Nainen: mitä teet, jos kävelet esim. terassin ohi ja jossain pöydässä kaikki miehet kääntyvät katsomaan sinua?
Kommentit (42)
Voi vi##u miten ääliömäinen avaus.
Todennäköisesti en edes huomaisi asiaa. En kiinnitä muihin yleensäkään mitään huomiota kun kuljen vaan olen omissa ajatuksissani.
Ahdistun ja pelkään. Huonoja kokemuksia miehistä.
Varmistan etten ole tunkenut hameenhelmaa alushousuihin
Menen toiselle terassille. En kaipaa huomiota tuntemattomilta.
Katson ettei kenkiini ole tarttunut vessapaperia.
Katson takaisin ja hymyilen tietenkin. Senjälkeen katson komeaa miestäni ja nauran pissat housussa.
Epäilen, että hameen helma on jäänyt vessassa pikkuhousunkauluksen alle tai vessapaperiroike samaan kohtaan.
Kiusaannun, enkä ymmärrä miksi. Ehkä myöhemmin vasta tajuan että miehet katsoivat hyvällä. Moni meistä on kasvatettu niin negatiivisessa ympäristössä, että katseet tuntuvat jotenkin pilkallisilta tai tuomitsevilta, eivätkä ihailevilta.
Olen kuin en huomaisikaan. Siis jos vain tuijotetaan. Jos vihelletään perään tai luodaan epämääräisiä kommentteja, niin yleensä näytän keskaria. En nosta rivosti pystyyn vaan annan käden heilua vapaasti ja vedän muut sormet nyrkkiin. Tätä tapahtuu vain ulkomailla tosin. Jos miehet tervehtivät kohteliaasti, vastaan tervehdykseen lyhyesti ja ja jatkan matkaa. En jää vastailemaan lisäuteluihin.
Vilautan tisuja ja vinkkaan silmää miehille.
Olen varma, että perässäni kävelee joku hehkeä parikymppinen pystytissinen blondi ja katseet kohdistuvat häneen - eivät minuun.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai pyllistän ja nostan vähän helmaa tihihihihih. Sitten pääsee pieru.
Repesin. :D
No laitoin että kävelen ohi kun en huomaisikaan, mutta olisin voinut laittaa että hymyilen takasin.
Koska hymyilen ja kävelen ohi, mutta en hymyile viettelevästi vaan se on lähinnä sellanen nopea hymy, jonka tarkoitus on viestiä, että "huomasin katseenne, en ole kiinnostunut, mutta kohtelias"
Ja okei, noin on käynyt 2 kertaa joten..
Kiristän vauhtua. Olen hämmästyksekseni huomannut, että mitä peittävämpää on päällä, sitä enemmän kurkitaan. Ikään kuin olisi jokin vastareaktio tälle nykyiselle paljastelukulttuurille.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaannun, enkä ymmärrä miksi. Ehkä myöhemmin vasta tajuan että miehet katsoivat hyvällä. Moni meistä on kasvatettu niin negatiivisessa ympäristössä, että katseet tuntuvat jotenkin pilkallisilta tai tuomitsevilta, eivätkä ihailevilta.
Kauniita naisia on kiva katsella.
Olen kuin en huomaisikaan, mutta joskus pitäisi pokalla vetää tuo hiustenharomisjuttu :D