Mitä ajattelisit, jos vain ulkonäöltä naapurustosta tuttu mies tulisi
juttelemaan ja antaisi ymmärtää olevansa sinusta kiinnostunut? Soittaisitko poliisit vai mitä tekisit?
Kommentit (11)
Eka osuus olisi ihan normaalia, eli naapurustosta tutunnäköinen mies tulisi juttelemaan, mutta muu riippuisi täysin siitä miten ilmaisisi olevansa kiinnostunut sekä olisinko minä sinkku ja olisiko hän sinkku. En kyllä varmaankaan missään nimessä poliiseja soittaisi paikalle, eikä varmasti tulisikaan.
AP meinas tekasta raiskausilmotuksen, kun naapuri katso sillä silmällä?
Ei hyvää päivää!
Flirttailisin ja olisin ainakin ystäväillinen. Tietysti. ( sä olet ap niin masentavan suomijuntti, sorry)
No tietysti soittaisin, enkä vaan poliisia, vaan Karhu-ryhmän paikalle. Kyllähän kyseessä olisi jo sen verran vakava tilanne.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:54"]
mun naapurustossa ei asu yhtään komeata/kiinnostavaa/hurmaavaa miestä vaan kaikki on mun skaalassa ihan mitäänsanomattomia eli en tekis yhtään mitään, ei kiinnostaisi.
[/quote]
sulle tuskin kukaan tulisi juttelemaankaan, kun sulla on noi länkisääret
On käynytkin näin. Olin kohtelias, asiallinen ja etäinen. En lähtenyt flirttailemaan koska olen tällainen suomi-juntti.
No meidän naapurustossa on tapana jutella naapureille. Jos joku vaikuttaisi kiinnostuneelta, tekisin selväksi että olen onnellisesti naimissa.
Minullekin on käynyt juuri noin. Puhelin soi ja joku vieras mies esitteli itsensä, asui kuulemma naapurissa ja niin tekikin. Halusi lähteä ulos tai lenkille kanssani, en ollut kiinnostunut. Sen jälkeen teki pientä ilkivaltaa autolleni ja ulkovarastossani. Muutaman kerran juoksi perään kun kävelin parkkipaikalle. Onneksi muutti sitten pois.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:31"]
Minullekin on käynyt juuri noin. Puhelin soi ja joku vieras mies esitteli itsensä, asui kuulemma naapurissa ja niin tekikin. Halusi lähteä ulos tai lenkille kanssani, en ollut kiinnostunut. Sen jälkeen teki pientä ilkivaltaa autolleni ja ulkovarastossani. Muutaman kerran juoksi perään kun kävelin parkkipaikalle. Onneksi muutti sitten pois.
[/quote]
Eli lienee parempi jo heti ennaltaehkäisevästi soittaa poliisille?
mun naapurustossa ei asu yhtään komeata/kiinnostavaa/hurmaavaa miestä vaan kaikki on mun skaalassa ihan mitäänsanomattomia eli en tekis yhtään mitään, ei kiinnostaisi.