Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista ihmistä katsotte? Siis vastaantulijaa.

Vierailija
05.07.2020 |

Katsotteko kaikkia? Vai vaatteita? Vai hiuksia?

Siis jos katsot. En hae vastausta, ettei katso vastaantulijoita.

Minä katson tyyliä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kaikkia, mutta pitempään vain jos on nuori ja nätti ja perään katson jos on hyvä perä.

Vierailija
22/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso muita ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä tietää miksi minua toljotetaan. Välillä ahdistaa. Minulla on normaalit lyhyet hiukset ja massaan hukkuva tyyli, luokkaa farkut ja musta t-paita kesällä.

-M30

Mistä tiedät, että toljottavat, aivan, teet itse samaa.

Vierailija
24/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia vilkaisen, mutta uhkaavia, sekopäitä ja narkkeja katson vähän tarkemmin.

Vierailija
25/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisia.

Vierailija
26/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen kaikkien kasvoja. Se ei tarkoita, että pitäisin kauniina tai rumana, vaan katson onko tuttu, jota tervehdin. Tyylejä en ehdi katsoa kun katson kasvoja.

Vierailija
27/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika selvää, keitä viriili mies katselee varsinkin kesäaikaan.

Vierailija
28/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson katsetta ja tunnustelen sun ''energiaa''. Onko sulla katseessa aatetta vai oletko jänis. Katson kallon muotoa onko sulla soturin/sotilaan kallo. Katson oletko ylpeä kulttuuristasi, leuka pystyssä ja kädet vierellä nyrkeissä, kävely energistä ja ylpeää. Sitten hymyilen hieman ja nyökkään bruderille.

Vierailija
29/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso muita ihmisiä.

Varakkaat ei tutkitusti katso muita ollenkaan, mitä rikkaampi, sitä vähemmän ne katsoo. 

Mitä köyhempi sitä enemmän katsoo muita ja hakee kontaktia muihin myös helpommin.

Vierailija
30/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla sivistyneesti tuijottamatta ketään. Joskus tosin katse voi viipyä, jos henkilö erottuu massasta.

Kerran näin lyhytkasvuisen miehen joka oli pukeutunut vanhan ajan tyyliin. Hieman Poirotin aikakauteen sopien. En tuijottanut hänen pituuttaan niinkään, mutta hänen tyylikästä asukokonaisuuttaan.

Vierailija
31/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioin, ovatko he uhkia tai seksuaalisesti kiinnostavia. Jos eivät ole kumpaakaan, todennäköisesti en katso sen pidempään.

Vierailija
32/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä tietää miksi minua toljotetaan. Välillä ahdistaa. Minulla on normaalit lyhyet hiukset ja massaan hukkuva tyyli, luokkaa farkut ja musta t-paita kesällä.

-M30

En todellakaan. Aina kun vilkaisen varovasti suoraan tai vaikka heijastuksen kautta, niin siellä on toljotus päällä. Kaupan kassakin katsoo monesti kohti vaikka en ole jonon eka.

Olenkohan niin ruma, että monia ihmetyttää?

Vierailija
33/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M30

En todellakaan. Aina kun vilkaisen varovasti suoraan tai vaikka heijastuksen kautta, niin siellä on toljotus päällä. Kaupan kassakin katsoo monesti kohti vaikka en ole jonon eka.

Olenkohan niin ruma, että monia ihmetyttää?

Sulla on varmaan esim. symmetriaa ulkonäössä, ihmiset ei usein voi olla katsomatta sellaisia.

Googleta kultainen leikkaus.

Vierailija
35/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ajoin kauppaan, yksi tytöistäni oli mukana. Ajoin yhen pariskunnan ohi ja tyttö takapenkiltä ihmetteli, miksi se nainen katsoi minua ja nauroi...

Sanoin, että saattoihan nauraa miehensä jutulle ja samaan aikaan vaan vahingossa katsoa minua...

Mutta ärsyttää, kun itekkin oon alitajuisesti jäänyt miettimään, olinko jotenkin niin hölmön näköinen, että tuntematon nauroi mun ulkonäölle...

Olin ilman meikkiä ja hiuksiakaan en ollut laittanut muuta kuin nutturalle.

Olisi tyttö voinut olla asiasta hiljaakin, kun ite en edes huomannut, että joku ois katsonut ja nauranut...

Vierailija
36/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen hyviä perseitä

Hyvät perseet iskevät liskoaivoihin tuhannen Jamalin voimalla.

Vierailija
37/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson katsetta ja tunnustelen sun ''energiaa''. Onko sulla katseessa aatetta vai oletko jänis. Katson kallon muotoa onko sulla soturin/sotilaan kallo. Katson oletko ylpeä kulttuuristasi, leuka pystyssä ja kädet vierellä nyrkeissä, kävely energistä ja ylpeää. Sitten hymyilen hieman ja nyökkään bruderille.

Huhuu. Mikä ihme on soturin/ sotilaan kallo?

Vierailija
38/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu. Mikä ihme on soturin/ sotilaan kallo?

Varmaan jotenkin iso pää?

Vierailija
39/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia. Se auttaa itseä pysymään hoikkana.

Vierailija
40/51 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis milloin suomalaisista tuli tällaisia?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän