Miten selvittäisin, mikä minussa (=mies) on vikana? Tulen esim. töissä hyvin toimeen kaikkien kanssa, olen "speksien" mukaan ihan ok
mutta kukaan nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Yksipuolista kiinnostusta aina on ollut, jos jotain on ollut.
Ulkoisesti olen ihan normaalin kokoinen, kasvoista tavallisen näköinen, en polta, en juo, liikun säännöllisesti. On vakityö, oma asunto, yliopistotutkinto jne.
Mistä lähtisi perkaamaan tätä, että miksi tulen normaaleissa asioissa hyvin toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa, mutta kukaan ei koskaan kiinnostu minusta miehenä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Liiallinen analysointi ja muihin itsensä vertailija on aina turn off.
Huono itsetunto, mutta silti pitää itseään parempana kuin monet muut (en polta, en juo, on työpaikka, on koulut käyty jne).
Itsestään ei saa kertoa mitään??
Saa ja pitää toki kertoa.
Mutta se tapa, jolla kerrotaan, viestii että ap pitää näiden ominaisuuksien kautta itseään parempana kumppaniehdokkaana kuin Alkoa käyttävää, tupakoivaa, matalammin koulutettua työtöntä kilpakosijaa.
Nykymaailmassa kun ei saa ketään alentaa, työtön röökihuulikin voi olla jonkun unelmakumppani!
Vierailija kirjoitti:
Ap, en tiedä syyllistytkö näihin mutta vähän mietittävää jos ei sulle niin muille miehille.
Olen nyt deittaillut parisen vuotta ilman mitään mainittavaa lopputulosta. Olen jo heittänyt hanskat tiskiin koska en jaksa enää näitä huonoja deittejä. Tässä vähän listaa deiteistä:
1) Deitti oli ottanut kannettavansa mukaan, josta näytti minulle kuvia uransa huippukohtia. Hän myös näytti kuvia naisesta jota kertoi himoitsevansa. Kaksi tuntia tätä monologia riitti.
2) Deitti puhui toisesta deitistään johon oli ihastunut ja tahtoi naisen näkökulman mikä deitillä mättää.
3) Deitti puhui eksästään. Koko ajan.
4) Deitti kertoi hauskoja vitsejä jotka eivät niin hauskoja olleet. Ei kysymystäkään minusta. Deittien jälkeen hän lähetti minulle viestejä mt-ongelmistaan ja kuinka hukassa hän on elämässään.
5) Deitti kertoi ummet ja lammet sairastumisestaan ja kuinka hänellä ei ole varaa mihinkään mitä haluaisi.
6) Deitti puhui autoharrastuksestaan.
Siinä vain muutamia. Ja kaikkia näitä yhdistää se, etteivät he olleet oikeasti kiinnostuneita minusta. Ainakin näin luin tilanteen. Ei kysymystäkään missä olen töissä, mitä harrastan ja mistä pidän. Treffit ovat olleet aina sitä että mies puhuu itsestään ja minä kuuntelen.
Se, ettei kysele ja leiki edes kiinnostunutta, viestittää ettei mies ole kiinnostunut kuulemaan millainen nainen on, mitä tekee töikseen ja mitä ajattelee.
Jos jokainen lause alkaa sanalla minä ja päättyy minuun, on aika turha lähteä kumppania etsimään. Se edellyttää aitoa kiinnostusta, muustakin kuin omista asioistaan.
En tarkoita ap että olet juuri näin itsekeskeinen, mutta tässä on yhden sinkkunaisen mielipide 40+ vapaista miehistä.
Sinä taas et saa suutasi auki.
Kaksi tuntia kuuntelet turhanpäiväistä lätinää?
Tiesitkö että keskusteluun tarvitaan kaksi, muuten se on monologi.
Kuinka usein peset itsesi, hampaasi ja vaatteesi (myös takit ja ulkovaatteet)? Yllättävän monet ihmiset haisevat niin pahalle, että haju tulee monen metrin päähän. Peseytyminen kerran päivässä vähintään, hiukset joka toinen päivä, vaatteiden vaihto puhtaisiin päivittäin voisi parantaa menekkiä, jos tässä on ongelmia. Vaatteet pitää nostaa heti kuivamaan ilmavaan paikkaan, ettei niihin tule tunkkainen haju.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein peset itsesi, hampaasi ja vaatteesi (myös takit ja ulkovaatteet)? Yllättävän monet ihmiset haisevat niin pahalle, että haju tulee monen metrin päähän. Peseytyminen kerran päivässä vähintään, hiukset joka toinen päivä, vaatteiden vaihto puhtaisiin päivittäin voisi parantaa menekkiä, jos tässä on ongelmia. Vaatteet pitää nostaa heti kuivamaan ilmavaan paikkaan, ettei niihin tule tunkkainen haju.
En kyllä allekirjoita tuota, että MONET ihmiset haisevat pahalta. Niillä harvoilla, jotka haisevat, on yleensä muitakin ongelmia elämässään.
Pahanhajuinen hengitys on kyllä mahdollinen syy naisten kiinnostumattomuuteen, ja sellainen voi olla muuten skarpilla henkilöllä. Toisaalta olen tuntenut miehen, jonka hengitys haisi pahalta ja hänellä oli silti paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kerran dokkarin miehistä jotka lähti Amerikoista Ukrainaan etsimään naista. Yksi niistä oli sellainen jolla ei ollut mitään kemiaa naisten kanssa. Hän oli mukava, hän pystyi juttelemaan sujuvasti naisten kanssa, kertomaan heille hauskoja juttuja niin että kaikki seurueessa nauroivat. Hänellä oli perushyvä työpaikka muistaakseni. Mutta se seksuaalinen puoli puuttui hänestä kokonaan. Hän oli ulkonäöltään lapsenomainen, kuin aikuisen kokoon suurennettu, hieman pullea vitosluokkalainen. Hän ei ottanut mitään aloitteellista otetta naisen suhteen. Vaikea selittää mitä se on. Jos mies ei lähetä signaalia niin vaikea naisen on sitä vastaanottaa ja vastata omalla signaalilla. En tiedä onko ap tällainen, mutta tämä lienee yksi mahdollisuus jos suhteet ei etene.
En ole ap, mutta luulen, että kyse voisi olla tästä. Mulla on nimittäin sama tilanne eli kaikki on vähintäänkin kunnossa (koulutus, duuni, elintavat, harrastukset jne.) , mutta nainen ei koskaan koe kemiaa. Ratkesiko miehen ongelma dokkarissa?
Joskus voi olla myös ihan niin, että se nainen ei etsi mitään suhdetta. Ei kaikki maailman naiset ole koko ajan suhteen perään. Joku voi olla lesbo, joku aseksuaali, jollain on jo riittävästi miestä, joku vaan ei jaksa mitään säätöjä, joku juuri eronnut, joku haluaa keskittyä omaan itseensä yms. Ei kaikki ole aina haku päällä vaikka itse olisit.
Mietin että oletkohan liian asiallinen tai virallinen muiden ihmisten seurassa? Jos kirjoitat tekstiviesteissä kirjakieltä ja mahdollisesti vielä hieman kirjeenomaisesti, niin se saattaa viestiä vastaanottajalle että olette ammatillisissa väleissä ja etäännyttää vastapuolta. Puhekielen kirjoittaminen puheenomaisin fraasein ja hymiöiden käyttö todennäköisesti auttaa tähän. Tunnen myös erään joka allekirjoittaa viestinsä vielä erikseen etunimellään facessa, vaikka luonnollisesti lähettäjän nimi näkyy viestien yhteydessä. Tämä aiheuttaa myös virallisuuden ja kipinättömyyden tuntua vaikka on todella mukava mies, joka varmasti olisi hyvä puoliso ja perheenisä.
Oletko kokeillut vanhempia naisia 60+ ?
Zinc
Ulkonäkö! Mutta ei niin kuin ensimmäisenä tulee mieleen.. Jokainen nainen ei omaa samanlaista ihanne kumppania. Pidän itseä hyvän näköisenä ja monet ovat olleet kiinnostunut. Deittipalveluissa on ollut todella ikävä huomata että harva nainen kiinnostui. Minulla meni pitkään että löytyi nainen joka innostui minun ulkonäöstä ja minä innostuin hänestä ihmisenä.
Eli turhaan analysoit mahdollista ongelmaa. Kyllä se löytyy joka sinuun ihastuu kunhan maltat. Jos haluat parantaa omia mahdollisuuksia mene useampaan deittipalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko olla mies? En tarkoita mitään tympeää öyhöttämistä, vaan että osaat osoittaa kiinnostustasi miehenä naiselle? Jotkut miehet ei osaa tehdä mitään liikettä tai aloitetta miehenä, sitten jää sellaiseksi mukavaksi... ihmiseksi, josta ei osaa edes muistaa sukupuoltaan.
Tuo on varmaan juuriongelma monilla nuorilla miehillä nykyään miksi he ovat yksin. Tuo on taito mitä ei opi lukemalla, ellei lasketa jotain pelimiesoppaita, ja niistä on käsittääkseni hyvin vähän hyötyä sellaisella miehelle joka haluaa normaalin parisuhteen eikä olla pelimies.
Nykyään on helppo saada treffit sovittua. Varmaan helpompaa kuin ikinä, koska nykyään on kaikki netin seuranhakupalvelut. Ei ole pakko lähestyä ketään fyysisesti, vaan alkuun pääsee näppäimistöllä.
Mutta mitä sitten kun tavataan, mennään esim. kahvilan pöytään istumaan, ja päästään jutun juureen? Mitä sitten? Luulen että monet nuoret miehet eivät yksinkertaisesti tiedä miten edetä. Varsinkin kun vielä jännittää. Ja sitten käy niin että istutaan tunti ja jutellaan niitä näitä, mutta keskustelu pysyy kaiken aikaa neutraalina ja arkisena. Mies ei tiedä miten osoittaa kiinnostustaan, ja näin ollen nainen ei koe miehen puolelta minkäänlaista kipinää tai jännitettä. Ja tästä seuraa se että: "olit todella mukava ja kiltti, mutta en kokenut sellaista kemiaa että..."
Tai sitten toinen vaihtoehto on että mies pistää asian överiksi ja yrittää ilmaista kiinnostustaan aivan liian kovin, josta taas tulee naiselle ahdistavaa ja epämiellyttävää.
Ongelma johon ei välttämättä ole kovin helppoa löytää ratkaisua tässä ajassa, joka muutenkin antaa miehille ristiriitaisia signaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voi olla myös ihan niin, että se nainen ei etsi mitään suhdetta. Ei kaikki maailman naiset ole koko ajan suhteen perään. Joku voi olla lesbo, joku aseksuaali, jollain on jo riittävästi miestä, joku vaan ei jaksa mitään säätöjä, joku juuri eronnut, joku haluaa keskittyä omaan itseensä yms. Ei kaikki ole aina haku päällä vaikka itse olisit.
Tämä! Minulle on muutaman kerran eri miehet tuskailleet, että mikä on kun ei taaskaan naista (minua) kiinnosta. No en tiedä mikä kussakin miehessä on vikana, mutta tilanteen kehittyhmisen estää jo se, että MINÄ en ole halukas parisuhteeseen/säätöön/yhdenillanjuttuun alunperinkään. On kummallista, ettei miehille ole tullut mieleen tarkistaa,esimerkiksi kysymällä suoraan,sellaista asiaa että mitä kyseessä oleva nainen elämässään haluaa.
Kyseessä ei ole siis ollut treffit vaan ihan elämässä ilmenneet tilanteet, joissa olen esim jutellut jonkun kanssa ja sitten mies on toivonut, että asiat etenisi johonkin muuhun, jolloin olen ilmaissut haluttomuuteni siihen.
Toisaalta, vaikka suhde olisi itsellä ollutkin hakusessa, en olisi kiinnostunut näistä miehistä joiden käytöksestä huokuu se, että heillä on keskiössä se, mitä he haluavat ja tarvitsevat (=ilmeisesti jonkun, kenet tahansa naisen) eivätkä he ole ollenkaan kiinnostuneet minusta ihmisenä ja yksilönä.
Kohteliaisuus ja käytöstavat nostavat pisteitä. Itse ilahdun ja kiitän joka kerta kun mies esim avaa oven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Minulle on muutaman kerran eri miehet tuskailleet, että mikä on kun ei taaskaan naista (minua) kiinnosta. No en tiedä mikä kussakin miehessä on vikana, mutta tilanteen kehittyhmisen estää jo se, että MINÄ en ole halukas parisuhteeseen/säätöön/yhdenillanjuttuun alunperinkään. On kummallista, ettei miehille ole tullut mieleen tarkistaa,esimerkiksi kysymällä suoraan,sellaista asiaa että mitä kyseessä oleva nainen elämässään haluaa.
Kyseessä ei ole siis ollut treffit vaan ihan elämässä ilmenneet tilanteet, joissa olen esim jutellut jonkun kanssa ja sitten mies on toivonut, että asiat etenisi johonkin muuhun, jolloin olen ilmaissut haluttomuuteni siihen.
Toisaalta, vaikka suhde olisi itsellä ollutkin hakusessa, en olisi kiinnostunut näistä miehistä joiden käytöksestä huokuu se, että heillä on keskiössä se, mitä he haluavat ja tarvitsevat (=ilmeisesti jonkun, kenet tahansa naisen) eivätkä he ole ollenkaan kiinnostuneet minusta ihmisenä ja yksilönä.
Voihan sitä kyllä ihastua johonkin mieheen ja ryhtyä suhteeseen, vaikka ei olisikaan haku päällä ja vaikka olisi ajatellut, ettei halua juuri nyt sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Miten otat kontaktia naisiin? Millaisiin naisiin?
sinä joka alapeuktit näitä kysymyksiä, voisitko hieman perustella? Oliko nämä sun mielestä jotenkin asiattomia tai epäoleellisia kysymyksiä? Eikö juuri ole oleellista selvittää, millaisiin naisiin ap ottaa kontaktia ja miten hän sen tekee?
vastaus: kommunikaatio ja/tai tilannetajun puute.
suurimassa osassa peria löytämättömien miesten kohdalla on kyse jommasta kummasta tai molemmista ylläolevist syistä. Voi olla vaikea nähdä itse sitä ettei osaa kommunikoida, mutta usko kun sanon.
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole turhan sarkastinen tai valittava? Moni oppii perheissään haitallisia tapoja kommunikoida muiden kanssa. Minä opin omassa lapsuudenkodissani valittamaan tauotta. Arvatkaa nolottiko kun yli kolmekymppisenä heräsin siihen että muut ihmiset ei valitakaan koko ajan. Kotikylässäni oli sellainen tyyli laajemminkin että kaikista asioista kaivettiin negatiiviset asiat ensimmäisenä. Jonkinlainen liian pettuleivän syömisen synnyttämä pessimisti ei pety -strategia.
:’-D .....toi viimeinen laini oli timanttinen! Nauran täällä katketakseni!
https://www.sportpartner.com/fi
https://www.sportpartner.com/ee
Kerroit harrastavasi jotain. Aloita tuolta.
Ap, en tiedä syyllistytkö näihin mutta vähän mietittävää jos ei sulle niin muille miehille.
Olen nyt deittaillut parisen vuotta ilman mitään mainittavaa lopputulosta. Olen jo heittänyt hanskat tiskiin koska en jaksa enää näitä huonoja deittejä. Tässä vähän listaa deiteistä:
1) Deitti oli ottanut kannettavansa mukaan, josta näytti minulle kuvia uransa huippukohtia. Hän myös näytti kuvia naisesta jota kertoi himoitsevansa. Kaksi tuntia tätä monologia riitti.
2) Deitti puhui toisesta deitistään johon oli ihastunut ja tahtoi naisen näkökulman mikä deitillä mättää.
3) Deitti puhui eksästään. Koko ajan.
4) Deitti kertoi hauskoja vitsejä jotka eivät niin hauskoja olleet. Ei kysymystäkään minusta. Deittien jälkeen hän lähetti minulle viestejä mt-ongelmistaan ja kuinka hukassa hän on elämässään.
5) Deitti kertoi ummet ja lammet sairastumisestaan ja kuinka hänellä ei ole varaa mihinkään mitä haluaisi.
6) Deitti puhui autoharrastuksestaan.
Siinä vain muutamia. Ja kaikkia näitä yhdistää se, etteivät he olleet oikeasti kiinnostuneita minusta. Ainakin näin luin tilanteen. Ei kysymystäkään missä olen töissä, mitä harrastan ja mistä pidän. Treffit ovat olleet aina sitä että mies puhuu itsestään ja minä kuuntelen.
Se, ettei kysele ja leiki edes kiinnostunutta, viestittää ettei mies ole kiinnostunut kuulemaan millainen nainen on, mitä tekee töikseen ja mitä ajattelee.
Jos jokainen lause alkaa sanalla minä ja päättyy minuun, on aika turha lähteä kumppania etsimään. Se edellyttää aitoa kiinnostusta, muustakin kuin omista asioistaan.
En tarkoita ap että olet juuri näin itsekeskeinen, mutta tässä on yhden sinkkunaisen mielipide 40+ vapaista miehistä.