olisi tavalla tai toisella luotu valkoisen vehnän ympärille. Olisi lasagnea, pizzaa, lihapiirakkaa ja vehnätortillaa, jotka olisi kuorrutettu paksulti juustolla. Vaikka en ole millekään em. ruoka-aineille sinänsä allerginen, pystyn syömään niitä ehkä kerran vuodessa, koska ne tekevät niin huonon olon.
Minulle riittäisi ihan vain yksi ruoka: paprika. Ei se maku, mutta taatusti närästys korventaisi kuin ikään helvetissä sen jälkeen ruokatorvessa.
Läskisoosia
kesäkeittoa
silakoita
kaikkea mistä vatsa menee todella sekaisin ja lämmintä kiljua palan painikkeeksi.
Pakko vastata, vaikkei näitä ehkä kukaan jaksa lukea.
Menu
Voipuuroa
Ryynimakkaraa
Kuminaleipää
Suolapähkinäjäätelöä Snickersien kera
VUOHENJUUSTOA. Maistuu vatsataudille. Kuvotuksien ylimmäinen kuvotus.
Ei-niin-tuoreita ostereita
Maksapihvejä ja esikeitettyjä perunoita. Kiinankaalia.
80 -luvun koulun tillilihaa. Lantturaastetta.
Englantilaista Christmas puddingia. Kuin jättimäinen, viskissä lilluneilla kuivahedelmillä maistettu paska.
Mämmiä ja haaleaa kuohukermaa sellaisenaan
Minulla olisi
-lenkkimakkaraa ja prinssinnakkeja
-einespizzoja
-minimaissia
-hillosipuleita
-norjan lohta
-maustetuja broilerisuikaleita
-edamia
-einessalaatit
-makusiiderit
- mitä tahansa, mikä on tehty huonoista raaka-aineista ja/tai huonolla ammattitaidolla- eineksiä
-puolivalmisteista tehtyä ruokaa
Ja sitten ihan miten hyvin tahansa tehtynä
- perunapuuroa
- talkkunaa
- karjalanpaistia
-
Kumiperunoita, lipeäkalaa ja valkokastiketta sekä lisänä ranskanleipää kuorrutettuna Kallen mätitahnalla
Hyi, tarkottaako nuo alapeukut sitä että joku tykkää noista jauhoperunamuuseista ja kananugeteista. :p Vai kenties läskistä ja nitriittilihasta. :P :P
Mykyrokkaa ja muita erilaisia veri- ja sisäelinruokia, mikä toki sopiikin hyvin helvetin teemaan. Välillä syötäis hernekeittoa ja palanpainikkeeksi piimää.
Nakkikastiketta, veriruokia, sieniä, heinäsirkkoja ja muita ötököitä, aivoja ja uunimakkaraa.