Kuinka voit suomalaiset? Olen kotoisin minnesotasta, juurini ovat Suomesta
Kommentit (35)
Jeesus saisi varmaan hyvän vastaanoton jos ilmoittaisi toisesta tulemisestaan av:lla
Vierailija kirjoitti:
Kandee opetella suomekieli kunnolla, ennen kuin tulee. Elatiivimuoto, sisäeronto, sanasta Minnesota, taipuu d/t-kirjaimen astevaihtelun takia: Minnesodasta.
Perussana, Sota taipuu: Sodassa, Sodasta, Sotaan (inessiivi, elatiivi illatiivi. sisäolento, sisäeronto, sisätulento)
Harvemmin käytetään sanasta Minnesota ulkoisia sijamuotoja (adessiivi, ablatiivi, allatiivi. ulko-olento, ulkoeronto ja ulkotulento) Sodalla, Sodalta, Sodalle.
Siis toki voit kertoa tulevasi Minnesodalta, jos et asu ihan kunnan keskustassa. Niin kuin voi joku sanoa tulevansa Suomussalmelta, jos ei tule ihan keskustasta Ämmänsaaresta
Ok ope.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on osavaltiosi paamies, in English, please.
Donald John Trump
Join for example in finnish genealogy group in facebook and search your relatives there. You can also join in different finnish groups and find some contacts there. Don't waste your time on this forum. This will not tell you anything about real finnish people, only trolls here. You'll only get disappointed here.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on osavaltiosi paamies, in English, please.
Donald John Trump
No dice. It's Governor Walz. Trump likely does not even know where Minnesota is.
Tapasin Pohjois-Irlannissa ihanan naisen Minnesotasta. Hän tuli juttelemaan, koska kuuli minun puhuvan suomea. Hän oli suomalaista sukua ja tuntui hienolta, että hän oli opiskellut kieltämme myös yliopistossa.
Älä välitä huonoista vastauksista. Ne on lähetetty siksi, että monet ajattelevat, että sinä et ole oikeasti Minnesotasta. Tällä palstalla on paljon huijauksia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on USA:ssa tuhansia sukulaisia. Just myös Minnesotassa. Maailma on usein niin pieni, että voit olla mun sukulainen. Olisipa hauskaa!
Mulla on maailmalla miljoonia sukulaisia.
Minä olen kotoisin Tapulikaupungista (vrt. Jere Karalahti) - juureni ovat Kontulassa (vrt. Esa Tikkanen).
Vierailija kirjoitti:
Kerro kaikki, millaista siellä on asua!?
Oletko käynyt pieni talo preerialla Laura ingalssin kotitalolla?
Vastaisitko, oletko käynyt pieni talo preerialla Laura Ingallsin kotona.
Milliset talvet teillä on? Onko punkkeja?
Miten löysit tämän palstan.
Mahtaako olla provooja. Miten olisi löytänyt tämän palstan.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin Pohjois-Irlannissa ihanan naisen Minnesotasta. Hän tuli juttelemaan, koska kuuli minun puhuvan suomea. Hän oli suomalaista sukua ja tuntui hienolta, että hän oli opiskellut kieltämme myös yliopistossa.
Älä välitä huonoista vastauksista. Ne on lähetetty siksi, että monet ajattelevat, että sinä et ole oikeasti Minnesotasta. Tällä palstalla on paljon huijauksia.
Kyllä, myös ap on yks huijaajista.
0/5