Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvittäisin, mikä minussa (=mies) on vikana? Tulen esim. töissä hyvin toimeen kaikkien kanssa, olen "speksien" mukaan ihan ok

Vierailija
05.07.2020 |

mutta kukaan nainen ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Yksipuolista kiinnostusta aina on ollut, jos jotain on ollut.

Ulkoisesti olen ihan normaalin kokoinen, kasvoista tavallisen näköinen, en polta, en juo, liikun säännöllisesti. On vakityö, oma asunto, yliopistotutkinto jne.

Mistä lähtisi perkaamaan tätä, että miksi tulen normaaleissa asioissa hyvin toimeen niin naisten kuin miestenkin kanssa, mutta kukaan ei koskaan kiinnostu minusta miehenä?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta voi kiinnostua ne naiset, jotka ei näytä kiinnostusta miehelle.

Vierailija
2/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhelias ja iloinen vai jörö? Tosikon näköinen tai pilkallisen näköinen ei kyllä kiinnostusta herätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnostu vai ne hyvännäköiset ei kiinnostu?

Vierailija
4/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kettuile vaan kysyn tosissani. Onko sinulla asperger-piirteitä? Oletko kiinnostunut jostain suppeasta mielenkiinnon kohteesta johon uppoudut, ihmisistä et niinkään jne? Ei aikuisiällä kavereita?

Vierailija
5/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko olla mies? En tarkoita mitään tympeää öyhöttämistä, vaan että osaat osoittaa kiinnostustasi miehenä naiselle? Jotkut miehet ei osaa tehdä mitään liikettä tai aloitetta miehenä, sitten jää sellaiseksi mukavaksi... ihmiseksi, josta ei osaa edes muistaa sukupuoltaan.

Vierailija
6/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko puhelias ja iloinen vai jörö? Tosikon näköinen tai pilkallisen näköinen ei kyllä kiinnostusta herätä.

Olen varmaan siinä mielessä tyypillinen suomalainen, että olen kyllä puheliaskin, kun on asiaa, mutta en osaa "heittää läppää" sillain siis kuten jotkut esim. baarissa menee naisille juttelemaan.

Vierailija
7/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin itsestäsi. Miten osaat ottaa muut ihmiset huomioon? Onko sinulla kavereita?

Vierailija
8/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kettuile vaan kysyn tosissani. Onko sinulla asperger-piirteitä? Oletko kiinnostunut jostain suppeasta mielenkiinnon kohteesta johon uppoudut, ihmisistä et niinkään jne? Ei aikuisiällä kavereita?

Ei ole tuommoista. Harrastukset nyt tuppaa olemaan ennemmin yksilö- kuin joukkuejuttuja.

Vierailija
9/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kuva.

Ehkä yrität naisia, jotka ovat tasoosi verrattuna liian korkealla.

Vierailija
10/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin itsestäsi. Miten osaat ottaa muut ihmiset huomioon? Onko sinulla kavereita?

Ei ole sellaista päivittäistä kaveriseuraa. Vanhoja koulu/opiskelijakavereita lähinnä, joita näen joskus, en kovin usein.

Vierailija
11/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen analysointi ja muihin itsensä vertailija on aina turn off.

Huono itsetunto, mutta silti pitää itseään parempana kuin monet muut (en polta, en juo, on työpaikka, on koulut käyty jne).

Vierailija
12/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten otat kontaktia naisiin? Millaisiin naisiin?

Vierailija
13/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tylsä tyyppi. Miehen pitää harrastaa vähintään leijonan kesytystä ja painia alligaattoreiden kanssa. Myös huumekauppiaat ovat kysyttyjä.

Vierailija
14/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tulee toimeen työpaikalla olevien henkilöiden kanssa on ihan eri, kuin että olisi sosiaalinen ihminen jonka seurassa ihmiset haluavat olla.

Ehkä tässä sinulla on ongelma? Et ymmärrä sosiaalisuudesta mitään.

Vierailija
15/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Liiallinen analysointi ja muihin itsensä vertailija on aina turn off.

Huono itsetunto, mutta silti pitää itseään parempana kuin monet muut (en polta, en juo, on työpaikka, on koulut käyty jne).

No tänne on pakko sanoa asiat näin, koska seuraavaksi noita kysyttäisiin, jos olisi sanonut että "en ole asperger" niin olisi päässyt helpolla senkin suhteen, mutta jokuhan olisi siitäkin kimmastunut

Eri

Vierailija
16/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seinäruusu.

Teoriassa ihan ok, mutta odotat että nainen tulisi sinut poimimaan kun et itse kykene aloitteeseen.

Sinulle sopii kumppaniksi toinen seinäruusu, mutta teidän kohtaaminen edellyttää esiliinan väliintuloa.

Vierailija
17/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kerran dokkarin miehistä jotka lähti Amerikoista Ukrainaan etsimään naista. Yksi niistä oli sellainen jolla ei ollut mitään kemiaa naisten kanssa. Hän oli mukava, hän pystyi juttelemaan sujuvasti naisten kanssa, kertomaan heille hauskoja juttuja niin että kaikki seurueessa nauroivat. Hänellä oli perushyvä työpaikka muistaakseni. Mutta se seksuaalinen puoli puuttui hänestä kokonaan. Hän oli ulkonäöltään lapsenomainen, kuin aikuisen kokoon suurennettu, hieman pullea vitosluokkalainen. Hän ei ottanut mitään aloitteellista otetta naisen suhteen. Vaikea selittää mitä se on. Jos mies ei lähetä signaalia niin vaikea naisen on sitä vastaanottaa ja vastata omalla signaalilla. En tiedä onko ap tällainen, mutta tämä lienee yksi mahdollisuus jos suhteet ei etene.

Vierailija
18/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietää oma taso. Vaikka Tinder on pinnallinen paikka niin siellä ainakin jollain tavalla pystyy miehenä tietää kiinnostatko naisia. Laita kuukaudeksi goldtilaus. Älä selaa ja tykkää muista vaan odota, että saat naisilta tykkäyksiä. Siitä pystyt aika hyvin arvioimaan minkälaiset naiset on sinusta kiinnostunut. Äläkä laita pelkiä kuvia vaan laita myös jotain tekstiksi mikä sua kiinnostaa jne. 

Vierailija
19/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Olet seinäruusu.

Teoriassa ihan ok, mutta odotat että nainen tulisi sinut poimimaan kun et itse kykene aloitteeseen.

Sinulle sopii kumppaniksi toinen seinäruusu, mutta teidän kohtaaminen edellyttää esiliinan väliintuloa.

Tässä on perää, luulen. Pyydä kaveria hommaamaan sulle sopivia naisia treffeille.

Vierailija
20/78 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tylsä tyyppi. Miehen pitää harrastaa vähintään leijonan kesytystä ja painia alligaattoreiden kanssa. Myös huumekauppiaat ovat kysyttyjä.

Joo ehkä olen tylsä... tykkään kyllä matkustella ja käydä Lapissa retkeilemässä. Mutta leijonat ja alligaattorit eivät oikein kiinnosta. Poroissa on riittävästi jännitystä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme