Miten voi olla näin kurjakeli, ja osa kehtaisi valittaa helteistä.
Kyllä nyt taas valitatte, olisitte olleet hiljaa helteellä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ihana keli.Sateen jälkeinen raikkaus, tuuli piristää, puolipilvistä, ei tarvitse pelätä ihon palamista. Ei tarvitse myöskään käyttää mitään epäterveellisiä aurinkovoiteita. Energinen olo,niin ei valittamista.
korjaus....siis ihana sää. Nyt ei tarvitse kenenkään kirjoitella ja valistaa sään ja kelin erosta. sama
Tää on miljoona kertaa parempi sää kuin helle, voi jopa laittaa vaatteet päälle eikä tule hiki. Ja luonto saa vettä.
Hyvä keli, kyllä vilja kasvaa.
Se että joku ei pysty käristämään nahkaansa niin ihan sama.
Helteistä valitan, koska ne vie multa kaikki voimat, olo on tuskainen. Pari hellepäivää silloin tällöin on jopa kivaa, mutta helleputket vain ja ainoastaan helvettiä. Jos sisällä asunnossa olisi viileää niin eihän siinä sitten mitään olisi, mutta kun sisälämpötilakin on tunkkainen +30. Oli aivan valtava helpotus kun lämpötila laski. Satanut on paljon kyllä, mutta ei sentään koko aikaa kuitenkaan. Ilma on ihanan raikas, olo kevyempi. Hiukan vajaa kaksikymmentä astetta ei mielestäni ole kylmää, vaan mukava lämpötila. Eli en ole valittanut tästä.
Yön sato pirukseen vettä ja taas kelpaa tuolla auringon paisteessa saapastella. Kävin pitkällä lenkillä koiran kanssa. Ihanan raikasta ja rehevää.
Vantaa ei kurja keli ollenkaan. Parasta kesää.
Vierailija kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää. Eletään eteenpäin elämää.
Toivottavasti Elo(Syys)kuussa on helteitä.
Elo-syyskuun lämpimät päivät onkin ihan erilaisia, kun illat ja yöt on kivan vilposia ja pimeitä. Se on parasta aikaa kotimaan lomailuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lomalla nyt eikä tää ilma haittaa yhtään. Nyt voi hyvällä omallatunnolla maata viltin alla, syödä herkkuja ja tuijottaa Netflixiä.
Mutta kaikki me emme ole lihavia AV-mammoja. Osa meistä on urheilullisia kesäihmisiä jotka haluaisimme käydä rannalla ja nauttia lämmöstä. Kesäkuun +30 sää oli mahtavaa.
Eipä tuossa valittamista ole. Arska paistaa ja parikymppää lämpöä. Kohta ehkäpä pyörälenkille. Näin täällä idässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lomalla nyt eikä tää ilma haittaa yhtään. Nyt voi hyvällä omallatunnolla maata viltin alla, syödä herkkuja ja tuijottaa Netflixiä.
Mutta kaikki me emme ole lihavia AV-mammoja. Osa meistä on urheilullisia kesäihmisiä jotka haluaisimme käydä rannalla ja nauttia lämmöstä. Kesäkuun +30 sää oli mahtavaa.
Juujuu, tietenkin olet. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että kukaan urheileva nauttisi +30 lämpötiloista. Rannalla makaavalle hylkeelle se onkin varmaan ihan jees.
Kyllä tämä VITUTTAA, kun sitä pimeää ja sadetta on muutenkinsitten vuoden ympäri! Jos nyt edes kuukauden saisi vuodesta nauttia ulkoilmaelämästä, grillaamisesta, uimisesta, aurinkotuolissa lukemisesta, pyöräilystä , terasseista, puistoista, jäätelökioskeista, soutamisesta järvellä, jne! Ei kiinnosta mikään karkki ja netflix, haluaisin ulos oleilemaan lomallani. Karkkia ja Netflixiä voi harrastaa vaikka ihan koko marraskuun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, että kukaan urheileva nauttisi +30 lämpötiloista. Rannalla makaavalle hylkeelle se onkin varmaan ihan jees.
Kyllä meidän perhe todellakin nauttii! Pyörälenkki ensin ja siitä suoraan järveen uimaan. Piknik mukaan ja kallioille istumaan.
Helteet evvk kirjoitti:
Ihana keli
Eilenkin oli ihana käydä uimassa pienessä tihkusateessa kun rannalla ei ollut ketään muuta. Helteillä rannat tupaten täynnä, tuli käännyttyä pois usemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Parasta kesässä, kun ei ole lunta, jäätä eikä pakkasta.
Tarkenee ulkona t-paitasillaan! Sadekin on lämmintä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä VITUTTAA, kun sitä pimeää ja sadetta on muutenkinsitten vuoden ympäri! Jos nyt edes kuukauden saisi vuodesta nauttia ulkoilmaelämästä, grillaamisesta, uimisesta, aurinkotuolissa lukemisesta, pyöräilystä , terasseista, puistoista, jäätelökioskeista, soutamisesta järvellä, jne! Ei kiinnosta mikään karkki ja netflix, haluaisin ulos oleilemaan lomallani. Karkkia ja Netflixiä voi harrastaa vaikka ihan koko marraskuun ajan.
Mä teen kaikkia noita nyt. Helteellä lähinnä makasin sisällä lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän perhe todellakin nauttii! Pyörälenkki ensin ja siitä suoraan järveen uimaan. Piknik mukaan ja kallioille istumaan. <3
Pitkäkestoisesti sykettä nostava urheilusuorituspyörälenkki? Vai kevyttä polkemista ja välillä jätskitauko?
Vierailija kirjoitti:
No eikös tätä tehdä syksystä kevääseen kaikki ylimääräinen vapaa-aika muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen kaikkia noita nyt. Helteellä lähinnä makasin sisällä lukemassa.
Minä kävin helteellä juoksemassa 10km juoksulenkkejä. :)
Suomalaiset talot ei kestä hellettä. Olen kiitollinen että voin olla sisällä ilman että iho hikoaa irti. Kirjoitan lopputyötä sisällä, ja tällaisella ilmalla ei ainakaan tule oloa että "kesä menee hukkaan". En edes ole mikään suuri kesäihminen mutta tuo on iskostettu päähän että aurinkoisella ilmalla pitäisi olla ulkona 24/7 tai on huono ihminen kun ei "nauti kesästä".
Ihana keli.Sateen jälkeinen raikkaus, tuuli piristää, puolipilvistä, ei tarvitse pelätä ihon palamista. Ei tarvitse myöskään käyttää mitään epäterveellisiä aurinkovoiteita. Energinen olo,niin ei valittamista.