Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko 160 kg painava nainen voinut voittaa VOF-kisan?

Vierailija
27.04.2013 |

Antti Railio voitti VOF-kisan. Hän on todella ylipainoinen. Anttia ei ole keskustelupalstoilla arvosteltu ylipainoisuudestaan, en ainakaan ole huomannut. Pidän tätä hyvänä asiana.

Jäin miettimään jos yhtä lihava nainen olisi ollut kisassa hän ei olisi voinut voittaa vaikka olisi laulanut miten hyvin tahansa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi, eikä kukaan yli 80 kg painavakaan.

Vierailija
2/13 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella.

Jos todella ylipainoinen olisi ollut kisaamassa olisi siitä ollut täälläkin useita avauksia.

Miehillä on eri säännöt muutoinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ehkä, jos olisi vetänyt jotain soulia tms.missä voisi ajatella kuuluvan imagoon. On Antinkin painosta puhuttu ja joka toisessa jutussa saa selitellä että rankka elämänvaihe lihotti nopeasti ja tarkoitus on päästä taas kondikseen jnejnejne. Ja iso mies iso ääni -läppää on saanut kuulla joka lähetyksessä. Hyväntuulisemmin asiaan kuitenkin suhtaudutaan kuin naisen vastaavaan ylipainoon. Naisen juomattava lihavuus saa hirveän aggressiivisia tunteita ihmisissä esiin.

Vierailija
4/13 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuksen vuoksi noin paljon lihonnutta naista olisi todennäköisesti pidetty vain säälittävänä luuserina. Miestä kohtaan taas naisilla herää "hoivavietti".

Vierailija
5/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Antti Railio on ollut aina lihava

Idolsien aikaan

Kuorosodan aikaan

joten ei tuo paino ole parissa vuodessa tullut.

Vierailija
6/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin painosta on puhuttu myönteiseen sävyyn

"iso, turvallinen mies, nallekarhu"

Vierailija
7/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, toisaalta pärjäsihän Susan Boylekin aikanaan. Mutta se on totta, että vähänkin pyöreämmästä naisesta kyllä kirjoitellaan, muistelen vain av:ta linnan juhlien aikaan kun Kaija Koo oli vieraana. Nainen on sentään jo viisissäkymmenissä, mitä nuoremmasta kirjoitettaisinkaan.

Puhelinäänestyksissä enemmistö äänistä tulee nuorilta naisilta. Todella kaunis ja hoikka nainen ehkä jopa kärsii tällaisista. Minulla on tyrmäävän upea työkaveri, jota suurin osa naisista pitää leuhkana ja siis hirveän epämiellyttävänä. Minä en ole sellaista huomannut, mutta läskinä mammana olen varmaan niin eri kategoriassa, ettei tämä työkaveri aiheuta suurta mielipahaa minulle.

Vierailija
8/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vaan on niin, että miehen ylipaino ei ole niin vastenmielistä, jos on juuri pitkä. Tulee sellainen nallekarhufiilis. (En siis silti haluaisi, että oma mies olisi lihava). Eikä pitkällä miehellä lihavuus näytä edes niin pahalta. 

Mutta hirmuisen lihava nainen... on vaan ... no vastenmielistä. Mutta kyllä silti äänestäisin lihavaa naista, jos sillä olisi paras ääni. 

Vierailija
9/13 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, kiinnostava teoria. Minä olen 180 cm pitkä ja painan yli 100 kiloa. Ylipainoni on siis vähemmän vastenmielistä kuin minua lyhyemmällä miehellä tai naisella?

Vierailija
10/13 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Railio alkaa olla sellasessa kunnossa, että jos paisumistahti jatkuu, joutuu vuoteenomaksi. Aivan jär-kyt-tä-vää selkärangattomuutta ja lasten ja lähimpien aliarvostusta päästää itsensä tuollaiseen kuntoon! Mielen sairaushan tuo on. Hoitoon jollekin suljetulle klinikalle!

Vierailija
11/13 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Olisi pudonnut jatkosta jo aikoja ennen kuin loppukilpailu olisi ollut. Ja ihan sama kuinka hyvä laulaja tosiaan olisi. Mutta Railio on aivan mahtava laulaja. Ei mikään silmiä hivelevä näky kylläkään.

Vierailija
12/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Railio on "saanut kilot karisemaan" jo vuodesta 2013, mutta näyttää v. 2016 plösömmältä kuin ikinä. Nyt jotain itsekuria ja arvostusta työnantajaa, yleisöä kohtaan. Aikaa on ollut. Ei ole kiva katsoa punakkaa, hikoilevaa, puuskuttavaa vuorta, joka ei selvästi arvosta itseään tarpeeksi, jos ei katsojiakaan, palkanmaksajia.

Vierailija
13/13 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen laulukilpailu pidä olla? Ei pitäis olla ulkonäöstä kiinni mutta niin se vaan on että tuskin esim. Robinin annettas tuosta läskistyä jos meinaa pinnalla pysyä.

M22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi