Listataan tähän ketjuun ylihypetettyjä sarjoja/elokuvia
Pettikö joku paljon hehkutettu sarja tai elokuva odotuksesi? Jos, niin miksi? Nyt voit purkaa tuntosi anonyyminä tässä ketjussa. >>
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
La La Land. Niin laskelmoitua ja sielutonta teatteria kuin vain voi olla.
Tuo on minun lempileffojani :). Ei haittaa, vaikka olisi ollut laskelmoitua, eikä haittaa sekään, jos muut eivät tykkää.
Itse en tykännyt Amélie -elokuvasta. Siitä puhutaan aina hyvän mielen leffana, mutta minusta se oli ankea.
Vierailija kirjoitti:
Tarantinon koko tuotanto.
Karkeaa yleistystä
Minusta sieltä nousee 2 yli muiden: Pulp Fiction ja Jackie Brown.
Jackie Brown ei rikoselokuvaksi ole edes erityisen väkivaltainen.
Maajussille morsian
Sori sarjan fanit, mutta mä en näe sarjassa mitään, miksi ylipäätänsä katsoisin sitä.
Handmaid tale... Ei voi enää pitkäveteisempää olla. 4 jaksoa väkisin yritin seurata mutta kun mitään ei tapahdu ja meininki on kuin vanhainkodissa.
Temptation Island :D tuota katsoo koulutetutkin ihmiset, kuulemma parasta "aivot narikkaan"-viihdettä. Itse en näe siinä tyhmyydessä ja sekoilussa mitään viihdyttävää.
Lähes jokainen tietokone-efekteillä tehostettu 3D-elokuva. Hei kato kun räjähää ja ne tappelee niin että rakennukset hajoo ja kato ku lennetään. Mutta entäs se juoni, joka kuljettaisi elokuvaa eteenpäin? Se on usein unohdettu. Pahimpia ovat sarjakuvaelokuvat, Transformersit ja muut aivottomat pläjäykset. Pahvisia hahmoja ja epäuskottavia tapahtumia ja pahimmillaan unohdetaan aiakaisemmat elokuvat ja keksitään aikajanaan sopimattomia käänteitä.
Vierailija kirjoitti:
2004 jälkeen kaikki on ollut ylihypetettyä kuraa. Pelkkää yliluonnollista, lapsellista ja epäralistista paskaa.
Mitä sitten oli ennen vuotta 2004? E.T.?
OZ (Kylmä Rinki). Pelkkää mielikuvituksetonta ihmissuhdredaamaa vähän jännemmässä ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten vuoro dokumenttielokuva vuodelta 2010. Melko pliisuksi jäi kovasta hypetyksestä huolimatta. Jossain YLE:n Dokumenttiprojektissa tai vastaavassa nähdään jatkuvasti vähintään samantasoisisia dokumenttejä ilman mitään kansainvälistä jättihypeä.
Yksi dokumentintekijän kultainen sääntö on se että dokkari jostakin ihmisryhmästä on onnistunut silloin jos tuon ihmisryhmän edustajat itse pitävät sitä tylsänä ilman että se herättää tunteita mihinkään suuntaan. Silloin täysin puolueeton näkökanta on aidosti onnistunut.
Forrest Gump oli ihan 3/5 elokuva, mutta minua ällötti Forrestin ja Jennyn välinen suhde. Sehän oli ihan puhdasta hyväksikäyttöä Jennyn puolelta ja moni pitää tätä romanssia jotenkin söpönä ja ihanana. En voi käsittää