Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko angervo-pensasta leikata? Kuoleeko pensas?

Vierailija
27.04.2013 |

Asun rivitalossa ja tilanjakajina tässä on tuollaiset pensaat ja ne rehottavat ihan miten sattuu. Ovat levinneet jo puoli metriä molempiin suuntiin, nämä taimet ajattelin repiä pois, mutta sitten itse pensaatkin ovat ylikasvaneet aikamoisiksi puskiksi. Eikös ne voi vetää ihan matalaksi?

Talo on kunnan vuokra-asunto, ajattelin kyllä soittaa isännöitsijällle, että saako näin tehdä. Mutta kun en ole mikän horttonoomi, niin tietääkö joku tekeekö tuo pahaa pensaille?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuole. Leikataan heti kukinnon päätyttyä. Itse leikkasimme ne ihan alas viime kesänä aika myöhään. Alut kasvoi niihin heti.

Vierailija
2/8 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, ne vaan paranee siitä. Niitä oikeastaan pitäisi leikata. Eli voit vetää ihan matalaksi, uutta alkaa versoa oikeastaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt kanssa selvää siitä, mitä naapurisi tykkäävät tuosta ajatuksesta leikata pensaat alas.

Vierailija
4/8 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt kanssa selvää siitä, mitä naapurisi tykkäävät tuosta ajatuksesta leikata pensaat alas.

Vierailija
5/8 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun päädyssä, ja ajattelin vain tuon päätyaidan leikata, väliaidasta lyhennän vaan nurmikolle kaartuvat oksat ja revin uudet taimet irti.

Vierailija
6/8 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jänikset syöneet monena talvena angervot ihan alas asti. Hyvin ovat kasvaa rehottaneet joka vuosi uudelleen.

Vierailija
7/8 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit mä taidan vetästä ihan raakalla kädellä ton päätyaida, tuskin mä sen takia häätöökään saan. Todellakin alkaa levitä liikaa tuo pensas, nykyisellään pari metriä leveä ja vie tilaa kaikelta muulta.

Ei näissä vuokra-asunnoissa varmaan mikään huoltoyhtiökään tee näitä puutarhahommia...

ap

Vierailija
8/8 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purppuraangervo on jänikset syöneet,mitä tehdä