Minkä tuotteen ostit viimeksi postimyynnistä?
Minä bungybumb- kävelysauvat (noissa siis vastus)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight. En ole käyttänyt kuin muutaman kerran.
Myy mulle?
Postimyynnistä? Siitä taitaa olla 6-7 vuotta aikaa joten en muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Postimyynnistä? Joskus 2000-luvun alussa varmaan, sen jälkeen tuli nettikaupat.
1990-luvulla tilaisin säännöllsesti LP-levyjä muutamasta levykaupasta, joilla oli omat postimyyntikatalogit. Nykyisin tilaan pääasiassa CD-levyjä sekä jonkin verran elokuvia Blu-ray-levyinä ja TV-sarjoja DVD-bokseina muutaman nettikaupan kuten CDON:in ja Levykauppa Äxän kautta. Etenkin sen jälkeen kun Anttilan levyosastot hävisivät konkurssin myötä on ollut vähän pakko suosia nettikauppoja.
Alkon verkkomyynnistä alkoholia lapselleni.
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupasta siis? vaatteita, tilaan melkein kaikki näin,jo ennen koronaakin. Tykkään sovittaa kotona rauhassa.
Etenkin vaatteet ja kengät ostan mieluiten ns. kivijalkakaupasta, sillä usein ne vaatteiden ja kenkien numerot ovat vain suuntaa-antavia. Vasta kokeilemalla tietää esimerkiksi tuntuuko se 43 numeron kävelykenkä tai lenkkikenkä hyvältä jalassa vai kannattaisiko kokeilla hiukan toisenlaista mallia. Sama koskee farkkuja ja t-paitoja eikä minua innostuisi tilata tavaraa huvikseeen kotiin asti ja sitten olla lähettämässä sitä takaisin. En koe vaatteiden sovittamista kaupassa mitenkään ahdistavana.
Teinipojalle erikoisosia legorakenteluun. Rakentaa niistä nostureita. Myös jonkin nosturipienoismallin. Nyt poika hankki oman paypal-tilin ja tekee tilauksensa itse.
Rullaluistimet. Olisin ostanut mielummin tavallisesta urheiluvälineliikkeestä. Niissä ei ole myynnissä kuin tekstiileitä ja juoksukenkiä. Jouduin tilaamaan Espanjasta.