Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä katsotte? Siis vastaantulijaa.

Vierailija
05.07.2020 |

Katsotteko kaikkia? Vai vaatteita? Vai hiuksia?

Siis jos katsot. En hae vastausta, ettei katso vastaantulijoita.

Minä katson tyyliä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioin, ovatko he uhkia tai seksuaalisesti kiinnostavia. Jos eivät ole kumpaakaan, todennäköisesti en katso sen pidempään.

Sama.

Vierailija
42/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis milloin suomalaisista tuli tällaisia?!

Niin millaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiä, jos ovat sielukkaat. Uuh. Kerran oli aikalailla.

Vierailija
44/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol näitä kehonegatiivisia

Vierailija
45/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisia.

No siinä on taito, näet ihmisen luonteen yhdellä vilkaisulla.

On siinä typerys.

Vierailija
46/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele vastaantulijoita kuin sen verran etten törmää. Ehkä jos joku metelöi tai käyttäytyy oudosti niin katson pidempään.

Keskustassahan pitäis pyörittää päätä koko ajan että ehtisi katsoa kaikkia. Mitä ihmeen tuijottelijoita te oikein olette?

Vierailija
47/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsele vastaantulijoita kuin sen verran etten törmää. Ehkä jos joku metelöi tai käyttäytyy oudosti niin katson pidempään.

Keskustassahan pitäis pyörittää päätä koko ajan että ehtisi katsoa kaikkia. Mitä ihmeen tuijottelijoita te oikein olette?

Jaa niin juu ap. ei hakenut vastausta ettei katso joten tarkennan että katson metelöivää tai oudosti käyttäytyvää paitsi jos vaikuttaa uhkaavalta niin katson nopeasti muualle ja häivyn paikalta.

Ja miten sen tyylin huomaa ellei katso kaikkia?

Vierailija
48/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen verrattain lyhyessä ajassa lihonut aika paljon ja kaikki vaatteet näyttää tyhmältä mun päällä ja katson muiden lihavien pukeutumista. Jotkut näyttää ihan tylikkäiltä kiloista huolimatta. Yritän siis etsiä jotain vinkkejä pukeutumiseen. (Ja joo, tietenkin yritän laihduttaa, mutta nyt sairaana vaikeata, yksi leikkaus taas tulossa.) Helsingin keskustassa muuten on kyllä erittäin vaikeaa löytää lihavaa ihmistä, sieltä olen yrittänyt bongailla, mutta ei juuri löydy. 

Toinen porukka mihin kiinnitän huomiota, on nuoret punkkarit. Olin isekin sellainen yli 30 vuotta sitten, on hauska katsoa minkälaisia virityksiä heillä on nykyään päällään. Ei se tyyli ole muuttunut paljonkaan, ei edes bändien nimet :).

Vierailija
49/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Millainen tyyli sinulla on?

Vierailija
50/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä tyylisiä vaatteita tykkäät käyttää?

Vierailija
51/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule se riippuu ihan :D Jonain pvinä jos vaikka istun saatan kattoa vaikka kaikkia ohikulkijoita, ja toisina pvinä vältellä jokaisen tuntemattoman kohtaamista millään lailla. :D Eli katson yleensä sitä joka tulee vastaan, jos katson. :D Eihän sitä ikinä tiedä kuka tulee vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi