Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi tälläinen on niin yleistä?

Vierailija
05.07.2020 |

Olen huomanut, että kaikki naiset joita olen tapaillut eivät halua olla kanssani, koska olen "liian mukava". Sitten valitsevat sellaisen "pahiksen". Minulla on paljon naispuolisia ystäviä, mutta seuraavalle asteelle vieminen ei onnistu.
Miksi näin? Tarjoaiain turvaa, suojaa, rakkautta ja spontanisuutta, säpinää, huumoria, luottamusta jne. En silti keplaa.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, ole komeampi, tee jotain, kyllä se siitä, jne.

Vierailija
2/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ketä ne valitsee sun jälkeen? Siis tapailetko jotain tuttavapiirin naisia, kavereita tms? Kandee vaihtaa kuvioita, itse en edes tunne ketään ”jänniä” ihmisiä. Tylsän keskiluokkaisia ja mukavia ollaan koko tuttavapiiri, miehinemme ja naisinemme.

Ongelma siis lienee oma kohderyhmäsi ja kuplasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan komea, treenaan jne. Ei ongelma ole se. Mutta kertovat usein että kaipaavat jotain vähän "pahempaa" miestä.

Ap

Vierailija
4/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta teinien deittailu ja siirry 25-vuotiaisiin.

Vierailija
5/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut oudoissa piireissä. Vaihda kohderyhmää.

Vierailija
6/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin niitä sinussa ärsyttää. Ehkä tuo että niputat kaikki naiset yhdeksi hivemindiksi.

Vierailija
7/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta satujen keksiminen tänne.

Vierailija
8/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian kaverillinen? Vai osaatko flirttailla? Osaatko katsoa syvälle silmiin, ottaa kaksin käsin naisen kasvoista kiinni, suudella pitkään, ottaa naista määrätietoisesti kädestä, välillä koskettaa intohimoisesti peppuun tai lantiolle, osaatko sanoa flirttailevia tai intohimoisia asioita? Painaudutko sängyssä kiimaisesti naista vasten, kun haluat seksiä, vai alatko kyselemään? Seuraatko koko ajan, mitä nainen ehkä voisi haluta? Vähennä sellaista. Ei sellaista jaksa miehet eikä naiset.

Vierailija
9/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Sä otat ton kirjaimellisesti? Siis toihan on vain tapa sanoa ettei nyt klikannut. Ei se tarkoita että se nainen lähtisi ketään pahista sun jälkeen etsimään. Se ettii sellaisen josta tykkää. Se et vaan ollu sinä, syystä tai toisesta, eikä välttämättä todellakaan tosta syystä.

Miksi miehillä sosiaalinen älykkyys on näin alhainen?

Vierailija
10/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tarkoittaa "liian mukava". Itselleni tulee mieleen, että olet aina samaa mieltä naisen kanssa. Tai kun nainen kysyy, mitä tehtäisiin, vastaat "emmä tiiä, päätä sä".

Sekin on toki mahdollista, että olet epäkiinnostava jostain muusta syystä. Erotessa nainen on sitten keksinyt jonkin hätävalheen.

Vierailija
11/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenpaa miestä?

Parempaa porvoolaista!

Vierailija
12/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin niitä sinussa ärsyttää. Ehkä tuo että niputat kaikki naiset yhdeksi hivemindiksi.

No sitähän ne naiset on ja se ärsyttää taas minua. Käytätkö sinäkin muiden naisten tapaan aina sitä "apina kädet silmillä"-hymiötä?

Vierailija
13/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne naiset siis suoraan sanoneet, että sen takia et kelpaa kun oot liian mukava? Tulee mieleen, että ne naiset ovat sitoutumiskammoisia. Eivät edes etsi parisuhdetta ja eivät halua rakastua, pitää vaan hauskaa.

Mullakin oli sellainen vaihe joskus kun sydämeni oli särjetty. En ollut valmis rakastumaan, joten torjuin tarkoituksella kaikki mukavat miehet. En tosin ottanut mitään jännämiehiäkään sinä aikana, olin vaan ihan ittekseni monen monta vuotta. 

Kannattaa muistaa, että jos naisella on todella korkeat vaatimukset, se ei välttämättä tarkoita että sussa on jotain vikaa, vaan että se nainen on yksinkertaisesti sitoutumiskammoinen ja keksii tekosyitä ettei vaan rakastuisi. Tässä kohtaa miehen pitäisi osata sopivasti liehitellä ilman että se menee ihan stalkkeritouhuksi.

Toinen mahdollisuus toki on, että sinussa on mukavuudesta huolimatta jokin tosi ärsyttävä piirre, jota naiset ei vaan kehtaa sanoa. Sellaisiakin on tullut vastaan. 

Vierailija
14/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän ne naiset on ja se ärsyttää taas minua. Käytätkö sinäkin muiden naisten tapaan aina sitä "apina kädet silmillä"-hymiötä?

Vastasit juuri kysymykseesi miksi naiset eivät halua olla kanssasi. Oppia ikä kaikki.

Eri

Vierailija
15/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tykkää miehessä kiltteydestä. 

Varsinaista syytä tälle en tiedä. 

Vierailija
16/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle liian mukava mies tarkoittaa sellaista, jolla ei ole omaa mieltä tai persoonaa. Täysin perässävedettävä myötäilijä.

Vierailija
17/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vain tunne sellaista seksualista vetoa kiltteihin. He ovat kavereina hyviä. Rakastuminen vaatii kuitenkin vähän sellaista tietynlaista karismaa ja itsevarmuutta, joita superkiltillä miehellä ei yleensä ole.:/ im sorry

Vierailija
18/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle liian mukava mies tarkoittaa sellaista, jolla ei ole omaa mieltä tai persoonaa. Täysin perässävedettävä myötäilijä.

Eli sellaista, joka on aina rauhallinen ja hiljainen sekä kiltti. Mauton ja persoonaton. Ei kiinnosta, hyi. Sen sijaan miehet, jotka käyttäytyvät välillä kuin mulkut hullut julistaen miten joku asia on täyttä paskaa saa kiinnostuksen heräämään. Heillä kun on sitä persoonaa ja omaa mieltä.

Vierailija
19/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit juuri kysymykseesi miksi naiset eivät halua olla kanssasi. Oppia ikä kaikki.

Eri

Tuo kirjoittaja en ole minä- ap

Vierailija
20/53 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis se mukava ystävämies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän