Mitä ruokia sun helvetissä syötäisiin?
Tuon musaketjun innoittamana. Listaa kasaan, max 10 ruokalajia per listaus.
Kommentit (86)
Kieltä nyt ainakin. Muuten olen kaikkiruokainen, ikävä kyllä ja useamman menu täälläkin kuulosti paremminkin paratiisilta.
Nää on hyviä ketjuja. Lisää vaan samanlaisia. =)
Eli mun helvetissä olisi sitten jotain sieniruokia joka päivä, karjalanpaisti, fetasalaatti oliiveilla,pelkkää vihreää salaattia tomaatilla ja kurkulla ilman salaattikastiketta. Veriletut, talkkunaa,tai tyyliin jotain puuroa pelkästään joka päivä ikuisuuden ajan. =/
Mutta noikin vielä menis, tod. näk.siellä olisi jotain raakoja nilviäisiä ja sammakonjalkoja,hämähäkkejä jne. ötököitä, toisten ihmisten syömistä tai jotain kamalaa...joo mulla on vilkas mielikuvitus.
Huonosti tehtynä mikä ruoka tahansa on minusta pahaa ja päinvastoin. Omia ruokiani kun olen väsynyt.
Alkupalaksi joku salaatti, jossa on rakaa varsiselleriä ja wasabia.
Pääruokana HK:n valmisjauhelihapihvit tai Semperin gluteeniton valmis pastaruoka.
Jälkkäriksi liköörikonvehteja.
HK:n sinistä, kylmänä.
Sitkeää lihaa.
Kumiperunoita ja kinder perunoita
Tää on helppo:)
1. kaikki missä on vuohenjuustoa
2. kaikki missä sinihomejuustoa
3. ja kaikkeen vielä päälle parsaa...
vegaani-menusta muonat, väkisinsyötöstä vastaava henkilö selittää "eiks ookki ihan ku lihasta ois tehty"
Suurtalouskeittiön pitkään seisonutta kastiketta, jossa läskisiä lihanpaloja ja makuja ei enää erota
Purkkihernekeittoa suoraan purkista
Valmislihapullia, joissa lihaa alle puolet raaka-aineista
Valmisjauhelihapihvejä, sama kuin edellä
Ylikypsennettyä parsakaalia ja kukkakaalia
Paistettuja muurahaisia hunajalla maustettuna leivän päällä
- Mitä tahansa jossa on gluteenia
- suolakurkkuja
- silliä
- graavilohta
- perunasalaattia
Sieni-maksamakkara-kesäkeittoa kukkakaaligratiinilla. Juomaksi pelkää ällömakeaa makusiideriä sekä raakaa viinaa.
artisokka-kapris-oliivi-pikkelssi-suolakurkkusalaattia BBQ-kastikkeella
Lipeäkalaa ja jänteikästä lihaa läskin paloilla
Jälkiruuaksi homejuustolla kuorrutettua lihahyytelöä ja simpukka-etana kimara
Maksaa, munuaisia, vasikanaivovatkulia, keitettyä kieltä, hampurilaisia, eineslihapyöryköitä, lipeäkalaa, leipää ja päälle margariinia, juomaksi rasvatonta maitoa. Hyvää ruokahalua!
BANAANIA (!)
Hapansilakkaa
Lämpimiä hedelmiä
Maitoa
Banaanijogurttia
Pakastekatkarapuja vetisinä
Munakoisomuusia (en tiedä tämän nimeä)
Tuhatvuotisia munia
Mätiä, avokadoa, hunajamelonia, sushia, simpukoita, etanoita, margariinia, kaurapuuroa
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:35"]
Keitettyä perunaa ja ruskeaa lihasoosia. Joka helvetin päivä, kuten mun lapsuudessa meillä 1970-luvulla. Lapsuudessa saadun yliannostuksen vuoksi en saa keitettyä perunaa enää alas ollenkaan, yyh.
[/quote]
Komppaan tätä, keitetyt perunat hyh.. Siitä huolimatta (tai juuri sen takia) että mieheni viljelee perunoita. Muuten peruna menee, mutta keitettynä jätän mahd. usein syömättä.
Samoin lihakastikkeet eikä keitetyt (löllöt) vihannekset uppoa.
Kaiken maailman äyriäisiä homejuustoilla höystettynä, jälkkäriksi oliiveja.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 18:34"]
Kaiken maailman äyriäisiä homejuustoilla höystettynä, jälkkäriksi oliiveja.
[/quote]
Ainiin, graavilohta, ja muita raakoja kaloja ja kieltä. Ja mausteita niin että kieli palaisi, ja hetken päästä persreikä :)
Sipulikeittoa tai mitä tahansa missä on sipulia enemmän kuin "mausteeksi".
Vihreää paprikaa.
Munakokkelia tms. munahyydykettä.
Siskonmakkaraa, ryynimakkaraa tai jotain näitä "vanhan ajan" makkaroita esim. sipulitee-makkaraa tai lauantaimakkaraa.. Myös joku aladobi on järkyttävää.
Ja teetä en juo kuin pakotettuna.