Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oviksesta??

11.07.2006 |

Olen aivan uusi ensimmäistä raskautta yrittävä jännääjä joukossanne. Pillerien jälkeen nyt on ensimmäinen ovis menoillaan.

Perjantaina alkoi vähän koskemaan oikealle puolelle munasarjoja. Kipu koveni koko ajan ja lauantaina se oli jo todella kovaa. Niinpä ihmeissäni kivusta ostin testin ja testasin että olisiko se ovis. Tikkuun tuli heti samanlainen viiva kuin se kontrolliviivakin on. Sunnuntai aamuna kipu oli jo todella pieni ja tikutin uudelleen ja se viiva oli haalennut huomattavasti. Tänään maanantaina illalla tein vielä yhden testin, koska keskelle alamahaan (eli kohtuun) rupesi koskemaan/nipistelemään. Testin viiva oli paksumpi mitä sunnuntaina oli. Eli mitä ihmettä minussa nyt tapahtuu? Nännit menivät eilen (eli su) todella aroiksi. Ikinä en ole kehossani tämmöistä tuntenut. Kaikki tuntuu hyvin voimakkaalta. Ja limaa ei ole tullut yhtään. Huoh, viisaammat kertokaa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipua voi olla monena päivänä (ainakin mulla on monesti). Osa voi olla munasolun kasvukipuja ja osa sit johtua siitä kun se irtoaa. Mutta luulisi et limaa tulis, se on oviksen varma merkki! Mulla oli ovis (kai, en testannu nimittäin) kp16 ja kp25 tuntui ihan KAMALAA kipua alamahassa. Nyt menossa kp31 eikä menkkoja näy. Koko ajan on kyl semmonen olo et ne alkaa vaikka oli mulla vahva tunne siitäkin et oisin raskaana, rinnat on ollu tosi arat. En tiijä minkä tepposen elimistö mulle on nyt tehny! Ei auta ku ootella!!! Vielä en oo testannu, nega on niin masentava ja plussaamaan ehtii sit myöhemminkin et tulis varmasti vahva plussa.

Onnea teille yritykseen! Voihan se olla et elimistö temppuilee pillereitten jälkeen joten voipi mennä jokunen kierto et systeemit tasaantuu ja pääset oviksesta ja tuntemuksistasi jyvälle itsekin!!!

Vierailija
2/2 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä ihmettä se oikein meinaa, kun viiva testissä heikkeni ja taas paksuuntui. Tänään on alkanut tulla semmoista aika keltaista valkovuotoa, mutta ei edelleenkään mitään limaa. Maha kipu on hävinnyt ja olo ihan normaali, jännittävä =)

Se kipu siellä munasarjassa oli jännää kun se oli niin hirveen kovaa ja se tuntui niin tarkasti, ihan kuin se olisi rajattu tietylle alueelle, pingispallon kokoinen. Eli ei siis ollut että koskee sinne päin vaan että koskee juuri tiettyyn kohtaan. Äh, menipäs nyt sekavaks =/

Mutta kuitenkii tässä nyt odottelen että pääsen testaamaan. Ovis se on ainakii ollu ku testi niin näytti, mutta ne limat puuttui tyysti. Meinaan vielä tänään testata että tuleeko vieläkin yhtä vahvana ne viivat.

Onko muilla ollut ovista ilman limaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla