Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi, kun on koko ajan sellainen olo,

Vierailija
28.04.2013 |

että on jotenkin nolo? Sellainen ulkopuolinen olo, ja koko ajan kauhea "mitä minusta ajatellaan ja puhutaan takanapäin" -olo? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysy piilossa.

Vierailija
2/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä auttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:55"]

ikä auttaa

[/quote]

Milloin helpottaa? olen kohta 40 v.

ap

Vierailija
4/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ainakin auttaa mulla että ajattelen järjellä ettei kukaan nyt oikeasti koko ajan puhu minusta tai keskity minun arvostelemiseen ja tajuan että mitään niin noloa en ole tehnyt että kukaan sitä muistaisi minuuttia pidempään. Se on vain se tunne että on jotenkin outo, jos on huono itsetunto,  että et ole ainut.

Vierailija
5/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Välillä elämä on normaalia, mutta nyt on taas pari päivää ollut tuo olo, liittyisiköhän jotenkin kuukautiskiertoon?

Työni on julkinen ja suoriudun siitä omasta mielestäni todella hyvin suurimman osan ajasta, ja myös pidän työstäni. Nyt kuitenkin tämä viikonloppu on mennyt ensi viikon töitä murehtiessa, ahdistaa jo ajatellakin että joudun olemaan esillä ja kestämään ihmisten katseita, vaikka olen nolo nobody. Tällä hetkellä olen ihan varma, että joka ikinen asiakas puhuu minusta pahaa tapaamisemme jälkeen, ja kertoo vielä kavereilleen että se oli sellainen ja sellainen. Tänään en halunnut mennä edes ruokakauppaan kun tuntui että kaikki tuijottaa, olen sitten ollut koko päivän sisällä.

Ikää minulla on 26, ja onneksi noita päiviä on vain muutama kuukaudessa!

Vierailija
6/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsekästä ajatella että muiden ihmisten huomio on koko ajan keskittynyt sinuun.

Vierailija
7/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos Breivikin teko unohtui viikossa, mitä sellaista sinä voit tehdä jotta sinusta puhuttaisiin koko ajan? Itseasiassa kaikista puhutaan toisinaan selän takana joten me kaikki olemme samassa veneessä :) Eli unohda koko juttu.

Vierailija
8/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että sä oot niin nobody, ettet kiinnosta ketään. 

Vierailija
9/9 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain sosiaaliselta ahdistukselta.