Nainen, miksi tälläinen on niin yleistä?
Olen huomanut, että kaikki naiset joita olen tapaillut eivät halua olla kanssani, koska olen "liian mukava". Sitten valitsevat sellaisen "pahiksen". Minulla on paljon naispuolisia ystäviä, mutta seuraavalle asteelle vieminen ei onnistu.
Miksi näin? Tarjoaiain turvaa, suojaa, rakkautta ja spontanisuutta, säpinää, huumoria, luottamusta jne. En silti keplaa.
Kommentit (53)
Naisena en kaipaa turvaa tai suojaa, miltä ihmeeltä yleensä kuvittelet suojaavasi aikuista naista?
Osaan kulkea liikenteessä ja lukita ulko-oven.
Tallettakaa nyt tämä vastaus, ettei aina tarvitse uudelleen:
Liian kiltti = tyhjä
Pahis = omapäinen
Liian kiltti on odottavalla ilmeellä kun nainen puhuu, ehdottaa, tekee jotain. Omapäisempi kuuntelee mutta muodostaa myös omia mielipiteitä, ehdotuksia ja omaa omia intohimonkohteita elämässä.
Naisella hoivaaja-sukupuolena on myös aina tarve "parannella" miestä, olla se Syy muutokseen.
Joten jos tahdot päästä liian mukavasta roolista, niin kehitä ainakin hetkellisesti joku aikaa vievä harrastus, jolle nainen tuntee tervettä kateutta ja mustasukkaisuutta ja jonka kokee kilpailijana. Anna naisen vähän voittaa, mutta älä vaikuta selkärangattomalta.
Nainen etsii selkärankaista.
Vierailija kirjoitti:
Tallettakaa nyt tämä vastaus, ettei aina tarvitse uudelleen:
Liian kiltti = tyhjä
Pahis = omapäinenLiian kiltti on odottavalla ilmeellä kun nainen puhuu, ehdottaa, tekee jotain. Omapäisempi kuuntelee mutta muodostaa myös omia mielipiteitä, ehdotuksia ja omaa omia intohimonkohteita elämässä.
Naisella hoivaaja-sukupuolena on myös aina tarve "parannella" miestä, olla se Syy muutokseen.
Joten jos tahdot päästä liian mukavasta roolista, niin kehitä ainakin hetkellisesti joku aikaa vievä harrastus, jolle nainen tuntee tervettä kateutta ja mustasukkaisuutta ja jonka kokee kilpailijana. Anna naisen vähän voittaa, mutta älä vaikuta selkärangattomalta.
Nainen etsii selkärankaista.
Sä et taida olla nainen, vai kuinka? Mä en jaksaisi yhtään mitään mustasukkaisuusleikkejä enkä omaa hoivaviettiä. Mielenkiinnonkohteita pitää kaikilla olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan komea, treenaan jne. Ei ongelma ole se. Mutta kertovat usein että kaipaavat jotain vähän "pahempaa" miestä.
Ap
Vähän haiskahtaa provolta, mutta joo. Kyllä jollain todella pahasti rikotulla naisella saattaa ollakin tilanne tuollainen. Tai sitten olet vain omassa päässäsi tulkinnut asian tällä tavalla. Ehkä olet tavoitellut liian nuoria naisia, jotka vielä etsivät itseään ja haluavat lähinnä vain bailata.
Kuka haluaa kiltin kumppanikseen, jos haluaa esim. sitoutua, lapsia/perhettä ja on yksiavioinen? Kiltti sanoo kyllä myös muillekin kuin puolisolleen. Töissä kysytään ylitöihin -> kyllä, joku tarjoaa seksiä -> kyllä, joku haluaa rahaa -> kyllä, kaverit pyytää ulos -> kyllä, kaverit yllyttää murhaan, käyttämään huumeita yms -> kyllä jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan komea, treenaan jne. Ei ongelma ole se. Mutta kertovat usein että kaipaavat jotain vähän "pahempaa" miestä.
Ap
röllöti röö, taidat olla nais-h0m0
ap on mummo. Paitsi että mummokin osaisi tarjota säpinää... No munaton mummo. "Mun mummoni muni mun mammani..."
Olet varmaan sellainen ettet flirttaile ja saa naista tuntemaan itseään halutuksi. Oletko hajuton ja mauton? Annatko tilaa vai pommitatko viesteillä ja puheluilla? Jos on liian helppo niin vaikuttaa epätoivoiselta.
Luultavasti sun mukavuus on feikkiä ja he näkevät kuoren alle.
Vierailija kirjoitti:
Naisena en kaipaa turvaa tai suojaa, miltä ihmeeltä yleensä kuvittelet suojaavasi aikuista naista?
Osaan kulkea liikenteessä ja lukita ulko-oven.
Tämä. Totta kai jokainen kaipaa kumppanin tukea arjessa. Mutta ap:n tapa esittää asia... Kuvitelkaa, että nainen kirjoittaisi deitti-ilmoitukseen tarjoavansa turvaa ja suojelua miehelle. Ei olisi kiinnostuneita, ainakaan ketään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian kaverillinen? Vai osaatko flirttailla? Osaatko katsoa syvälle silmiin, ottaa kaksin käsin naisen kasvoista kiinni, suudella pitkään, ottaa naista määrätietoisesti kädestä, välillä koskettaa intohimoisesti peppuun tai lantiolle, osaatko sanoa flirttailevia tai intohimoisia asioita? Painaudutko sängyssä kiimaisesti naista vasten, kun haluat seksiä, vai alatko kyselemään? Seuraatko koko ajan, mitä nainen ehkä voisi haluta? Vähennä sellaista. Ei sellaista jaksa miehet eikä naiset.
Hyi mikä torvi olet. Torvella on torven tavat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa kiltin kumppanikseen, jos haluaa esim. sitoutua, lapsia/perhettä ja on yksiavioinen? Kiltti sanoo kyllä myös muillekin kuin puolisolleen. Töissä kysytään ylitöihin -> kyllä, joku tarjoaa seksiä -> kyllä, joku haluaa rahaa -> kyllä, kaverit pyytää ulos -> kyllä, kaverit yllyttää murhaan, käyttämään huumeita yms -> kyllä jne.
Tääkin on kyllä totta. Tiedän koska itse olin nuorena likkana liian kiltti ja se tarkoitti sitä, että suostuin asioihin mitä en itse olisi edes halunnut. Sitten olin aina sormi suussa että kuinkas tässä taas näin kävi..
Elämässä pitää olla sopivalla tavalla kova. Silloin jaksaa puolustaa itseään ja myös muita. Liika kiltteys haittaa oikeastaan ihan kaikessa. Työelämässä, ihmissuhteissa, lasten kasvatuksessa, läheisistä huolehtimisessa. Käytännössä se on usein sitä että luimistelee vaan kaikesta vastuusta ja muut joutuu hoitamaan kaiken koska itse et uskalla mitään.
Toki kiltteydestä on vaikea päästä eroon, jos se on ihan aito ja oikea temperamentti jonka kanssa on syntynyt. Itse olen kiltteyden myötä tullut aika vihaiseksi ja oppinut valjastamaan vihani voimavaraksi itseni ja muiden puolustamiseen. Edelleenkin olen liian kiltti, mutta osaan piilottaa sen paremmin niin eipähän kaikenmaailman hyväksikäyttäjät hypi silmille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko liian kaverillinen? Vai osaatko flirttailla? Osaatko katsoa syvälle silmiin, ottaa kaksin käsin naisen kasvoista kiinni, suudella pitkään, ottaa naista määrätietoisesti kädestä, välillä koskettaa intohimoisesti peppuun tai lantiolle, osaatko sanoa flirttailevia tai intohimoisia asioita? Painaudutko sängyssä kiimaisesti naista vasten, kun haluat seksiä, vai alatko kyselemään? Seuraatko koko ajan, mitä nainen ehkä voisi haluta? Vähennä sellaista. Ei sellaista jaksa miehet eikä naiset.
Pitääkö kaikkien miesten olla kiiluvasilmäisiä ja seksuaalisesti dominoivia ottajamiehiä? Aina se sama itsevarmuus-määrätietoisuus-eisaakysellä-litania.
Onko naisten miesmaussa ollenkaan eroja?
Nämä naisten vastaukset ovat kuin copy&pastella joka kerta.
Mitä tuo "turvaa ja suojaa" oikeastaan tarkoittaa? Miten tarjoat noita? Itselläni tuo särähti vähän korvaan, koska siinä voi tulla vähän ahdistunut olo, jos olet liiankin suojelevainen..
Yksinkertaisesti:
Nainen haluaa miehen joka ei ole kiltti vaan tuhma. Siis omapäinen, kunnianhimoinen, määrätietoinen, sellainen dominoiva uros joka ottaa mitä haluaa heikompien betaurosten sijaan. Naisen mielessä tällainen uros saavuttaa korkean sosioekonomisen aseman ja hankkii paljon resursseja.
Naisen unelma on koukuttaa tämä mies rakastumaan juuri häneen, jolloin miehestä löytyy kiiltti puoli omaa perhettään kohtaan, ja hän pääsee hyötymään miehen kyvykkyydestä.
Naist voivat satuilla ja rationalisoida mitä haluavat. Tämä on mitä naiset ovat aina halunneet, ja mitä naiset haluavat yhä. Mitä kauniimpi ja itsevarmempi nainen on, sitä enemmän ko. ominaisuuksia mieheltä vaaditaan.
Jos mies on naisten mielestä kiva ja "täydellinen mies jollekin muulle naiselle", on kiltti puoli liian vahva ja tuhma puoli liian heikko. Mies ei ole naisen silmissä saalistaja; miehen tulee olla vaarallinen mutta pitää vaarallisuutensa kurissa, vaaraton mies ei sytytä (Jordan Peterson).
Mä kanssa ihmettelen millaisiin naisiin itse tunnet vetoa, aika erikoisiin ilmeisesti. Jos useampi nainen on sulle todennut että "tää ei toimi, tarvitsen miehen joka on pahis". Kuka edes puhuu noin. Lause jota sanoit heidän sanovan on "kaipaan jotain pahempaa".
Vaikka olisi miten tylsä treffikumppani, joka haluaisi vain viikata lakanoita ja piirtää kissanpentuja, mä en antaisi pakkeja hönkimällä jotain "mm tahdon pahan pojan". Ja sulla on näitä naisia useita. Jopa niin monia, että epäilen tämän olevan joku yleinen naisten vaiva.
Njääh dude, vaihda kohderyhmää. Älä viehäty ihmisistä jotka ei halua sua ja jotka puhuu jostain pahoista pojista.
Aikuiset naiset eivät tarvitse mitään "pahempaa" kuten asian ilmaisit, tuo aika meni jo, vuosikymmeniä sitten. Jos et ole provo niin kannattaa varmaan vaihtaa niistä pissiksistä vähän aikuisempiin.
Joojoo just sitä. Näiden välissä ei olekaan mitään :)
Mun mies on rauhallinen ja kiltti. Omaa silti vahvojakin omia mielipiteitä.
Ei ole sellainen "ihan sama, kulta, päätä sä"-mies.