Nainen: mitä teet, jos kävelet esim. terassin ohi ja jossain pöydässä kaikki miehet kääntyvät katsomaan sinua?
Kommentit (42)
Ahdistun ja kävelen nopeasti ohi. olen ujo ja inhoan kyylääjiä
En kiinnitä mitään huomiota terassilla istujoihin, joten en oikeasti välitä minne katsovat. Jos tulee huutelua , katson jäätävän murhaavasti.
Ahdistun ja olen kuin en huomaisikaan.
Tuollainen miesporukan käytös nostaa väistämättä vanhoja muistoja pintaan koulukiusaamisesta ja seksuaalisesta ahdistelusta, vaikka kyseinen porukka ei olisi mitään pahaa tehnytkään. En halua olla missään tekemisissä miesten kanssa enää koskaan. Pärjään ihan hyvin yksinkin.
No olen tyytyväinen että vetovoima on tallella. Ja onhan se, 38 v nyt ikää mutta ei vielä juuri näy että olen lähempänä 40 kuin 30.
6) Hyppään ukkojen pöydälle ja pökälöin jokaiseen tuoppiin keskisormea näytellen. Oppivatpa olemaan tölläämättä.
Miehillä on joku automaattinen reaktio tuohon. Kun yksi kääntyy katsomaan naista, niin kaikki muutkin kääntyvät :D
Jos kävelen terassin ohi ja näen että siellä on joku äijälauma istumassa, pyrin ignooraamaan. En huomaisi jos kääntyisivät katsomaan minua.
Ei aavistustakaan tuijotetaanko vai ei, koska en katsele terassille ohi kävellessäni.
Olen kuin ei huomaisi, koska ahdistun siitä. Tekisi mieli sanoa niille, että painukaa ""##&, mutta tiedän että se olisi ihan liioiteltu reaktio. Oksettaa kuitenkin olla objektina.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistun ja olen kuin en huomaisikaan.
Tuollainen miesporukan käytös nostaa väistämättä vanhoja muistoja pintaan koulukiusaamisesta ja seksuaalisesta ahdistelusta, vaikka kyseinen porukka ei olisi mitään pahaa tehnytkään. En halua olla missään tekemisissä miesten kanssa enää koskaan. Pärjään ihan hyvin yksinkin.
Sama täällä, sille ei vaan voi mitään huonojen kokemusten takia, että tuollainen tuntuu todella ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä on hyväntahtoisia eikä siis tarkoita katseella mitään pahaa. Se että joku/jotkut ovat kohdelleet teitä väärin ei tee koko miessukupuolesta väärää tai huonoa! Kannattaa muistaa tämä jos ahdistaa. Tunne on luultavasti tilanteeseen nähden turha tai liioiteltu.
Kukaan ei ole sanonut, että koko miessukupuoli olisi huono. Mutta voisitko olla vähättelemättä muiden tunteita, kiitos?
Tulee vaan tunne, että katselevat sitä että onpas siinä kamalan näköinen nainen. Eli en tykkäisi.
Olettaisin, että eivät kaukaa kunnolla näe miltä näytän. Yritän kiusaantuneena vaikuttaa normaalilta.
Jos olen jonkun kanssa, oletan että ihastelevat häntä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti en edes huomaisi asiaa. En kiinnitä muihin yleensäkään mitään huomiota kun kuljen vaan olen omissa ajatuksissani.
Sama mulla. Jotta huomaisin, mulle pitäisi huutaa ja vielä jotenkin niin että sen tajuaisin kohdistuvan mulle. Elän ihan omissa maailmoissani :D
Kiusaannun ja ahdistun vähän. Minusta tuijottaminen on huonoa käytöstä, mutta ei kai ketään voi estää katsomastakaan. Kommentointi taas menisi jo täysin yli.
Suurin osa miehistä on hyväntahtoisia eikä siis tarkoita katseella mitään pahaa. Se että joku/jotkut ovat kohdelleet teitä väärin ei tee koko miessukupuolesta väärää tai huonoa! Kannattaa muistaa tämä jos ahdistaa. Tunne on luultavasti tilanteeseen nähden turha tai liioiteltu.