Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta, jonka miehelle on tehty

Vierailija
27.04.2013 |

vasektomia?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, jonka miehelle on tehty vasektomia. Ihanaa, kun ei tarvitse miettiä ehkäisyä. Uusiopari ollaan ja lapset kummallakin tehty.

Vierailija
2/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys. Enpä mä ajattele erityisesti mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehelle tehty vasektomia.Ei haluttu lisää lapsia,mies ei enää ikinä,vaikka ero tulisikin.Operaatio oli helpompi tehdä miehelle.

Vierailija
4/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että mukava ja lämmin ihminen. Siis tottakai minusta silloin puhutaan.

Vierailija
5/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 15:05"]

Eli kun me käytetään kortsua niin mun (vaimon) velvollisuus on tehdä sterilisaatio?

[/quote]

Miten niin? Tottakai miehen pitäisi se tehdä, kun se on miehellä paljon pienempi ja helpompi toimenpide.

[/quote]

Jeps, ihan eri mittaluokkaa toimenpiteenä miehen ja naisen sterilisaatio. Lisäksi miehelle tehty on ymmärtääkseni vielä varmempikin kuin naiselle tehty? (kumpikaanhan näistäkään ei ole ihan 100% varma)

Ajattelisin että onnentyttö, kun ei tartte huolehtia ehkäisystä :)

Vierailija
6/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on menossa vasektomiaan. Ikää jo on ja lapset on laitettu. Kierukka ei sovi ja miksi ihmeessä mun pitäis syödä hormoneja? Kerralla asia kuntoon vaan!

Vierailija
7/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää elämää ja nainen joko pelkää elämää itsekin tai on valmis tyytymään mihin vain, kelvataksene kelvottomalle.

Vierailija
8/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miksi näin henkilökohtainen asia edes pitäisi "julistaa" koko kansalle. Ennenmuinoin ehkäisy oli jokaisen oma asia.

Vierailija
9/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tehty molemmille, kummallakin lapsiluku täynnä. Olemme siis molemmat eronneet ja nykyään yhdessä. Ihanaa, varmaa seksiä.

Vierailija
10/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siitä sitten pitäisi ajatella?

Mulle ei sopinut mikään hormonaalinen ehkäisy eikä edes hormonikierukka. Hormonikierukasta sain jatkuvia, synnytyskivun tapaisia kipuja ja se tuli itsestään ulos.

Päädyttiin sitten siihen, että mies menee vasektomiaan, koska meidän lapsiluku oli täynnä.

Miehelle tehtynä se on ehkäisyteholtaan varmempikin ja kaikin tavoin helpompi.

Vierailija
11/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:23"]

Mies pelkää elämää ja nainen joko pelkää elämää itsekin tai on valmis tyytymään mihin vain, kelvataksene kelvottomalle.

[/quote]

Mitä ihmettä?

Vierailija
12/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aktiivista, iloista ja ennen kaikkea huoletonta seksielämää ilman raskauspelkoja. Naisella on selvästi vastuuntuntoinen kumppani, joka ottaa ehkäisyn omaksi asiakseen.

Vierailija
13/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aktiivista, iloista ja ennen kaikkea huoletonta seksielämää ilman raskauspelkoja. Naisella on selvästi vastuuntuntoinen kumppani, joka ottaa ehkäisyn omaksi asiakseen.

Vierailija
14/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla ainakaan kellekään asiasta sen kummemmin toitotettu. Muutama tietää kun on ehkäisystä tullut muuten puhe. Miehellle tehtiin vasektomia kolmannen lapsen jälkeen, tyytyväisiä ollaan oltu sen jälkeen jo 13v. Huoletonta seksielämää meillä on, en kyllä tiedä (uskalla ajatella), mitä ajattelevat meistä ne, jotka asiasta tietävät.

Vierailija
15/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 14:32"]

Että sillä on mies, joka ei tahdo lapsia.

[/quote]

Tähän sellainen kommentti, että mulla on yksi tuttu, jolle on tehty vasektomia, muttei siitä syystä, että hän ei haluaisi lapsia, vaan siitä syystä, ettei vaimo halua lisää lapsia. Heillä siis on jo lapsia ja miehellä myös ed. liitosta lapsi. Mies olisi vielä halunnut lisääkin lapsia.

Vierailija
16/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 21:47"]

[/quote]

Tähän sellainen kommentti, että mulla on yksi tuttu, jolle on tehty vasektomia, muttei siitä syystä, että hän ei haluaisi lapsia, vaan siitä syystä, ettei vaimo halua lisää lapsia. Heillä siis on jo lapsia ja miehellä myös ed. liitosta lapsi. Mies olisi vielä halunnut lisääkin lapsia.

[/quote]

Myös meillä on tällainen tilanne. Siksi tuntuu aika hassulta lukea, kuinka vasektomia on miehen velvollisuus ja suorastaan pakko. Öö, jos meistä jompikumpi menee niin enköhän se ole minä (vaimo), joka siis ei niitä lapsia tahdo?

Vierailija
17/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mut varmaan tuomitaan täällä sitten ihan kauheaksi noidaksi, kun olen ollut kahdesti naimisissa ja kumpikin mies on mun kanssa naimisissa ollessaan hankkinut vasektomian.

Vierailija
18/29 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 21:47"]

[/quote]

[/quote]

Myös meillä on tällainen tilanne. Siksi tuntuu aika hassulta lukea, kuinka vasektomia on miehen velvollisuus ja suorastaan pakko. Öö, jos meistä jompikumpi menee niin enköhän se ole minä (vaimo), joka siis ei niitä lapsia tahdo?

[/quote]

No tuossa kaveripariskunnan tilanteessa se mies kyllä meni, juuri siitä syystä, että se operaatio on miehelle helpompi. Kai se lapsiluku on yhdessä sovittava ja yhdessä myös sovitaan, miten sitä rajoitetaan. Enpä usko, että heillä oli mitään erityistä vääntöä aiheesta.

Vierailija
19/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/29 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen aikoo erota ja tehdä lisää lapsia