Ärsyttää, kun naapuri alkaa lässyttämään, kun on kiireellä lähdössä johonkin.
Töihinlähtö varsinkin maanantaiaamuisin on minulle todella vaikeaa, kun haluaisi vaan jäädä nukkumaan ja ärsyttää. Toisinaan vielä eläkkeellä oleva naapurini änkeää juuri sillä hetkellä ulos ja alkaa selittää jotakin täysin turhaa taloyhtiöön liittyvää asiaa. Olen usein sanonut, että on kiire ym, mutta hänen on vain pakko saada asiansa kerrottua. Miten tuollaisen saisi loppumaan?
Kommentit (7)
Kasvat aikuiseksi ja lopetat typerät ja turhat ärsyyntymiset ja valittamiset.
Opettelet ajattelemaan positiivisemmin esim. maanantai aamu on vain kerran viikossa! Tai käyt su iltana vaihtamassa kuulumiset naapurin kanssa. jne...Smile!
Asut varmaan meidän rivitaloyhtiössä :)
No ei kai tuota kannata murehtia! :D
Mä sanoisin että Sori, kauhee kiire, jutellaan myöhemmin! ja paiskaisin auton oven kiinni.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:52"]
Mä sanoisin että Sori, kauhee kiire, jutellaan myöhemmin! ja paiskaisin auton oven kiinni.
[/quote]
No näin just. Ja tuon ylläolevan voi nimittäin sanoa ystävällisestikin ja hymyillen :-) Ei siis tarvitse jäädä kohteliaisuuttaan jaarittelemaan eikä olla tyly, välimuotojakin löytyy. Jos joku ei ymmärrä, niin sitten ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 13:52"]
[/quote]
No näin just. Ja tuon ylläolevan voi nimittäin sanoa ystävällisestikin ja hymyillen :-) Ei siis tarvitse jäädä kohteliaisuuttaan jaarittelemaan eikä olla tyly, välimuotojakin löytyy. Jos joku ei ymmärrä, niin sitten ei ymmärrä.
Hyppäät autoon ja painat kaasua. Jos kerran olet sanonut, että nyt ei valitettavasti ehdi jäädä juttelemaan.