Kaupassa joku maksoi jonkun toisen ostokset
Maksu vuorossa olevalla ei ollut varaa kaikkea maksaa joten olisi joutunut jättämään tavaraa pois niin edessäni ollut nainen maksoi toisenkin ostokset. Miksi kukaan ei koskaan anna mulle mitään ilmaiseksi tai maksa mun ostoksia.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai no, mieli tekisi lähettää rahaa, mutta en ota riskiä, että henkilöllisyyteni paljastuu. Sen verran outoja juttuja välillä, että ihan anonyyminä jos voisi antaa rahaa, niin paras.
No nyt menee trollaaminen julmaksi. Ensin houkutellaan antamaan tilinumero ja sitten ei annetakkaan. No Silpun kannalta ehkä parempikin.
Itse lahjoitan. Mulla niin yleinen nimi että ei pääse jäljille. Saajahan saa vain nimen tietoon,Jos tietäisin, että iso joukko lahjoittaa, niin sitten voisi.
Mulla ei ole yhtään etunimi+sukunimikaimaa :(
(itsekin vähän epäilin, että Varjo itse ilmoitti tilinumeronsa, oikeasti tahtoisin auttaa. Mietin, että pitäisikö ostaa kalliilla jotain mitä hän netissä myy.)
No aika hiton moisen kasan saat ostaa sitä 1-2e maksavaa krääsää mitä sillä on torissa myynnissä että saat siitä kalliin kasan.
No jos maksaa vaikka 10 vaikka hinta on 1 euro?
Mutta siinä on vielä sekin, että en halua sitä krääsää siis ollenkaan.
Eihän tuo ongelma ole.
Esität että haluat ostaa vaikka tavaran x postituksella. Pyydät tilinumeron ja maksat mutta et anna tietojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän usein tuota ulkopaikkakunnalla, missä minua ei tunnisteta. Esitän, että rahat ei riittäisi. Lopulta "löydänkin" vielä setelin jos kukaan ei tarjoudu maksamaan ostoksiani. Arviolta joka 7. kerta takana oleva maksaa vähintään puuttuvan summan ostoksistani.
Itse voisin kuvitella maksavani. Toki käytän hiukan ihmistuntemustani, että näyttääk tilanne aidolta. Olen sitä mieltä, että jos noin paljon vaivaa näkee, tarvitsee sen rahan. Samalla periaatteella annan aika usein pummaajillekin. Aikamoinen kynnys täytyy ylittää, ennen kuin alkaa tuntemattomilta kerjäämään.
Tämän ei varsinaisesti kerjää täällä. On sanonut että on kateellinen niille joita autetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yritän usein tuota ulkopaikkakunnalla, missä minua ei tunnisteta. Esitän, että rahat ei riittäisi. Lopulta "löydänkin" vielä setelin jos kukaan ei tarjoudu maksamaan ostoksiani. Arviolta joka 7. kerta takana oleva maksaa vähintään puuttuvan summan ostoksistani.
Itse voisin kuvitella maksavani. Toki käytän hiukan ihmistuntemustani, että näyttääk tilanne aidolta. Olen sitä mieltä, että jos noin paljon vaivaa näkee, tarvitsee sen rahan. Samalla periaatteella annan aika usein pummaajillekin. Aikamoinen kynnys täytyy ylittää, ennen kuin alkaa tuntemattomilta kerjäämään.
Tämän ei varsinaisesti kerjää täällä. On sanonut että on kateellinen niille joita autetaan.
Tarkoitin, että voin kuvitella maksavani, jos näyttää, että jollakin ei rahat riitä kaikkiin ostoksiin kassalla.
Varjossa ei ole oikeasti rikas. Kyllä häntäkin tekisi mieli auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai no, mieli tekisi lähettää rahaa, mutta en ota riskiä, että henkilöllisyyteni paljastuu. Sen verran outoja juttuja välillä, että ihan anonyyminä jos voisi antaa rahaa, niin paras.
No nyt menee trollaaminen julmaksi. Ensin houkutellaan antamaan tilinumero ja sitten ei annetakkaan. No Silpun kannalta ehkä parempikin.
Itse lahjoitan. Mulla niin yleinen nimi että ei pääse jäljille. Saajahan saa vain nimen tietoon,Jos tietäisin, että iso joukko lahjoittaa, niin sitten voisi.
(itsekin vähän epäilin, että Varjo itse ilmoitti tilinumeronsa, oikeasti tahtoisin auttaa. Mietin, että pitäisikö ostaa kalliilla jotain mitä hän netissä myy.)
No aika hiton moisen kasan saat ostaa sitä 1-2e maksavaa krääsää mitä sillä on torissa myynnissä että saat siitä kalliin kasan.
Eihän tuo ongelma ole.
Esität että haluat ostaa vaikka tavaran x postituksella. Pyydät tilinumeron ja maksat mutta et anna tietojasi.
Kun ne tiedot näkyy kuitenkin vastaanottajalle. En halua profiloitua nettikauppahuijariksi, joka maksaa, mutta jättää tavarat ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei haluaisi tilinumeroa jakaa, niin olisi varmaan poistattanut viestin salamana.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti tehty!! 💕
Tapahtuu aika usein USAssa. Viimeksi suositulle tacoravintolan tyontekijalle joku lahjoitti auton kun sen oli hajonnut ja joutui kavelemaan toihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ongelma ole.
Esität että haluat ostaa vaikka tavaran x postituksella. Pyydät tilinumeron ja maksat mutta et anna tietojasi.Kun ne tiedot näkyy kuitenkin vastaanottajalle. En halua profiloitua nettikauppahuijariksi, joka maksaa, mutta jättää tavarat ottamatta.
No ota tavara vastaan ja heitä saatuasi se roskiin tai vie uffille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että voin kuvitella maksavani, jos näyttää, että jollakin ei rahat riitä kaikkiin ostoksiin kassalla.
Varjossa ei ole oikeasti rikas. Kyllä häntäkin tekisi mieli auttaa.
Luulin että aiot antaa sille rahaa.
Tarkkuutta sen blogitekstin kanssa! Olit epähuomiossa kirjoittanut joitakin yhdyssanoja tosiaan yhteen, vaikka useimmat oli kyllä hienosti erikseen kirjoitettu.
Nylpyn tori.fi tili.
Feikki rikkaalla on feikki Ganttia ja feikki Burberryä.
https://www.lily.fi/blogit/punaisen-talon-varjossa/kohti-minimalismia-t…
ulvoin naurusta kun silmäilin tuota blogia.
Munkin ostokset on maksettu, kiitin kohteliaasti:) ihanaa kun suomestakin löytyy vielä kohteliaita ja hyvä tapaisia ihmisiä
Ja itsekin olen maksanut esim lapsen karkki ostoksen ei oo ollut kuin muutamasta sentistä kiinni
Ja taas mennään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo toinen ketju aiheesta palautti palasen uskoani ihmisiin! Kiitos siitä rakkaat av:laiset! Piristävää lukea miten ketjun loppua kohden ap:ta koitettiin ymmärtää joukkolynkkayksen sijasta. Ihailtavan moni ohitti ap:n provosoitiyritykset ja kommentoi hyväntahtoisesti! Jatkakaa toverit 😊
Tajuatteko kuinka pahan olon te aiheutatte luuseri jätteet sillä että te sössötätte että minussa on vika että klöyhät on ihania paskoja. Minua on väitetty amikseksi ja se loukkaa minua syvästi. Olen tuon väitteen takia hakannut päätä seinään vaikka kauan että tuon väitteen aiheuttama panaha olo katoaisi.
Minua on väitetty koulukiusatuksi vaikka se ei pidä paikkaansa. Minä olen kiusannut montaa ja tulen jatkossakin kiusaamaan.
Olen häröttänyt tämän ketjun koska tämä on pelkkää minun solvaamistani mutta silti ketju ei katoa. Ilmeisesti ylläpito tahtoo oikeuteen. No kyllä sekin sopii.
Jaa että tää mun solvaamiseksi muuttunut ketju saa täällä olla. No ylläpito kyllä joutuu vastuuseen.
Miksi Varjo koet että täällä solvataan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lahjoitan. Mulla niin yleinen nimi että ei pääse jäljille. Saajahan saa vain nimen tietoon,
Mukava kuulla, varmasti ilahtuu.