Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niskasärky -> päänsärky ei lähtenyt tavallisella särkylääkkeellä`?

Vierailija
15.01.2013 |

Onko minulla aivokalvontulehdus?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta kertaa päivässä? Aluksi vois ottaa Burana 600 + Ibusal 400 + sirdalud 2mg setin, ja illalla toinen samanmoinen. Jos ei auta parissa päivässä, mene lääkäriin se määrää kovemmat pillerit.

Vierailija
2/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ibusal 400 mg:n, koska sillä on lähteny aiemminkin kovemmatkin päänsäryt. Nyt tää saatanan juiliminen niskassa vaan jatkuu. Johtuisko vedosta vai eilisestä kauppareissusta ja painavasta repusta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksimiannokset.

Vierailija
4/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin noilla oireilla hierontaan, sulla on varmaan joku lihas pahasti jumissa ja vaikka buranakuuri helpottaa hetkeksi niin ei se sitä ongelmaa poista lopullisesti. Kokeile ensiavuksi pyöritellä hartioita ja venytellä niskaa.

Vierailija
5/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirdalud ole reseptilääke?

Vierailija
6/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ibusal 400 mg:n, koska sillä on lähteny aiemminkin kovemmatkin päänsäryt. Nyt tää saatanan juiliminen niskassa vaan jatkuu. Johtuisko vedosta vai eilisestä kauppareissusta ja painavasta repusta. ap

800 mg ibuprofeenia ja 1 g parasetamolia yhtä aikaa otettuna kolmesti päivässä helpottaa mulla, mutta ei sekään aina vie kaikkea kipua. Olo tulee kuitenin siedettäväksi. Joudun aina silloin tällöin ottamaan tuollaisen kuurin noin viikon ajan.

Vierailija
7/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirdalud ole reseptilääke?

Joo on se reseptilääke, unohdin kun mulla on kaapit täynnä noita..

t. monivaivainen kakkonen

Vierailija
8/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

800 mg ibuprofeenia ja 1 g parasetamolia yhtä aikaa otettuna kolmesti päivässä helpottaa mulla, mutta ei sekään aina vie kaikkea kipua. Olo tulee kuitenin siedettäväksi. Joudun aina silloin tällöin ottamaan tuollaisen kuurin noin viikon ajan.

Vierailija
9/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta kertaa päivässä? Aluksi vois ottaa Burana 600 + Ibusal 400 + sirdalud 2mg setin, ja illalla toinen samanmoinen. Jos ei auta parissa päivässä, mene lääkäriin se määrää kovemmat pillerit.

Joten ei tällaista yhdistelmää. Ibuprofeenia max 800mg kolme kertaa vuorokaudessa tai 600mg neljä kertaa vrk.

Ota ibuprofeenin lisäksi parasetamolia 1g kolme kertaa vrk, satunnaisesti jopa neljäkin kertaa.

Sirdaludia saa vain reseptillä.

Minulla ainakin jos niskat pahasti jumissa, se aiheuttaa myös kovan päänsäryn. Jos aivokalvontulehdusta pelkäät, niin voit testata saatko leuan taivutettua rintaan, aivokalvontulehduksessa ei pitäisi onnistua.

Vierailija
10/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ibusalin 400 mg. Muistelisin,että yksi n. 4-6 tunnissa?

Olen siis tähän mennessä selvinnyt yhdellä ibusalilla (korkeintaan kahdella) oli kipu mikä tahansa. Ja kärsin jopa migreenistä vuosia, mutta nyt ovat kohtaukset hävinneet. Tilalle ovat tulleet niskavaivat. Johtuvat ehkä myös hammasten narskuttelusta. ap

Vierailija
11/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan helvetillinen päänsärky, oksentelua ja kuumetta. Näin oli mulla. En olis kyllä pystynyt kirjoittelemaan millekään palstalle...

Vierailija
12/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särki, ja niskaa, mikään ei auttanut, lääkäri ei tajunnut kuin vasta kolmannella kerralla mikä on, pitkällä matkalla oli aivo veritulppa.

Vierailija
13/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särki, ja niskaa, mikään ei auttanut, lääkäri ei tajunnut kuin vasta kolmannella kerralla mikä on, pitkällä matkalla oli aivo veritulppa.

Kuinka kovaa kipu oli?

Vierailija
14/14 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku tuolla aiemminkin neuvoi, kannattaa jumpata hartioita kevyesti. Heiluttele käsiä, pyörittele päätä jne. Mulla auttaa monesti toi kun saa veren kiertämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi