Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän miksi keski-ikäisistä naisista tulee hankalia

Vierailija
05.07.2020 |

Olen aina ollut se kiltti tyttö, jota on käytetty hyväksi. Nyt sai riittää, en jaksa enää eikä edes kiinnosta.

Pahinta on kun nämä loukkaantujat ja hyväksikäyttäjät ovat omia sukulaisia. Mutta olkoon, suuttukoot.

Eli myös minusta tuli tällainen hankala keski-ikäinen nainen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama. Kun viimeinkin lakkaa pelkäämästä, että suututtaa muut. Kun viimeinkin uskaltaa olla oma itsensä. 

Vierailija
2/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kurjaa kun antaa periksi. Minustakin tuli rasisti kun olin töissä kaupassa josta romanit kävi jatkuvasti pöllimässä tavaraa. Tiedän että suurin osa romaneista on rehellisisä, ja harmittaa että nykyään kuitenkin aina refleksinomaisesti tarkistan ettei ole mitään irtainta näpistettävää kun tulee romaneita näköpiiriin. 

Ihan samoin suurin osa ihmisistä ei ole hyväksikäyttäjiä. Se hankalana oleminen haittaa eniten meitä itseämme. Mutta en kyllä keksi miten siitä voisi opetella poiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen "hankala" nainen. Lähisukulaisen vuosikymmeniä vedättämä. Sen jälkeen kun mittani tuli täyteen ja päätin viilentää välini häneen, olen saanut kuulla hänen kertomia valheita itsestäni, ja hän alkoi jossain vaiheessa esittää itse katkaisseensa välimme. Surkuhupaisia tyyppejä nuo narssissit ja vastaavat.

Vierailija
4/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. Kun viimeinkin lakkaa pelkäämästä, että suututtaa muut. Kun viimeinkin uskaltaa olla oma itsensä. 

Nimenomaan, tuo on hyvin sanottu. En pelkää enää muiden suututtamista 👍🏻

Ap

Vierailija
5/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen "hankala" nainen. Lähisukulaisen vuosikymmeniä vedättämä. Sen jälkeen kun mittani tuli täyteen ja päätin viilentää välini häneen, olen saanut kuulla hänen kertomia valheita itsestäni, ja hän alkoi jossain vaiheessa esittää itse katkaisseensa välimme. Surkuhupaisia tyyppejä nuo narssissit ja vastaavat.

Ai sullakin lähisukulainen :( minulla sekä omat vanhemmat, että anoppi. Nyt ovat kiukutelleet koronan takia kun emme ole käyneet tapaamassa heitä. Ja eivät siis edes itse halua, että tulemme tartuttamaan. Hieman rasittavaa.

Ap

Vierailija
6/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse antaa kohdella huonosti tai kävellä yli, joten sikäli hyvä muutos. Toivottavasti se vaan ei sitten purkaudu kaikissa mahdollisissa tilanteissa kuten esim. asiakaspalvelijoille.

Ja ei, aina ei keski-ikäisten raivarit ole myyjän syytä. Minulle on karen-raivareita vedetty mm. siitä, että ruokakaupan muovipussit maksavat, joku tietty tuote on loppu tai alkoholia ei saa myydä tiettyyn kellonaikaan.

Vierailija
7/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse antaa kohdella huonosti tai kävellä yli, joten sikäli hyvä muutos. Toivottavasti se vaan ei sitten purkaudu kaikissa mahdollisissa tilanteissa kuten esim. asiakaspalvelijoille.

Ja ei, aina ei keski-ikäisten raivarit ole myyjän syytä. Minulle on karen-raivareita vedetty mm. siitä, että ruokakaupan muovipussit maksavat, joku tietty tuote on loppu tai alkoholia ei saa myydä tiettyyn kellonaikaan.

Silloin kun minä olin kaupan kassalla töissä, niin pahimmat "muovipussi maksaa"-raivarit veti aina miehet. Jostain syystä juuri aina näitä ukkeleita olisi pitänyt olla poikkeus ja saada se muovipussi ilmaiseksi. Aina sanoivat tekevänsä valituksen esimiehelle, mutta yhtään ei tullut perille :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi