Miten selvittäisin, mikä minussa (=mies) on vikana? Tulen esim. töissä hyvin toimeen kaikkien kanssa, olen "speksien" mukaan ihan ok
mutta kukaan nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Yksipuolista kiinnostusta aina on ollut, jos jotain on ollut.
Ulkoisesti olen ihan normaalin kokoinen, kasvoista tavallisen näköinen, en polta, en juo, liikun säännöllisesti. On vakityö, oma asunto, yliopistotutkinto jne.
Mistä lähtisi perkaamaan tätä, että miksi tulen normaaleissa asioissa hyvin toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa, mutta kukaan ei koskaan kiinnostu minusta miehenä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Osaatko olla mies? En tarkoita mitään tympeää öyhöttämistä, vaan että osaat osoittaa kiinnostustasi miehenä naiselle? Jotkut miehet ei osaa tehdä mitään liikettä tai aloitetta miehenä, sitten jää sellaiseksi mukavaksi... ihmiseksi, josta ei osaa edes muistaa sukupuoltaan.
vastaa
Kuinka montaa naista olet viimeisen vuoden aikana lähestynyt baarissa / keikalla / yökerhossa ja jutellut?
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhelias ja iloinen vai jörö? Tosikon näköinen tai pilkallisen näköinen ei kyllä kiinnostusta herätä.
Et voi yleistää tuolla tavalla. Itseäni rupeaa lähinnä ärsyttämään puheliaat miehet, jotka yrittävät tehdä lötinöillään vaikutuksen. Minä kiinnostun niistä jöröistä ja saa olla ujokin. Jos tuntee vetoa johonkin, niin se tulee jostain tiedostamattomista jutuista, kuten eleistä ja ilmeistä.. olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko olla mies? En tarkoita mitään tympeää öyhöttämistä, vaan että osaat osoittaa kiinnostustasi miehenä naiselle? Jotkut miehet ei osaa tehdä mitään liikettä tai aloitetta miehenä, sitten jää sellaiseksi mukavaksi... ihmiseksi, josta ei osaa edes muistaa sukupuoltaan.
vastaa
No siis en ole mikään öyhöttöjä vaan varmaan enemmäkin selllainen, jolla täällä palstalla on vähän huono maine...
Vierailija kirjoitti:
Miten sä näytät naiselle, että olet kiinnostunut?
Niinpä kuinka monelle (sadalle) naiselle olet näyttänyt kiinnostuksesi selkeästi? Siis esim. pyytänyt treffeille?
Sen perusteella ettet vastaa kysymyksiin niin ongelma varmaan että et osaa ottaa naisiin kontaktia. Lisäksi ehkä tavoittelet vääränlaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastaa
No siis en ole mikään öyhöttöjä vaan varmaan enemmäkin selllainen, jolla täällä palstalla on vähän huono maine...
Vastaatko kysymykseen, etkä kysymyksen tarkennukseen
Täällä aina silloin tällöin ihmiset puhuu siitä että ikisinkku tuttavamies ei osaa vuorovaikutusta joka vie suhdetta eteenpäin, vaikka nainen olisikin kiinnostunut. Jotkut ei huomaa naisen kiinnostusta. Mitäköhän tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä ja voiko ylipäänsä tehdä jotain. Tarkistuttaa ensitöikseen testosteronin määrä? Mikähän seksuaalista kiinnostusta ja toimintaa ohjaa noin kemian tasolla. Kai siinäkin voi olla häiriöitä tai sellaisia ominaisuuksia ettei ne edistä pariutumista.
Kiertelet ja kaartelet, niin tulkitsen vapaasti. Et osaa sanoa naiselle, että lähdetään ulos, ottaa häntä kädestä kiinni sopivalla hetkellä, ohjata pienellä kosketuksella oikeaan suuntaan jne jne. Odotat että asiat tehdään puolestasi.
No tuota milloin viimeksi yritit jotain naista ja missä? Olisko vaan enemmän yritystä, jotta tapaisit niitä sinusta kiinnostuneita naisia? Ihan normaalilta mieheltä minusta kuulostat.
Ethän ole turhan sarkastinen tai valittava? Moni oppii perheissään haitallisia tapoja kommunikoida muiden kanssa. Minä opin omassa lapsuudenkodissani valittamaan tauotta. Arvatkaa nolottiko kun yli kolmekymppisenä heräsin siihen että muut ihmiset ei valitakaan koko ajan. Kotikylässäni oli sellainen tyyli laajemminkin että kaikista asioista kaivettiin negatiiviset asiat ensimmäisenä. Jonkinlainen liian pettuleivän syömisen synnyttämä pessimisti ei pety -strategia.
Tavoitteet oman tasosi yläpuolella olevia naisia
Eikös ole joku vaellusryhmä (Facebook), jossa voi etsiä itselle vaellusseuraa. Ainakin sieltä voisi löytyä samanhenkinen ihminen.
Onhan baareissa niitä seinäkukkasia. Jospa sieltä löytyisi helmesi.
Huumorintaju on yksi seikka mikä on kyllä miehessä plussaa. Ja kovin pihi tyyppi ei sytytä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole turhan sarkastinen tai valittava? Moni oppii perheissään haitallisia tapoja kommunikoida muiden kanssa. Minä opin omassa lapsuudenkodissani valittamaan tauotta. Arvatkaa nolottiko kun yli kolmekymppisenä heräsin siihen että muut ihmiset ei valitakaan koko ajan. Kotikylässäni oli sellainen tyyli laajemminkin että kaikista asioista kaivettiin negatiiviset asiat ensimmäisenä. Jonkinlainen liian pettuleivän syömisen synnyttämä pessimisti ei pety -strategia.
Kuulostaa ihan unelmapaikalta asua lapsuutta....
Vierailija kirjoitti:
Oletko mammanpoika?
En ole... ihan omilleni muutin heti lukion jälkeen.
Mulla oli aikalailla sama. Sitten muutin Stadista todella pienelle paikkakunnalle, jossa ei ole juuri koulutusmahdollisuuksia, eli nuoria aikuisia ei pahemmin näkynyt. Olin jo selvästi yli kolmekymppinen, ja minusta tuli jonkinlainen paikallinen nähtävyys, sillä muuttoliike kävi normaalisti ihan toiseen suuntaan. Johan alkoivat paikalliset yh:t kiinnostua. En itse ollut millään lailla aloitteellinen, mutta lähes väkisin jouduin suhteentapaiseen erään harrastustuttavan kanssa. Samoin työpaikalla pari naista oli kiinnostunut, toinen jopa vähän ahdisteli. Kannattaa kokeilla!
Jokaiselle löytyy tykkääjänsä. Itse en kestä supliikkimiehiä tai hirvittävän sosiaalisia miehiä. Kaverina kyllä, mutta en kumppanina.
Itselleni olen löytänyt tasapainoksi jörrikän, joka kestää puhetta ja vitsailua. Itse en itseäni kestäisi kuin pienen hetken, mies on jo pari vuosikymmentä jaksanut. Ja siinä on yksi syy, miksi niin kovasti edelleen rakastan.
Eli älä vaan muuta itseäsi!
Katsele maailmaa ennakkoluulottomasti ja ilman ehtoja. Unohda hetki unelmat, toiveet ja kaikki ennakko-oletukset. Ole utelias naisia kohtaan, ystävysty, tutustu ja anna ajan kulua ja katso onko teistä pariksi.
Ja sellainen epäkorrekti vinkki, että (positiivinen!) kosketus jää ihmisen ihoa syvemmälle. Eli oikeassa hetkessä joku lämmin kosketus tai hipaisu sysää eteenpäin enemmän kuin romaanin verran sanoja ja lauseita.
Ja jos olet enempi tekojen mies, tee niitä hurmaavia pieniä tekoja. Se oikea nainen kyllä osaa nähdä ne. Se, joka ei näe niitä nyt, ei näe niitä myöhemminkään.
Ei itkemistä tai mitään kummallisia temppuja vaan ennakkoluulotonta läsnäoloa ihmisten kanssa.
Kyllä se siitä!
Kerro viimeisimmistä parista-kolmesta kerrasta, kun olit kiinnostunut jostain naisesta, mutta kommunikaatio ei edennyt toivomaasi suuntaan.
Miten sä näytät naiselle, että olet kiinnostunut?