Vientiä riittää yökerhoissa kun jättää silmälasit kotiin!
Olen testannut tätä moneen kertaan. Kun menen ystävieni kanssa baariin juhlimaan silmälaseilla, minua kohti ei vilkaistakaan vaikka olen kaunis. Kun laitan piilolinssit, meno on aivan toista. Minua tullaan hakemaan tanssimaan ja miehet viheltävät perään. Olen siis tullut siihen tulokseen, että miehet on älyttömän ulkonäkökeskeisiä ja jostain syystä rillipäät on turn off.
Kommentit (62)
Mä taas en saa huomiota miehiltä vaikka olisin alasti,, kylläpä teillä kauniilla ihmisillä on taas murheita...
Vierailija kirjoitti:
Näin vähän olen uumoillutkin. No ulos mennessä laitan piilarit mut onhan se vähän huijausta kun muuten käytän rillejä ja tuntuisi aika työläältä laitella piilarit joka aamu.
Tuollainen pikkujuttu oikeasti vaikuttaa mun baareilutaajuuteen 🤔
Siis miten "huijausta"?
Itse käytän silmälaseja ja piilareita, mutten todellakaan pidä piilarien käyttöä huijauksena, eikä onneksi ilmeisesti pidä mieskään, vaikka silloin 10 vuotta sitten tavatessamme minulla olikin piilarit.
Onneksi olkoon, olet juuri tajunnut yhden maailman perusasiat: miehet ovat järkyttävän ulkonäkökeskeisiä. Niitä ei kuule paljon kiinnosta mitä sun pään sisällä on, kunhan kuori on nätti ja antelias.
En kaipaa huomiota niin pinnallisilta ihmisiltä ellen kelpaa silmälaseineni.
Kuvittele, että vientiä riittää vaikka on silmälasit ja hammasraudat 🙄
Kyllä ainakin minun tuttuni saa silmälaseilla isku yrityksiä jatkuvasti. Hänellä on kyllä todella hyvä kroppa ja pienet rinnat. Saa paljon enemmän huomiota, kuin nätimpi kaverini, jolla kohtalaisen isot tissit. Ihmetyttää kovasti.
Maailman vanhin huomio. Jenkkileffoissa AINA se ruma ja unpopular girl on rillipäinen, lihava, hammasraudoissa ja rumissa vaatteissa. Sitten hän eräänä päivänä muuttuu Kauniiksi ja ennen häntä haukkuneilla opiskelukaveripojilla tipahtaa silmät innosta päästä.
Kaunis = ei silmälaseja, ei hammasrautoja, hoikka ja tyylikkäästi pukeutunut.
Vierailija kirjoitti:
Maailman vanhin huomio. Jenkkileffoissa AINA se ruma ja unpopular girl on rillipäinen, lihava, hammasraudoissa ja rumissa vaatteissa. Sitten hän eräänä päivänä muuttuu Kauniiksi ja ennen häntä haukkuneilla opiskelukaveripojilla tipahtaa silmät innosta päästä.
Kaunis = ei silmälaseja, ei hammasrautoja, hoikka ja tyylikkäästi pukeutunut.
Omasta kokemuksesta voin myöntää, että ehkä joihinkin miehiin silmälasit saattavat vaikuttaa. Nuorempana kerroin kaverilleni tavanneeni kauniin naisen. Kävi ilmi että kaverini tunsi naisen ja vaikkei ollut muutamaan vuoteen nähnyt, niin nauroi tyyliin, "Vai että kaunotar, sillähän on silmälasitkin."
Aika pian tästä ko. naiseen törmäsimme yöelämässä ja kaverinikin joutui myöntämään naisen olevan kaunis. Sitä en osaa sanoa oliko nainen kasvanut kaunottareksi muutamassa vuodessa, koska en ollut häntä itse nähnyt nuorempana.
No onneksi silmälasit ovat tänä päivänä oma vapaaehtoinen valinta, joka on poistettavilla nopealle laseroperoinnilla. Toki jos sittenkin haluaa pitää silmälaseja, niin voi pitää +-0 muovilinssejä ilman vahvuuksia.
Juu. Minäkin jätän aina prillit kotiin kun lähden metsästämään muikkeleita. Silloin jokainen nainen näyttää kauniilta o.o
Hymy on tärkeä. Jos näytät siltä että sinulla on hauskaa, seuraasi todennäköisesti hakeudutaan koska muutkin haluaa pitää hauskaa.. Oli lasit tai ei..
Mä kyllä nautin juhlia tyttöjen kanssa ilman että ukot tulee vonkaamaan. Eli lasit on hyvä juttu (y)
mies_32_v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kertoo vain siitä, että sinulla on vääränlaiset silmälasit. Kun silmälasit sopii naamaan niin se ei viehättävyyttä vähennä.
Tämä. Meinasin just sanoa ihan samaa, silmälasit ei haittaa ollenkaan jos ovat tyylikkäät. Rumat silmälasit taas ovat turn-off.
Pääsääntöisesti sellaiset isot ja paksu-kehyksiset ovat tyylikkäitä ja pienet ja kapeakehyksiset/kehys puuttuu ovat rumat.
Jep. Vuonna 2010 muodissa olleet suorakaiteet on turn-off miehillä ja naisilla. Niitä näkee paljon myös tinderissä ja ❌ lähtee näille automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi silmälasit ovat tänä päivänä oma vapaaehtoinen valinta, joka on poistettavilla nopealle laseroperoinnilla. Toki jos sittenkin haluaa pitää silmälaseja, niin voi pitää +-0 muovilinssejä ilman vahvuuksia.
No ei ole. Silmälaseja käytetään muihinkin tarkoituksiin kuin likinäköisyyteen. Karsastusta ei voi korjata millään muulla kuin prismalaseilla, ei lasereilla, ei piilolinsseillä.
Vierailija kirjoitti:
'Nopea laseroperointi' maksaa useita tonneja. Ei mulla ainakaan ole sellaiseen varaa. Laserissa on myös riskinsä ja vaikka se riski olisi kuinka pieni, en ole valmis ottamaan sitä pelkän estetiikan vuoksi.
Naisten kohdalla ei ole mitään väliä, onko silmälasit vai ei. Sen sijaan miehellä ne ovat kuin geneettisen heikkouden mainostaulu suoraan otsalla. Siihen vielä lyhythihainen ruutupaita ryydittämään kokonaisuutta, niin pian pääsee palstalle väittelemään tasoteorian tohtoriksi.
M30+
Tapasin mieheni kun mulla oli rillit päässä. Olin ollut viettämässä iltaa piilolasit päässä. Menin kaverille hakemaan meikkini yms. ja vaihdoin piilolasit rilleihin. Matkalla kotiin tapasin tulevan eli nykyisen mieheni. Tosin kotiini en häntä vielä silloin ottanut mukaan.
Tämän jälkeen olen ollut usein rillit päässä baarissa. Edelleen miehet tulevat juttelemaan ja iskemään. Mutta olen varattu, joten se jää siihen. Mulle rillit sopii hyvin, miehenikin on sen sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan millaiset rillit on. Jos sulla on mustat suomirillit, joka löytyvät jokaisen naamalta, oletettavasti käy juuri noin.
Mitkä ihmeen mustat suomirillit?
Ne jotka löytyvät jokaisen suomalaisen blondin päästä
Vierailija kirjoitti:
Naisten kohdalla ei ole mitään väliä, onko silmälasit vai ei. Sen sijaan miehellä ne ovat kuin geneettisen heikkouden mainostaulu suoraan otsalla. Siihen vielä lyhythihainen ruutupaita ryydittämään kokonaisuutta, niin pian pääsee palstalle väittelemään tasoteorian tohtoriksi.
M30+
Riippuu toki lasien mallista myös syntyykö tällainen "insinöörivaikutelma". Jos lasit ovat juuri sellaiset metalliset ohutsankaiset neliöt niin avot
Itse en ole huomannut eroa siinä, onko minulla lasit vai piilarit. Tosin miehet katsovat omalla kohdallani vartaloa eikä kasvoja.