Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä katsotte? Siis vastaantulijaa.

Vierailija
05.07.2020 |

Katsotteko kaikkia? Vai vaatteita? Vai hiuksia?

Siis jos katsot. En hae vastausta, ettei katso vastaantulijoita.

Minä katson tyyliä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kauheasti pukeutumisessa huomiotaherättäviä tyylejä näe. Katson milloin mistäkin syystä. Näyttää tutulta, katsoo minua pitkään jolloin mietin onko joku joka pitäisi tuntea, ja sitten ne kauniit ihmiset, tai joiden naama miellyttää jotenkin.

Ja sitten voisi sanoa joku rautaa naamassa -teinikin, en voi sille mitään että tulee katsottua. Tai siis kerran on irl vastaan tullut täällä.

Jos joku gootti tulisi vastaan niin varmaan katsoisin tyyliä ihaillen.

Vierailija
2/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaattitta. Tyylikkäitä, kalliita. Silloin tulee myös katsottua, minkänäköinen naama kantaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin katsotaan usein. Esim. juuri eilen parkkipaikan läpi kulkiessani katsoi joku itseäni vanhempi perheensä kanssa kauppaan menevä äiti-ihminen pitkään ja päästä jalkoihin. Miehetkin tekevät tätä myös.

Vierailija
4/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäitä. Jos ihmisellä on tyylikkään näköinen asukokonaisuus, se herättää huomiota ja ihastusta.

Näitä näkee kylläkin toooosi harvoin. Siksipä en juurikaan katsele ihmisiä kuin sen verran, etten päälle kävele.

Vierailija
5/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa katson sairaalloisen lihavia. En paheksuvasti, vaan mielenkiinnolla. Kiinnostaa ihmisten ruumiinmuodot. No, olen kuvataiteilija

Vierailija
6/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katson, niin katson yleensä hiuksia.

Vierailija
7/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tampereella on niin vähän tyylikkäitä ja kauniita ihmisiä, että sellaisia katson! Varsinkin pitkää hoikkaa tyylikästä miestä, on niin harvinaista herkkua. Myös naisellista naista.

Vierailija
8/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissani varmaan katson ihan satunnaisia ihmisiä, sen kummemmin heitä miettimättä.

Vierailija
9/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväriä pääasiassa. Pidän vaaleista.

Vierailija
10/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokaista vilkaisen. Koen epäkohteliaaksi teeskennellä ettei vieressä olisi toinen ihminen. Kasvoja nopeasti katson, vaatteita vain jos pistää silmään.

Vierailija
11/51 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson kaikkia. Tutuille morjenstan.

Vierailija
12/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä katson persoonallista tyyliä. Ja nimenomaan ihaillen. Olen kokenut että jotkut ahdistuvat jos huomaavat että katson heitä mutta sitten olen käynyt ystävällisesti huikkaamassa vaikka että "hei bongasin sun jalasta tän kesän hienoimmat kengät". Se yleensä saa hymyn vaatteidenkantajan huulille.

Ja siis en jää kyyläämään ketään!

Joskus olen nähnyt myös niin kauniita ihmisiä, että on ollut pakko salaa katsoa. Menen jotenkin ihan lukkoon superkomeiden miesten lähellä 🙈

Vierailija
13/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse maahan! Pää kenossa. Mitä sitä turhia katselemaan ympäriinsä.

Vierailija
14/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivakoon se ensimmäinen katse menee aina.

Vierailija
15/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä katsevahtaamisjuttuja. Avlla aina näitä aina.

Vierailija
16/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihmevahtaajia ja tuijottelijoita. Lasketko sekunteja paljon sinua tuijotetaan.

Vierailija
17/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä tietää miksi minua toljotetaan. Välillä ahdistaa. Minulla on normaalit lyhyet hiukset ja massaan hukkuva tyyli, luokkaa farkut ja musta t-paita kesällä.

-M30

Vierailija
18/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pukeutuvia, ns. hyvännäköisyys ei riitä, että jaksaisin katsoa, noita on niin paljon, tyylikkäitä ihmisiä on aika vähän, joten ne huomaa aina.

Vierailija
19/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäitä naisia ja tyylikkäitä vanhempia herrasmiehiä yleensä.

M35

Vierailija
20/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen hyviä perseitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme