Voisiko miehesi harrastaa seksiä Paula Koivuniemen kanssa,
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 21:04"]
Ei!
Juuri juteltiin ja sanoi, että on livenä niin kuivakan näköinen ämmä.
[/quote]
Komppi täältäkin tälle!
Kai ny aina voi.. vaikka kenen kaa.. Liikaa "jotain", tai.. tai.. jne.. Ja Paula
ny ei paha, kaite.. Näin naisenakaan..
Kai ny aina voi.. vaikka kenen kaa.. Liikaa "jotain", tai.. tai.. jne.. Ja Paula
ny ei paha, kaite.. Näin naisenakaan..
Mä vähän luulen ettei mun mies kelpaisi Paulalle.
No kyllä Paula nyt mennen tullen päihittää jonkun satakiloisen, vaikkakin itseään 40v nuoremman siiderivalaan.
Varmaan, mun mieheni himoitsee vanhempia naisia:) Ja Paulahan on upea...
No exä ei varmaan voisi. Olisi sille taatusti liian vanha, vaikka itsekin on päälle viidenkymmenen.
Jäin suu auki, kun oli kaverinsa kanssa menossa katsomaan Kaija Koota, ja totesi että se kaverinsa vissiin tykkää vähän isommista naisista. Molemmat ukot itse reippaasti päälle satakiloisia...
Kuulemma ei harrasta mummoikäisiä, kun nuorempaakin lihaa olis runsaasti tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 13:32"]
No exä ei varmaan voisi. Olisi sille taatusti liian vanha, vaikka itsekin on päälle viidenkymmenen.
Jäin suu auki, kun oli kaverinsa kanssa menossa katsomaan Kaija Koota, ja totesi että se kaverinsa vissiin tykkää vähän isommista naisista. Molemmat ukot itse reippaasti päälle satakiloisia...
[/quote]
Tuo on kuvottava piirre miehissä. Arvostellaan naisia, vaikka itse oltaisiin minkälaisia ihrakasoja ja ällötylsiä.
Ei!
Juuri juteltiin ja sanoi, että on livenä niin kuivakan näköinen ämmä.