Onko normaalia jos suhteen alussa ei suudella paljoa?
Onko kokemuksia siitä, että suhteen alussa muuten luistaa ja on kivaa, sekä seksi sujuu, mutta suutelua on hyvin vähän? Tuntuu, ettei miestä juurikaan kiinnosta suutelu.
Kommentit (30)
Kaikki ei pidä suutelemisesta. Itse en ainakaan tajua mikä virka sillä on.
Totta kai on. Ei kaikkia suutelu innosta.
On normaalia. Itse olen tuollainen mies, en tunne saavani mitään suutelemisesta. Enkä ole ikinä täysin varma että teenkö sen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Suutelu on seksin korvike. Jos on jo seksiä, niin miksi suudella?
Vierailija kirjoitti:
Aspergereiltä jää monikin vastaava asia tajuamatta.
Me suudeltiin huulet rikki, joten meillä tykätään tuosta.
Jos itse kovasti tykkäät suutelemisesta, mutta kumppani ei, niin kannattaa ottaa puheeksi, että voisiko hän tulla asiassa vastaan.
Mutta tosiaan, kuten jo tullut esiin vastauksissa, kaikki ei yksinkertaisesti piittaa suutelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelu on seksin korvike. Jos on jo seksiä, niin miksi suudella?
Eroottista kipinää pidetään yllä pussailulla ja koskettelulla. Jos on hulluna toiseen, tuo tulee kyllä luonnostaan.
En itsekkään tykkää suutelemisesta. Sellaiset hellät nopeat pusut ohimennen ovat kyl kivoja.
Kaksi entistä poikaystävää oli sellaisia, että pussailu oli tosissaan YÖK. Ne ei vaan tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
No asia vaivaa sua, ei ole siis
Eli jos jokin asia vaivaa, niin se ei ole normaalia? Onpas ihme logiikka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aspergereiltä jää monikin vastaava asia tajuamatta.
Vaikka en olisi asperger en tajuaisi siltikään miksi lima-aukko hampailla kiinnostaa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
En itsekkään tykkää suutelemisesta. Sellaiset hellät nopeat pusut ohimennen ovat kyl kivoja.
Sama juttu, pitkät suutelut ei niin hirveästi innosta mutta pusut just vaikka hyvästellessä tai ennen nukkumaan menoa on parasta.
Suutelu ei kiihota, ei ole eroottista, siksi ei. Otan mieluummin vaikka suihin ja osoitan välittämistä nielemällä lastit kuin imen jonkun naamaa.
Onko kaikki nuorten palstat lopetettu?
Ei sillä ole väliä, onko normaalia vai ei. Sinun tunteillasi (ja myös kumppanin tunteilla) on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Suutelu ei kiihota, ei ole eroottista, siksi ei. Otan mieluummin vaikka suihin ja osoitan välittämistä nielemällä lastit kuin imen jonkun naamaa.
Imet siis mieluummin toisen kusivärkkiä kuin naamaa.
Outo logiikka.
Itse en taas ollenkaan välitä alapään imemisestä. Harvoin ihmisten värkit ovat niin puhtaan tuntuisia, vaikka ehkä ovatkin, ei huvittaisi silti.
Minusta taas suuteleminen on mukavaa, mutta ei silloin jos ei ole keskinäistä kemiaa.
Jos on vetovoimaa toisiinsa niin suutelu tulee tosiaan luonnostaan ja siitä tykkää.
On olemassa huonoja suutelijoita, mutta itsellä ainakin silloin myös se muu vetovoima siihen henkilöön puuttuu.
Hyvän ja huonon suutelemisen huomaa jo heti eka kerrasta. En halua jatkaa silloin tutustumista, koska minua huono suutelutaito haittaa niin paljon, että tiedän sen, että ei kannata.
Suuteleminen on sama kuin tanssi, siinä joko sopii yhteen tai ei sovi.
Kaikki eivät vissiin piittaa tosiaan suutelusta.
Silloin kannattaa miettiä jos itse tykkää siutelusta miten se vaikuttaa jatkossa.
Jos huomaan jo alussa kovin paljon eroavaisuuksia niin hellyysasioissa kuin muissakin ajatuksissa, niin mietin. Miten paljon se ehkä haittaa tai tuon hankaluuksia.
Saa ihmisillä olla erilaisuuksia toki, mutta mielestäni kovin erilaiset läheisyydentarpeet kärjistyvät usein ongelmiksi kun ollaan parisuhteessa.
Aloittajalle sanoisin, että jos kaksi ei nii paljon suutelusta välittävää on 5 hiessä ei niin haittaa.
Mutta jos toinen ei lainkaan suutelusta piittaa ja toinen tykkäisi paljonkin niin ei ehkä ole hyvä yhdistelmä.
Yleensä on normaalia, että suhteen alussa suudellaan ja paljonkin.
Ei ole normaalia.