Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen normaalipainoinen nainen. Onko minulle oikeus toivoa, että kumppaniehdokkaalla ei olisi kauheasti ylipainoa?

Vierailija
05.07.2020 |

Moni ylipainoinen mies tuntuu suuttuvan, kun sanon että ylipaino, varsinkin liiallinen on minulle turn off.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua normaalipainoisena mitään valasta kumppanikseni. 

Vierailija
2/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se valitset. Ota mieluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse kelpuuttaa ketään itselleen vastenmielistä. Tietenkään. Ikinä. Kukaan ei pakota.

Miksi näitä kysellään aina ja jatkuvasti?

Vierailija
4/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa voi mitä vain mutta oikeutettu et ole yhtään mihinkään

Vierailija
5/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus valita seuransa ihan kuten haluaa. Oma painosi ei liity tähän millään tavalla.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että laihojen pitäisi seurustella vain laihojen kanssa, ja lihavien vain lihavien kanssa. Oletteko myös sitä mieltä, että eri väristen ei sovi seurustella keskenään?

Vierailija
6/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Se miten sen ilmaiset, onkin sitten astetta hankalampaa. Runsas ylipaino on myös mulle täysi turn off. Tiedän, tiedän, sisäinen kauneus jne jne. Tukevat ihmiset voi olla tosi fiksuja, hyviä tyyppejä, huumorintajuisia, ihan kaikkea mitä hoikatkin, mutta eivät seksuaalisesti puoleensavetäviä minun mittapuullani, ei vaan voi mitään. Muuten en ole ulkonäkökeskeinen tyyppi, ennemminkin sellainen ulkoilijan perikuva, pukeutumisen kuin ulkonäönkin suhteen, mutta ylipaino on asia, joka vaan on niin vastenmielistä.

Vierailija
7/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeahan voi toivoa ja haluta. Oletko ajatellut, että se ylipainoinen voisi muuten olla sielunkumppanisi?

Vierailija
8/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeus. Olen mies ja vaadin naiseltani samaa.

Vierailija
9/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeus. Olen mies ja vaadin naiseltani samaa.

Vaadit, että naisesi on mies?

Vierailija
10/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas näitä aloituksia!

Onhan sulla oikeus toivoa vaikka hobittia.

Vierailija
11/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeahan voi toivoa ja haluta. Oletko ajatellut, että se ylipainoinen voisi muuten olla sielunkumppanisi?

Toki voi olla ylipainoinen sielunkumppani. Mutta seksikumppania ei itselleen fyysisesti vastenmielisestä henkilöstä voi koskaan tulla. Aika ilmiselvä asia.

Turha siitä kenenkään on loukkaantua, koska toisen puolesta hänen mieltymyksiään voi päättää. Moni kuvittelee olevansa jollekin toiselle se täydellinen kumppani eikä ota huomioon hänen mieltymyksiään.

Vierailija
12/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse kelpuuttaa ketään itselleen vastenmielistä. Tietenkään. Ikinä. Kukaan ei pakota.

Miksi näitä kysellään aina ja jatkuvasti?

Koska valloillaan on tämä hulluus että on mikälie razisti tai foobikko ellei huoli tietynlaista ihmistä kumppanikseen.

Vierailija
13/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti ymmärrä kysymystäsi. Sinulla on oikeus kiinnostua vain ja ainoastaan ihmisistä, jotka herättävät kiinnostuksesi. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
14/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toiveista ole kiinni. Ihan Itse saat valita tai olla valitsematta, jos joku on tarjolla. Ei sitä syytä tarvitse kenellekään perustella. 

Vierailija
15/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voi olla ylipainoinen sielunkumppani. Mutta seksikumppania ei itselleen fyysisesti vastenmielisestä henkilöstä voi koskaan tulla. Aika ilmiselvä asia.

Turha siitä kenenkään on loukkaantua, koska toisen puolesta hänen mieltymyksiään voi päättää. Moni kuvittelee olevansa jollekin toiselle se täydellinen kumppani eikä ota huomioon hänen mieltymyksiään.

Höpöhöpö.

Mä olen lukemattomia kertoja harrastanut seksiä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat seksuaalisessa mielessä vastenmielisiä.

Vierailija
16/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Se miten sen ilmaiset, onkin sitten astetta hankalampaa. Runsas ylipaino on myös mulle täysi turn off. Tiedän, tiedän, sisäinen kauneus jne jne. Tukevat ihmiset voi olla tosi fiksuja, hyviä tyyppejä, huumorintajuisia, ihan kaikkea mitä hoikatkin, mutta eivät seksuaalisesti puoleensavetäviä minun mittapuullani, ei vaan voi mitään. Muuten en ole ulkonäkökeskeinen tyyppi, ennemminkin sellainen ulkoilijan perikuva, pukeutumisen kuin ulkonäönkin suhteen, mutta ylipaino on asia, joka vaan on niin vastenmielistä.

MISSÄ teille tulee noita tilanteita, joissa pitäisi "ilmaista se"? Eihän ihminen ole velvollinen antamaan mitään syytä sille, jos joku kohdalle tuleva ihminen ei herätä kiinnostusta.

Vierailija
17/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus toivoa ja on oikeus valita mieleinen. Sama oikeus on myös naisilla. Voi olla, ettei kukaan sinulle mieleinen valitse sinua. Sitten sinun pitää joko valita eri tavalla tai olla yksin. Siihenkin on oikeus.

Vierailija
18/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Harmi kyllä naisella tuo tarkoittaa vaatimuslistaa pituus, harteikkuus, naamakomeus + normaalipainoisuus näiden lisäksi.

Vierailija
19/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei taasen haittaa vaikka mies olisi hieman ylipainoinen. Kynäkätisyys ja hartiattomuus taasen on turn off, hyi saakeli.

Vierailija
20/41 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kynäkätisyys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan