Vientiä riittää yökerhoissa kun jättää silmälasit kotiin!
Olen testannut tätä moneen kertaan. Kun menen ystävieni kanssa baariin juhlimaan silmälaseilla, minua kohti ei vilkaistakaan vaikka olen kaunis. Kun laitan piilolinssit, meno on aivan toista. Minua tullaan hakemaan tanssimaan ja miehet viheltävät perään. Olen siis tullut siihen tulokseen, että miehet on älyttömän ulkonäkökeskeisiä ja jostain syystä rillipäät on turn off.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Mulla toisin päin. Miehille tulee pitkätukkaisesta pieneen mekkoon pukeutuneesta rillipäästä ilmeisesti joku aikuisviihdetähti mieleen, nimeä en muista vaikka minua on hänen näköiseksi kuola valuen kehuttu.
Mia Khalifa? Menin toimistolla käymään helleaikaan etätyölookissa eli lyhyt kukkamekko ja nörttirillit, käytän normaalisti aina piilolinssejä. Pari työkaverimiestä oli paikalla ja molemmilla meinasi silmät tippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kertoo vain siitä, että sinulla on vääränlaiset silmälasit. Kun silmälasit sopii naamaan niin se ei viehättävyyttä vähennä.
No jaa minulla on ollut lasit ihan pikkulapsesta asti ja on ollut monen monta vuotta aikaa selvittää, minkälaiset minulle sopivat. Mielestäni näytän hyvältä rilleillä. Useimmat vain tykkäävät enemmän, jos niitä ei ole.
Niin minäkin näytän mielestäni hyvältä näiden kehyksettömien rillien kanssa ja ovat erittäin käytännölliset. Mutta naisetpa ei olekaan samaa mieltä ja pitävät niitä tylsinä ja persoonattomina, alentaen minun viehättävyyttäni. Pitäisi olla paksukehyksiset alivaltiosihteeri-lasit.
Itse ottaisin ennemmin rillipään. Ainakin näöstään pitää huolta säännöllisesti eikä ala jossain kohtaa narisemaan, kun olenkin "yhtäkkiä" muuttunut rumaksi. Pettäessäänkin on varma sillä hetkellä ollut valinnoistaan, niin ei voi laittaa huonon näön piikkiin tmv.
Mä olen omasta mielestäni kauniimpi silmälasit päässä kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Hankala uskoa, koska miesten mielestä nainen silmälaseilla on yleensä söpö, tai jopa seksikäs sihteeri-tyyppinen.
Olisitko itse sitten itsevarmempi ilman laseja niin uskallat huomata sen huomion.
Se onkin hassua, koska olen itsevarmempi silmälaseilla kuin ilman. Kun lasit on päässä, miehet tulee kyllä juttelemaan, mutta vain kysyäkseen onko ystäväni varattu. Olen näkymätön silmälaseilla! Hauskaa aina huomata miten tilanne muuttuu kun olen ilman laseja, "Ai että nyt sitten kelpaisin!" :D Ap
Ei ihme jos ne on nykymuodin mukaiset puoli naamaa peittävät rumilukset.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit on seksikkäät. Ikään kuin suojalasit.
Ai sellaiset puolet kasvoista peittävät?
Totta, miehet ainakin näyttää hyvältä ne päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala uskoa, koska miesten mielestä nainen silmälaseilla on yleensä söpö, tai jopa seksikäs sihteeri-tyyppinen.
Olisitko itse sitten itsevarmempi ilman laseja niin uskallat huomata sen huomion.
Se onkin hassua, koska olen itsevarmempi silmälaseilla kuin ilman. Kun lasit on päässä, miehet tulee kyllä juttelemaan, mutta vain kysyäkseen onko ystäväni varattu. Olen näkymätön silmälaseilla! Hauskaa aina huomata miten tilanne muuttuu kun olen ilman laseja, "Ai että nyt sitten kelpaisin!" :D Ap
Sama juttu. En meinaa tuntea itseäni peilistä ilman laseja. En edes osaa sanoa, kaunistunko.
Kyllä ne rillit vaikuttaa kun miinusta alkaa olla melkein 10. Piilarit päässä saan potkia rumimpia äijiä pois jaloista, rillit päässä kukaan ei lähesty, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos ne on nykymuodin mukaiset puoli naamaa peittävät rumilukset.
Juuri muodinmukaisethan ne rillit pitääkin olla, vaikka olisi äärettömän epämukavat käyttää. Vähänkuin naisten korkkarit, viehättävyyden takia joutuu aina vähän kärsiä.
Jos valitsee rillinsä tai vaatetuksensa mukavuus ja käytännöllisyys edellä, voi olla varma että se laskee viehättävyyttä.
No eipä ole koskaan ollut ongelmaa saada mies seuraa vaikka silmälasit on "aina" päässä.
Minusta rillipäämiehet ovat kuumia! Itse käytän 50/50 silmälaseja ja piilareita.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kertoo vain siitä, että sinulla on vääränlaiset silmälasit. Kun silmälasit sopii naamaan niin se ei viehättävyyttä vähennä.
Tämä. Meinasin just sanoa ihan samaa, silmälasit ei haittaa ollenkaan jos ovat tyylikkäät. Rumat silmälasit taas ovat turn-off.
Pääsääntöisesti sellaiset isot ja paksu-kehyksiset ovat tyylikkäitä ja pienet ja kapeakehyksiset/kehys puuttuu ovat rumat.
Riippuu ihan millaiset rillit on. Jos sulla on mustat suomirillit, joka löytyvät jokaisen naamalta, oletettavasti käy juuri noin.
Kyllä minulla on ollut vientiä silmälasit päässä. Ei tulisi mieleenkään jättää niitä pois kun johonkin lähden. En edes omista piilareita.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan millaiset rillit on. Jos sulla on mustat suomirillit, joka löytyvät jokaisen naamalta, oletettavasti käy juuri noin.
Mitkä ihmeen mustat suomirillit?
Olisiko miespuolisilla tähän kommentoitavaa?
Ap
Itsehän sytyn silmälasipäisistä naisista, toki lasien täytyy olla tyylikkäät ja sopivat omaan silmääni t.mies
Tuoko muka uusi oivallus. Naiset on aina käyneet piilarien kanssa baareissa, niin vähän siellä näkyy silmälasipäisiä naisia 🤔 Mulle miehenä ei väliä onko naisella silmälasit kunhan ei ole ne yli-isot pilottilasit mitkä muotia pari vuotta sitten.