Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään mahdollisuutta tulla raskaaksi n. päivää ennen menkkoja?

Vierailija
28.04.2013 |

typerä minä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollista tulla raskaaksi, mutta ovulaatio on ollut n. kaksi vkoa sitten, että ei se todennäköistä ole.

Vierailija
2/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Paitsi jos juuri tuossa kierrossa kuukautiset ovatkin myöhässä eivätkä ala "huomenna". Joillain naisilla tulee myös jonkin verran tiputtelua, vaikka raskaus on alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Mun erityisen säännölliset kuukautiset eivät seuraavana päivänä enää alkaneetkaan. Todistuskappale on nyt 7-vuotias, onneksi kävi vahinko :-)

Vierailija
4/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarpeeksi rukoilet niin on.

Vierailija
5/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tulin itse viimeksi raskaaksi kuukautisten alkamispäivänä harrastetun seksin aikana. Miehen siittiöiden tiedetään pystyvän elää jopa 2 viikkoa naisen sisällä, lisäksi sperma sisältää aineita, jotka kiihdyttävät munasolujen kypsymistä. Eli vaikka munasolujen kypsyminen ei olisi lähimaillakaan (tyyliin kierron 4.pv), on täysin mahdollista tulla raskaaksi. 

T.neljän äiti, kaikki "varmojen päivien" lahjoja :)

Vierailija
6/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilun lisäksi täytyy innokkaan miehen työntää siitin vaginaan ja laueta sinne.

Kaikesta uskottelusta huolimatta ei se neitseellinen sikiäminen ole nykyaikaa. Kyllä siinä hetken joutuu uhrautumaan.

Vierailija
7/7 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahansa päivänä on mahdollista tulla raskaaksi. Tosin ei kovin suurella todennäköisyydellä tuossa vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi