Lasagne ruskeakastikkeella?
Kommentit (17)
Jauhelihan voi myös korvata vaikka lohella.
Lihan tilalle voi laittaa vaikka uunissa gratinoituja vihanneksia, jos haluaa pelkän kasvisversion.
Koko lasagne maistuu pelkästään ruskealle kastikkeelle. Yhden kerran tein, toista en. Tomaattikastike ja valkokastike on paras yhdistelmä.
Mä tykkään lasagnesta josa on kolme kastiketta, eli tomaatti, valkoinen ja ruskea. Mahtavia makuja. Naudanlihaa ja juustoa myös runsaasti. :P
Lasagnelevyt voi korvata munakoisoviipaleilla.
Vierailija kirjoitti:
Koko lasagne maistuu pelkästään ruskealle kastikkeelle. Yhden kerran tein, toista en. Tomaattikastike ja valkokastike on paras yhdistelmä.
Ei pidä laittaa liikaa sitä ruskeaa. Laitat joka väliin eri kastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi juusto?
Voi laittaa väliin tai lopuksi pinnalle ettei pala.
Mä teen "makaronilaatikon" niin että mätän vaan kastikkeita ja makarooneja vuoan täyteen ja isken uuniin. Hyvää tulee.
Rupes tekemään mieli lasagnea... Ja kaupoissa ei ole enää tänään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rupes tekemään mieli lasagnea... Ja kaupoissa ei ole enää tänään mitään.
Kandee käydä ale-laareilla ostamassa jauhenlihaa. Vielä ehdit hyvin lasagnan vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä laittaa liikaa sitä ruskeaa. Laitat joka väliin eri kastiketta.
Joo, en laita yhtään ruskeaa. Teen itse tomaattikastikkeen ja haudutan sitä pitkään.
Mä lein tänään lasagnettea, laitoin kilon jauhelihaa, silputtua punasipulia ja sekaan Barillan valmista pastakastiketta pari purkkia ja valkokastiketta noin 1,5 litraa. Kastikkeita pitää olla runsaasti, niin tulee hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi juusto?
Mä laitan aina punaleima emmentalia.
Äiti ei tykännyt tomaattikastikkeesta aikoinaan ja teki lasagnen juurikin valkoisella ja ruskealla kastikkeella. Tulee erittäin hyvää ja ketsuppia kun lisää, niin on mielestäni jopa parempaa kuin se aito tomaattinen. Makuja voi yhdistellä rajattomasti, jos on taitoa.