Onko normaalia jos suhteen alussa ei suudella paljoa?
Onko kokemuksia siitä, että suhteen alussa muuten luistaa ja on kivaa, sekä seksi sujuu, mutta suutelua on hyvin vähän? Tuntuu, ettei miestä juurikaan kiinnosta suutelu.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei pidä suutelemisesta. Itse en ainakaan tajua mikä virka sillä on.
Aspergereiltä jää monikin vastaava asia tajuamatta.
Laitatko kuvankaappauksen siitä tutkinnosta, jonka suomalla ammattitaidolla noita etädiagnoosejasi möläyttelet?
-eri
Tulin vastaamaan että ei ole normaalia, mutta olen varmasti sitä mieltä siksi, että suutelu on mulle ja miehelleni todella tärkeä osa läheisyyttä. Itse en voisi kuvitellakaan seksiä ihmisen kanssa joka ei suutele minua intohimoisesti ja mielellään. Olen aina ymmärtänyt, miksi prostituoidut suostuvat kaikkeen paitsi suuteluun, koska suutelu on valtavan intiimiä ja läheistä. Muuta voi vain suorittaa ja antaa tapahtua.
Mutta siis, jos sinulle on suutelu tärkeä osa läheisyyttä, sinuna en ryhtyisi intiimiin suhteeseen ihmisen kanssa joka sitä ei halua. Hän ei taatusti muuta preferenssejään enkä usko että sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelu ei kiihota, ei ole eroottista, siksi ei. Otan mieluummin vaikka suihin ja osoitan välittämistä nielemällä lastit kuin imen jonkun naamaa.
Imet siis mieluummin toisen kusivärkkiä kuin naamaa.
Outo logiikka.
Itse en taas ollenkaan välitä alapään imemisestä. Harvoin ihmisten värkit ovat niin puhtaan tuntuisia, vaikka ehkä ovatkin, ei huvittaisi silti.
Minusta taas suuteleminen on mukavaa, mutta ei silloin jos ei ole keskinäistä kemiaa.
Jos on vetovoimaa toisiinsa niin suutelu tulee tosiaan luonnostaan ja siitä tykkää.
On olemassa huonoja suutelijoita, mutta itsellä ainakin silloin myös se muu vetovoima siihen henkilöön puuttuu.
Hyvän ja huonon suutelemisen huomaa jo heti eka kerrasta. En halua jatkaa silloin tutustumista, koska minua huono suutelutaito haittaa niin paljon, että tiedän sen, että ei kannata.
Suuteleminen on sama kuin tanssi, siinä joko sopii yhteen tai ei sovi.
Suu on ihmisen likaisin kehon osa. Kusvärkkikin on siihen verrattuna putipuhdas jopa likaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutelu ei kiihota, ei ole eroottista, siksi ei. Otan mieluummin vaikka suihin ja osoitan välittämistä nielemällä lastit kuin imen jonkun naamaa.
Imet siis mieluummin toisen kusivärkkiä kuin naamaa.
Outo logiikka.
Itse en taas ollenkaan välitä alapään imemisestä. Harvoin ihmisten värkit ovat niin puhtaan tuntuisia, vaikka ehkä ovatkin, ei huvittaisi silti.
Minusta taas suuteleminen on mukavaa, mutta ei silloin jos ei ole keskinäistä kemiaa.
Jos on vetovoimaa toisiinsa niin suutelu tulee tosiaan luonnostaan ja siitä tykkää.
On olemassa huonoja suutelijoita, mutta itsellä ainakin silloin myös se muu vetovoima siihen henkilöön puuttuu.
Hyvän ja huonon suutelemisen huomaa jo heti eka kerrasta. En halua jatkaa silloin tutustumista, koska minua huono suutelutaito haittaa niin paljon, että tiedän sen, että ei kannata.
Suuteleminen on sama kuin tanssi, siinä joko sopii yhteen tai ei sovi.Suu on ihmisen likaisin kehon osa. Kusvärkkikin on siihen verrattuna putipuhdas jopa likaisena.
Olkoonkin niin. Mutta minua ne suun bakteerit ällöttää huomattavasti vähemmän kuin pissa- saatikka kakkabakteerit.
En voi välttyä ajatukselta (ja nenäni tuulahdukselta) mitä tummaa pötkylää sieltä perärööristä tunkee ulos. Ja se on tosi lähellä nenääni ja suutani jos puuhastelisin siellä alakerrassa.
Ei ne pissan haju- ja makuaromitkaan mitään herkkua ole. Varsinkin jos ei ole enää ihan nuori. Pissan haju muuttuu pisteliääksi.
Ei kiitos, puuhailkaa siellä alhaalla te muut vaan ihan huolella jotka tykkää.
Jos ei ole suutelua, niin ei toisesta kauheasti tykkää.
Suuteluhanjuuri on aivan ihanaa ja käynnistää eroottisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole suutelua, niin ei toisesta kauheasti tykkää.
Suuteluhanjuuri on aivan ihanaa ja käynnistää eroottisuuden.
Käynnistää? Kuulostaa aika suorituskeskeiseltä.
Ehkä mies ei suutele, koska pelkää sen johtavan seksiin, eikä aina jaksa?
Kuulostat vaimomateriaalilta :D