Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA vauvan korvatulehdus :(

Vierailija
28.04.2013 |

Vauvallamme (9kk) alkoi viikko sitten eli viime su korkealla kuumeella, 39,4.. siitä sitten perjantaihin asti oli kuumetta joka oli puoli pvä poissa mutta sitten yhtäkkiä taas oli korkea, koska ei oireillut muuten ei käyty lääkärissä koska ylähampaat kans tulossa ajattelin että liittyy siihen.. La köytiin lääkörissä ja korvatulehdus siellä, nyt 2 päivää saanut antibioottia. KUUME EI vieläkään ole laskenut, supoilla laskee hetkeksi mutta yhtäkkiä taas oli 39,3 . OnKO normaalia ? pitäiskö uudestaan lääkäriin ? Voitteko jakaa kokemuksianne .

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin heti huomenna aamulla uudestaan lääkärille, mutta olenkin vähän yliherkkä noiden lasten sairastelujen kanssa.

Vierailija
2/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 22:14"]

Minä veisin heti huomenna aamulla uudestaan lääkärille, mutta olenkin vähän yliherkkä noiden lasten sairastelujen kanssa.

[/quote]

Joo aiotaan kyllä viedä jos kuume on vielä yli 38.. kyllähän ne antibiootit pitäsi sitä kuumetta laskea kahden päivänkin jälkeen.. Tännännkin kl 19 oli vain 37..tuntia myöhemmin taas 39,4 :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne antibiootit toimi jos kyseessä on virus tai väärä bakteeri. Onnea korvakierteeseen. 

Vierailija
4/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi kuumeilu Mua ihmetyttää .. Kun laskee ja nousee ja viikko nyt ollut.

Vierailija
5/5 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä ihmetyttää että VAUVA palstalla kaikenmaailman tyhjänpäivisiin ketjuihin vastaillaan satoja kertoja, mutta kun oikeasti pyydetään tärkeeseen asiaan vastauksia niin pari tulee. ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä