Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästettynä omilla ansioilla 6.500 euroa!! :) Happy

Vierailija
26.04.2013 |

Mietin miten sijoittaisin sen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittamisesta en tiedä.

Halusin vain sanoa, että oon happy sun puolesta! :)

Vierailija
2/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon 2!:)) Nämä on mun ekat varsinaiset säästöt, ja kovan työn takana!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ap! Sijoituskohde riippuu pitkälti siitä, millaisia riskejä olet valmis ottamaan säästöillesi ja siitä, kuinka pitkäaikaista sijoituskohdetta etsit. Mutta esim. joku hyvä sijoitusrahasto voisi olla järkevä vaihtoehto. Niitä suositellaan pitkäaikaisempaan sijoittamiseen, mutta rahat voi nostaa tarvittaessa aiemminkin.

Vierailija
4/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, kiitos!! :) Tyhmä kysymys sinulle, sijoitusrahasto, eli ETF vai? En ymmärrä noista mitään. Siksi ajattelin säästää vielä muutaman tonnin ja ostaa sijoistusyksiön yhdessä miehen kanssa. AP

Vierailija
5/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 21:59"]

4, kiitos!! :) Tyhmä kysymys sinulle, sijoitusrahasto, eli ETF vai? En ymmärrä noista mitään. Siksi ajattelin säästää vielä muutaman tonnin ja ostaa sijoistusyksiön yhdessä miehen kanssa. AP

[/quote]

Joku minua viisaampi osaa varmasti neuvoa sinua paremmin näissä rahastokuvioissa. Mulla oli muutama vuosi sitten säästöjä eräässä Itä-Eurooppa-rahastossa ihan hyvällä menestyksellä. Rahastotarjonta on varmaankin monipuolistunut tässä viime vuosina. Parin viime vuoden aikana kaikki säästöt on meillä menneet kiinteään eli omistusasuntomme remontointiin ;)

-4-

Vierailija
6/6 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap. Minulla puolet tuosta kasassa. Vuosi sitten aloitin. Perässä tullaan siis. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme